Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.059 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mn jeugdspeler

Jordan Peeters (8598802)
19 jaar, redelijk vorm, gezond

Een controversieel persoon, die temperamentvol is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 235 000 Euro
Loon: 1 760 Euro/week
Eigenaar: Nobbe United
Waarschuwingen: 0

Conditie: waardeloos Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos

Doelpunten in carriere: 0
Cariere Hattricks: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

yared schreef op 02 March 2003 @ 10:07:
[...]
nee je doet er niks illegaals mee, want dat is belachelijk voor een schammele 7,5 euro voor een programma waar je kennelijk veel waarde aan hecht.
En mocht je toch dit soort zaken doen hou het dan lekker voor je. Ik hoef het niet weten.

Hattrick is een spel waar ik me nu al bijna 3 maanden mee bezig houd en wat me totaal 27,50 euro heeft gekost. Een bedrag wat de moeite meer dan waard is zeker als je bedenkt dat er het komende jaar totaal geen kosten bijkomen en ik er minstens 4-5 keer per week mee bezig ben.

Vreemde sig trouwens met zo'n reply ;)
Hij vroeg wat we er nu mee deden, en ik antwoord daarop...Je hoefd niet meteen zo 'geirriteerd' te reageren hoor! Ik snap heus wel dat 7,50 niks is, maar als het makkelijk gratis kan doe ik dat liever... Je gaat mij niet vertellen dat alles op jou PC legaal is...Ook al kosten sommige proggies en andere dingen niet veel...
Maarja discussie gesloten... Succes vanavond in ieder geval... :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 11:26:
Mn jeugdspeler

Jordan Peeters (8598802)

Doelpunten in carriere: 0
Cariere Hattricks: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Hmm wel leuk, lijkt alleen de nieuwe Jens Lehman te worden :D

Die van mij was dit keer ook niet al te slecht, redelijk passen, matig scoren, 17 jaar, was toch al bezig met scoring, en had nog 1 plek vrij :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijne had zwak spelhervattigen :D shitzooi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
Mijn jeugdspeler is het vermelden nog geen eens waard :(, volgende week maar weer beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg net mail:
Hallo,

Het is alweer een tijdje geleden dat wij en uw ploeg u zagen op www.hattrick.org. De jongens voelen zich verloren zonder uw leiding. En een aantal bestuursleden vraagt zich openlijk af waarom u nog in functie bent.

Luister, dit is slechts een vriendelijke waarschuwing, maar als u niet binnen een week op de club verschijnt dan zult u het team verliezen. De inactieve teams worden regelmatig geschrapt om plaats voor nieuwe en ambitieuze managers te maken in Hattrick.

Wij doen dit omdat wij plaats voor de mensen willen maken die werkelijk Hattrick willen spelen.

Vriendelijke groeten,

Het Hattrick Team
http://www.hattrick.org
woeps :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, ja ze hebben wel gelijk, je moet niet zo lui zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Weet iemand hoe het zit als vanaaf om 21:00 mijn speler tranfer afloopt maar hij ook opgesteld staat?
Speelt hij dan gewoon en gaatie daarna naar de nieuwe club of gaatie er gelijk heen en staat hij dus niet in het veld en speel ik met 1 man minder??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij maakt gewoon de wedstrijd af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
BigB schreef op 02 maart 2003 @ 16:53:
Weet iemand hoe het zit als vanaaf om 21:00 mijn speler tranfer afloopt maar hij ook opgesteld staat?
Speelt hij dan gewoon en gaatie daarna naar de nieuwe club of gaatie er gelijk heen en staat hij dus niet in het veld en speel ik met 1 man minder??
Ik neem aan dat ie eerst zijn wedstrijd afmaakt

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ok dan valt dan weer mee :)
tnx :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Succes allemaal vanavond! Voor mij is het vanavond een kwestie van lekker ballen en wat vorm opdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 10:50
Hmm, ik moet vanavond winnen, om te promoveren zonder te kwalificeren, mijn team is beter als mijn tegenstander, maar ik heb een paar wedstrijden geleden ook verloren terwijl mijn team op alle fronten beter was :S
Zal ik gaan motsen? Of toch maar normaal?
Match id: 4414558
Team: Visscher (146933)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
Tips voor 19.45 graag :D :D :D Ik speel nu normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
iemand nog even een snelle link voor matchviewer?
ik zit op me werklaptop :)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

GVD, ik doe PIC, is er na 2 min toch al een verdediger licht geblesseerd, had er al niet zoveel van. Is het trouwens wel eens voorgekomen dat een licht geblesseerde speler later in de wedstrijd harder geblesseerd raakt ? :D

Yared : http://www.mtang.demon.nl/Matchviewer102.exe
Had hem ook eens een keer eropgezet voor gebruik op school >:)

[ Voor 22% gewijzigd door ^^0nMe op 02-03-2003 20:15 ]

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Gvd. Sta nu al met 2 - 0 achter tegen de nummer 7. Terwijl ik vorige keer met dezelfde opstelling gewonnen had tegen de nr 1.
Ik ga mijn coach eens eruit gooien.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
Na met 1-0 achter gestaan te hebben, sta ik met 1-3 voor ,speelstijl "normaal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

The Dolf schreef op 02 maart 2003 @ 20:27:
Gvd. Sta nu al met 2 - 0 achter tegen de nummer 7. Terwijl ik vorige keer met dezelfde opstelling gewonnen had tegen de nr 1.
Ik ga mijn coach eens eruit gooien.
Daar schiet je niet veel mee op, tenzij je Teamspirit laag was geworden door MOTS vorige keer tegen de nr 1, misschien heeft de nr 7 wel MOTS gespeeld nu.
Erg leuke dingen gebeurd bij de concurrent, zijn topscoorder is geblesseerd, nu kan ik die titel nog pakken, als mijn spits een beetje door scoort en heel blijft, gierig voor die 10k ;)

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3-1 voor, PIC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Laatst online: 06-09 23:21
k sta met 0-1 achter, nadat er in de eerste helf alleen gescoord is en een gele kaart is uitgedeeld. Ik had wel 76 procent balbezit, dus ik hoop dat er wel gescoord ga worden tijdens de 2e helft. Speelstijl is trouwens MOTS

[ Voor 7% gewijzigd door grooviee17 op 02-03-2003 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
1-5 voor en nu krijgt mn tegenstander nog rood ook :D Dat gaat helemaal goedkomen vanavond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

Ik sta 2-5 voor ... de nummer 1 staat 0-5 achter :-) helaas staat de nummer 2 met 11-0 (!!) voor (ja tegen een team van 9 man, zo kan ik het ook...) , dus nummer 2 wordt 1 en ik word 2.
Volgende week moet ik tegen dat team met 9 man, maar dan zal ie wel weer net zijn overgenomen door een nieuwe eigenaar... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
speelde pic om ze te sparen voor de match tegen de nr3, maar shit, speelt de nummer 4 MOTS tegen me en word dus helemaal ingemaakt.

zo erg zelfs dat ik nu zelf de nummer 3 voortaan ben...

stom stom stom.. nooit met een team dat zulk laag balbezit heeft als ik (max 60%) pic spelen...

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door 1337, met een indrukwekkende 97 procent balbezit.

Met PIC :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:14

m0nk

16-09-2003 15.15

woei! 6-0 gewonnen van de nr 2 in de poule! ik loop nu uit op 9 punten voor hem! Dat betekend.. dat betekend!.... KAMPIOENNENNNN!!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

midgetgolffreak - Nobbe United 0 - 6

Nobbe United
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: slecht
Rechtsback : formidabel
Centrale verdediging: uitstekend
Linksback : uitstekend
Rechterkant aanval : redelijk
Centrale aanval : redelijk
Linkerkant aanval : redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 02 March 2003 @ 21:46:
speelde pic om ze te sparen voor de match tegen de nr3, maar shit, speelt de nummer 4 MOTS tegen me en word dus helemaal ingemaakt.

zo erg zelfs dat ik nu zelf de nummer 3 voortaan ben...

stom stom stom.. nooit met een team dat zulk laag balbezit heeft als ik (max 60%) pic spelen...
En maar stug blijven volhouden he met je 4-4-2 :). een klein tipje ..... stap gewoon over naar 3-5-2 joh dan had je lachend kampioen geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

PIC wedstrijd 0-5, nagenoeg zonder al te veel kleerscheuren eraf gekomen, TS op dolgelukkig, zelfvertrouwen wonderbaarlijk, volgende week gaan mijn wolfjes los op de lamme schaapjes van de nr 3 >:) :D

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:03

Mach

[END]Avengers

bah..en weer een wedstrijd verloren....als ik niet uitkijk word ik nog 5e of 6e...damn

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

LOL 8-0 gewonnen, verdediger geblesseerd, net geschorste vleugelspeler een rode kaart...speel met PIC...Gaat lekker...Heb eindelijk iemand op 3 sterren staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-5 gewonnen en dat nog met een per ongelukke 4-4-2 ook en ik mis de nodige A-team spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5-0 gewonnnen. 6 wedstrijden op rij gewonne. Eerste in de poule. Dus: Kampioen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vv Terborg - gst's 0 - 10
dubbele cijfers, :) :)
Nou kan ik alleen nog #2 of #3 worden, lekker saai dus !
Als er nou eens wat leuks uit mijn "goed" jeugd komt...heb tot nu toe eentje van 17jr die goed heeft op positiespel, voor de rest allemaal van die gasten waar je niks mee kan :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy

Ruudboy

Database Beheerder

iemand in voor een friendly ??? Daag me uit.. team-ID 145785 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruudboy schreef op 03 March 2003 @ 09:36:
iemand in voor een friendly ??? Daag me uit.. team-ID 145785 :)
ok, done ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:58
yabadabado..wederom gewonnnen en nu met de mooie cijfers > 7-1 *D
volgende week tegen de numero laatst dus moet ook geen probs opleveren...

lachen is dat zo te zien de laatste comp.wedstrijd ik tegen de nummer 2 moet en dat is goede vriend van me...dat belooft spektakel in mn MVR F1 Arena met uitverkocht huis ;)

* yonexfreak wil direct promoveren...

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer eens ouderwets gewonnen met 8-2. Heb helaas alle belangrijke wedstrijden al gehad :( Ik sta nu 3e en zal daar ook wel eindigen neem ik aan. Ik ga voor volgend jaar kampioen. Hoop dat het zal lukken :) Het nadeel van mijn competie is dat er 3 teams op hetzelfde niveau zitten. En elke wedstrijd tegen elkaar spannend blijft. Maar ach volgend seizoen beter.

Ik heb trouwens een paar spelers te koop. Kijk even rond als je wil. Team is BeuKeR UNiTeD. ;) Thanks!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
En maar stug blijven volhouden he met je 4-4-2 . een klein tipje ..... stap gewoon over naar 3-5-2 joh dan had je lachend kampioen geworden.
fijn ... au :'(

tips over 3-5-2 graag naar yared@valheru.nl

* yared kan er wel een paar gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy

Ruudboy

Database Beheerder

Bedankt voor de uitdaging, maar iemand anders was je voor....
Is Oxygen Eleven een team van een GOT-ter??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yared schreef op 03 March 2003 @ 11:30:
[...]
fijn ... au :'(

tips over 3-5-2 graag naar yared@valheru.nl

* yared kan er wel een paar gebruiken
Wat voor tips moet je daarvoor hebben dan? Gewoon een verdediger op 'extra middenveld' zetten...eitje toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

47 jaar, rampzalig vorm, gezond
Een redelijk coach die voorkeur geeft aan een sterk defensieve speelwijze
Een aangenaam persoon, die temperamentvol is en eerlijk.
Heeft formidabel ervaring en is een redelijk leider.

hoe goed is dit als coach? (heb 11 wedstrijden op rij niet verloren, zelfvertrouwen van het team is sterk) teamspirit ging wel in 1 keer omhoog van woedend naar content toen ik deze coach kreeg dus denk dat ik hem een tijdje laat staan. (ben alleen niet echt gelukkig met het defensieve maar heb het geld ook niet op m'n rug groeien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 12:08:
47 jaar, rampzalig vorm, gezond
Een redelijk coach die voorkeur geeft aan een sterk defensieve speelwijze
Een aangenaam persoon, die temperamentvol is en eerlijk.
Heeft formidabel ervaring en is een redelijk leider.

hoe goed is dit als coach? (heb 11 wedstrijden op rij niet verloren, zelfvertrouwen van het team is sterk) teamspirit ging wel in 1 keer omhoog van woedend naar content toen ik deze coach kreeg dus denk dat ik hem een tijdje laat staan. (ben alleen niet echt gelukkig met het defensieve maar heb het geld ook niet op m'n rug groeien)
Ik zou hem houden...een redelijk coach is goed toch? En dat je teamspirit omhoog gaat is logisch...ALs je een coach ontslaat wordt die teamspirit gereset....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
* yared is om

3-5-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Laatst online: 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

* Tsjipmanz is zo goed als kampioen...
6 punten voorsprong met nog 2 wedstrijden te gaan en een doelsaldo dat stukken beter is door de 24 doelpunten van clubtopscorer Enrique Zonneveld! :)

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
^^0nMe schreef op 02 maart 2003 @ 21:02:
[...]

Daar schiet je niet veel mee op, tenzij je Teamspirit laag was geworden door MOTS vorige keer tegen de nr 1, misschien heeft de nr 7 wel MOTS gespeeld nu.
Erg leuke dingen gebeurd bij de concurrent, zijn topscoorder is geblesseerd, nu kan ik die titel nog pakken, als mijn spits een beetje door scoort en heel blijft, gierig voor die 10k ;)
Team Spirit: furious
Confidence: strong

Uiteindelijk wel met 2 - 3 gewonnen. Ik sta nu gelukkig 3e

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HA, goed joh :) je stapt alleen iets te laat van je principe af. Maarja volgend seizoen lachend kampioen dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
HA, goed joh je stapt alleen iets te laat van je principe af. Maarja volgend seizoen lachend kampioen dan maar?
* yared was in de abuise veronderstelling dat je ook lol moest hebben en alles moest uitproberen :D

Agh, ik zit al in het vijfde en dat is al 1 divisie hoger dan de meeste om het spelletje te leren. Dus 1 seizoen weggegooid om te leren vind ik niet zo erg. Was toch niet van plan om nu al te promoveren en afgemaakt te worden in het 4e :)

Balen wel dat de huidige nummer 1 in me poel volgend seizoen weer bij me zit, die drol wist zich niet direct te kwalificeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Laatst online: 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

yared schreef op 03 March 2003 @ 15:24:
[...]
* yared was in de abuise veronderstelling dat je ook lol moest hebben en alles moest uitproberen :D

Agh, ik zit al in het vijfde en dat is al 1 divisie hoger dan de meeste om het spelletje te leren. Dus 1 seizoen weggegooid om te leren vind ik niet zo erg. Was toch niet van plan om nu al te promoveren en afgemaakt te worden in het 4e :)

Balen wel dat de huidige nummer 1 in me poel volgend seizoen weer bij me zit, die drol wist zich niet direct te kwalificeren...
Als ie de beslissingswedstrijd wint niet, dan heb je n IVe-klasser erbij!!

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Afgemaakt worden in de 4e valt mee, als ik naar de poule van mijn broertje kijk, alleen is het voor je inkomen beter dat je een jaartje in de V blijft, mensen die in VI zijn begonnen hebben ook een aardig groot voordeel tov mensen die in V zijn gestart, 1e jaar easy promoveren naar V met lekkere inkomsten door easy victories, daarna met een beetje geluk in een zwakke V poule (relatief gezien dan, en dat zijn er best veel :P) weer makkelijk cashen.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
makkelijk cashen in de 5e divisie?
bleh, met 15.000 bezoekers haal je max 80K
volgens mij haal je een stuk meer bezoekers in de hogere divisies en heb je ook het geld weer om je stadion uit te breiden.

lange termijn misschien verstandiger om daarin in te investeren ipv nieuwe spelers?
(uitgezonder je jeugdteam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Je mag blij zijn met die 80k, als je net als mijn broertje in het begin achterelkaar verliest op een of twee overwinningen na dan komen er niet eens meer dan 12k man kijken naar je wedstrijden. Dan zou ik liever in de V achterelkaar easy wins binnenhalen zodat je supporters in de wolken zijn, bij mijn broertje waren er wel eens supporters vertrokken ipv bijgekomen. Tja, en als je echt in een zwakke poule komt dan kan je ook wat competitiewedstrijden piccen zodat je MOTS kan spelen in cup, en wat rondes meepakken wat dus zat geld oplevert :P

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tussen de seizoenen in wordt alles wat met de psychologie te maken heeft weer neutraal gezet.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 18:37:
Tussen de seizoenen in wordt alles wat met de psychologie te maken heeft weer neutraal gezet.
Huh, is dit een reactie op mijn bericht ? Maar dan nog zie ik niet waar dit op slaat ?
Spelertje van me voor teveel aangeboden, 500k was iets teveel van het goede :D

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Wat zou ik hiervoor vangen?
Kenneth Hermans (7130852)
24 jaar, uitstekend vorm, gezond

Een aangenaam persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

vastgestelde waarde: 414 000 Euro
Loon: 1 720 Euro/week
Eigenaar: AFC 1337

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 03 March 2003 @ 19:52:

[...]
Ik denk iets minder dan z'n waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 19:54:
[...]

Ik denk iets minder dan z'n waarde.
Ik probeer zn positiespel eerst ook nog ff op goed te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

devv05 schreef op 03 maart 2003 @ 20:05:
[...]

Ik probeer zn positiespel eerst ook nog ff op goed te krijgen.
Hoelang heb je hem al getrained op positiespel dan ? Een vergelijkbare speler alleen dan met redelijk ipv goed passen had ik verkocht voor 300k, was bij 200 begonnen dacht ik. Als je pas begonnen bent met trainen zou ik hem gewoon op de transfer list zetten :).

Ff nagekeken, deze was voor 300k :P Mijn uitstekende spits was voor 300k begonnen en 400k verkocht :)

[ Voor 12% gewijzigd door ^^0nMe op 03-03-2003 20:16 ]

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
^^0nMe schreef op 03 March 2003 @ 20:14:
[...]

Hoelang heb je hem al getrained op positiespel dan ? Een vergelijkbare speler alleen dan met redelijk ipv goed passen had ik verkocht voor 400k, was bij 300 begonnen dacht ik. Als je pas begonnen bent met trainen zou ik hem gewoon op de transfer list zetten :).
Week of 5 heeft ie al positiespel getrained..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

devv05 schreef op 03 March 2003 @ 20:15:
[...]

Week of 5 heeft ie al positiespel getrained..
Tja, da's duidelijk, beter ff doortrainen dan, of heb je dringend geld nodig, dat je je sterspeler wilt gaan verkopen ?

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, ik heb net mijn stadion uit laten breiden van 12000 naar 26000, koste me wel 575.000, maar bij een vol stadion krijg ik 150k.
En dat moet wel lukken bij de meeste thuiswedstrijden, want ik had het even uitgerekend met zo'n arenasizer (ik heb 1057 supporters) en als het goed gaat met mn team kan ik 33000 kwijt, en gemiddeld dan 26000, nou ik sta #2 in de IV.36 en sponsors en supporters zijn in de wolken dus dat moet wel lukken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien stomme vraag, maar hoe train je een specifieke speler op iets? zie alleen iets voor team training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 21:16:
misschien stomme vraag, maar hoe train je een specifieke speler op iets? zie alleen iets voor team training.
Dan kan niet...Je kan alleen je hele team trainen...Of als je keepen traint alleen de keepers die je opstelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Hoeveel is onderstaande speler ongeveer waard?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Karlo Mlinac (8558923) 
19 years, passable form, healthy  

A controversial person who is balanced and dishonest.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.

Speciality: Quick

Nationality:  Hrvatska  
Assessed value:  25 000  Euro  
Wage:  744 Euro/week  including 20% Bonus  
Owner:  FC Dolf  
Warnings:  0  

Stamina:      weak         Goaltending:  disastrous   
Playmaking: wretched   Passing:        weak   
Winger:        poor          Defending:    passable   
Scoring:        poor          Set Pieces:    passable

[ Voor 4% gewijzigd door The Dolf op 04-03-2003 01:57 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roma33
  • Laatst online: 22-08 19:40

Roma33

Gamer

devv05 schreef op 03 March 2003 @ 19:52:

[...]
50-60K
als je zijn positiespel op goed kunt zetten(door trainen)
je wel 120K-150K kan krijgen

zal wat tips geven over prijzen
matig eig : 0 - 20K
redelijk eig : 40K-60K
goed eig : 80K-110K
uitstekend eig : +200K

*edit* voor degende die Ned. als taal gebruiken, stap over naar Engels is veel beter
* uitstekend / excellent
* goed / solid
* redelijk / passable
* matig / inadequate
* zwak / weak
* slecht / poor

[ Voor 23% gewijzigd door Roma33 op 04-03-2003 03:43 ]

Dirtylicious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Roma33 schreef op 04 March 2003 @ 03:40:
[...]

[...]

*edit* voor degende die Ned. als taal gebruiken, stap over naar Engels is veel beter
* uitstekend / excellent
* goed / solid
* redelijk / passable
* matig / inadequate
* zwak / weak
* slecht / poor
Waarom is engels veel beter?

[ Voor 25% gewijzigd door NiMu83 op 04-03-2003 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Roma33 schreef op 04 March 2003 @ 03:40:
[...]

50-60K
als je zijn positiespel op goed kunt zetten(door trainen)
je wel 120K-150K kan krijgen

zal wat tips geven over prijzen
matig eig : 0 - 20K
redelijk eig : 40K-60K
goed eig : 80K-110K
uitstekend eig : +200K

* uitstekend / excellent
* goed / solid
* redelijk / passable
* matig / inadequate
* zwak / weak
* slecht / poor
1,5 ton krijg ik er nu al makkelijk voor.. Dubbele misschien ook nog wel.. En ik vind Nederlands lekkerder (heb het al sinds het begin en ben er aan gewend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 00:15
Train je met algemene training alleen de keepers die gespeeld hebben of ál je keepers?

(Deze vraag speciaal voor spelers die net als ik keepers over 't randje trainen :P, hè devv05? )

[ Voor 40% gewijzigd door Ronald Koeman op 04-03-2003 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

G0009 schreef op 04 March 2003 @ 10:44:
Train je met algemene training alleen de keepers die gespeeld hebben of ál je keepers?

(Deze vraag speciaal voor spelers die net als ik keepers over 't randje trainen :P, hè devv05? )
Met algemene training train je de vorm van je al te spelers...Standaard gaat 2/3 van je team in vorm omhoog...

Als je speciaal Keepen traint train je alleen die keepers die je opstelt...

[ Voor 10% gewijzigd door NiMu83 op 04-03-2003 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
Dan ik ook maar even.....
Vanavond ga ik deze speler te koop zetten en ik vraag me af hoeveel ik voor hem ga krijgen (ouwezak)

Bart Welschen
421 000 Euro, 27 jaar, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een rampzalig leider

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

Wil al mn spelers komend seizoen zo jong mogelijk gaan maken.... dus deze (mijn beste speler) moet er uit.
Wat denken jullie dat ik er ongeveer voor krijg ???

[ Voor 5% gewijzigd door Ress op 04-03-2003 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik zou beginprijs doen van 3 ton..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Windhoosje schreef op 04 March 2003 @ 16:52:
[...]

Met algemene training train je de vorm van je al te spelers...Standaard gaat 2/3 van je team in vorm omhoog...

Als je speciaal Keepen traint train je alleen die keepers die je opstelt...
Lees ff de regels door man :)

Als je algemeen traint train je vorm en een beetje keepen. Maar ik vroeg me dus af of je dan alle keepers traint of alleen de 2 die gespeeld hebben.

[ Voor 23% gewijzigd door Ronald Koeman op 04-03-2003 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
devv05 schreef op 04 March 2003 @ 18:34:
Ik zou beginprijs doen van 3 ton..
Ik begin meestal met 0 ton, bieden ze wat sneller... en als ik dan 5 minuten voor dat ie afloopt echt zie dat ie voor echt TE weinig weg gaat, bied ik zelf wel wat ik er voor wil hebben, maar is nog niet voor gekomen.

Khoop dat ik er toch wel 4 ton voor ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
omg zet ik een matige keeper (Thomas Hurks) van 109.000 neer voor 10.000 word er nog 15.000 op geboden ook... dacht dat die markt vol zat met matige keepers :D

had gvd nog sentimentele gevoelens ook toen ik hem op de transferlijst zette, was me allereerste keeper :P

* yared is een watje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

G0009 schreef op 04 maart 2003 @ 18:53:
[...]

Lees ff de regels door man :)

Als je algemeen traint train je vorm en een beetje keepen. Maar ik vroeg me dus af of je dan alle keepers traint of alleen de 2 die gespeeld hebben.
Maar die keepertraining gaat echt langzaam hoor... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Windhoosje schreef op 04 March 2003 @ 23:04:
[...]
Maar die keepertraining gaat echt langzaam hoor... :)
Dat was dus niet de vraag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ligt het aan mij, of is de HT-site op het moment zo traag als stront!? 't Lijkt me toch niet bepaald spitsuur op dit moment :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:57
Hij is echt superlangzaam.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
file opgelost, slechts 2600 mensen online en het lijkt wel een deutsche autobahn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
yared schreef op 04 maart 2003 @ 21:54:
omg zet ik een matige keeper (Thomas Hurks) van 109.000 neer voor 10.000 word er nog 15.000 op geboden ook... dacht dat die markt vol zat met matige keepers :D

had gvd nog sentimentele gevoelens ook toen ik hem op de transferlijst zette, was me allereerste keeper :P

* yared is een watje!
Jij moet echt nog veel leren met je transfers en je opstelling enzo :) Je had de vraagprijs makkelijk op 25.000 kunnen zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Jij moet echt nog veel leren met je transfers en je opstelling enzo Je had de vraagprijs makkelijk op 25.000 kunnen zetten..
fijne vent, enige fout die ik maakte was ze op zondag op de transferlijst te zetten... nu werd er amper naar gekeken in het geweld van de wekelijkse nieuwe spelertrekking.. stom

maar heb nog steeds een positief saldo van een paar ton op me transferlijst dus lijkt me dat ik het niet slecht doe..

spelers zet ik altijd laag op de lijst. dan word er tenminste geboden... nadeel is dus dat je dan niet de fouten moet maken die ik zojuist maakte. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
yared schreef op 05 March 2003 @ 11:14:
[...]
fijne vent, enige fout die ik maakte was ze op zondag op de transferlijst te zetten... nu werd er amper naar gekeken in het geweld van de wekelijkse nieuwe spelertrekking.. stom

maar heb nog steeds een positief saldo van een paar ton op me transferlijst dus lijkt me dat ik het niet slecht doe..

spelers zet ik altijd laag op de lijst. dan word er tenminste geboden... nadeel is dus dat je dan niet de fouten moet maken die ik zojuist maakte. ;)
Ach ik wil toch altijd een minimaal bedrag dus kan ik dat net zo goed meteen vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
devv05 schreef op 05 maart 2003 @ 12:58:
[...]

Ach ik wil toch altijd een minimaal bedrag dus kan ik dat net zo goed meteen vragen :)
er is net een matige speler van me weg gegaan voor 10k dus je mag best blij zijn met je 15k

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
The Dolf schreef op 05 March 2003 @ 13:05:
[...]

er is net een matige speler van me weg gegaan voor 10k dus je mag best blij zijn met je 15k
Doe je toch echt iets verkeerd hoor :) Of hij moet oud/in hele slechte vorm zijn

[ Voor 8% gewijzigd door .GoO op 05-03-2003 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
afschrijven heet dat... als een speler teveel is kun je hem beter wegdoen anders kost ie toch maar geld.. dan ben ik gewoon blij met een lastenverlichting ongeacht het bedrag.

wat al meer mensen zeiden is dat er op dit moment inderdaad heeeeel veel spelers aangeboden worden en er weinig word betaald.

is ook een simpele verklaring voor.. einde seizoen.. moet je begin nieuwe seizoen eens kijken wat je dan voor een 17 jarige matige speler kan vangen tov een speler die nu nog slechts 3 weekjes 17 is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
devv05 schreef op 05 maart 2003 @ 13:26:
[...]

Doe je toch echt iets verkeerd hoor :) Of hij moet oud/in hele slechte vorm zijn
code:
1
2
3
4
23 years, weak form, healthy  

A sympathetic guy who is fiery and honest.
Has poor experience and poor leadership abilities.

Valt mee dacht ik zo
En op onderstaande wordt meer geboden dus echt snappen doe ik het niet.
code:
1
2
3
4
27 years, weak form, healthy  

A controversial person who is balanced and honest.
Has poor experience and weak leadership abilities

[ Voor 26% gewijzigd door The Dolf op 05-03-2003 13:58 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jordan Peeters (8598802)

Er is nu 90000 op geboden maar ik verwacht nog wel een verhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezus man
ik vindt dat ik het bijzonder goed doe
toen hattrick nog niet zo bekend was speelde ik het ook eens maar dat ging helemaal fout..
en nu sta ik 2e
terwijl ik nooit wat aan me team of zo verander :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond G.O.T. cup finale :) Spannend :P

Maar goed, het zal een leuke en spannende wedstrijd worden en ik kan bijna niet wachten tot het begint. Het lijkt me leuk en een grote eer om de cup in handen te nemen. Maar zo ver zijn we nog niet. May the best BeuKeR win...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 15:33:
Vanavond G.O.T. cup finale :) Spannend :P

Maar goed, het zal een leuke en spannende wedstrijd worden en ik kan bijna niet wachten tot het begint. Het lijkt me leuk en een grote eer om de cup in handen te nemen. Maar zo ver zijn we nog niet. May the best BeuKeR win...
Ach ik geef je iedergeval een kans door (noodgedwongen) een hoop wissels op te stellen.. 3 van mn beste basisspelers zijn afgelopen zondag geblesseerd geraakt (waarvan 2 meteen ernstig :() dus als ik nu nog meer blessures krijg ben ik goed de lul.. En ik ga een kleine verandering in mn tactiek aanbrengen, ben benieuwd of het nog ergens op van invloed is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
devv05 schreef op 05 maart 2003 @ 15:35:
[...]

Ach ik geef je iedergeval een kans door (noodgedwongen) een hoop wissels op te stellen.. 3 van mn beste basisspelers zijn afgelopen zondag geblesseerd geraakt (waarvan 2 meteen ernstig :() dus als ik nu nog meer blessures krijg ben ik goed de lul.. En ik ga een kleine verandering in mn tactiek aanbrengen, ben benieuwd of het nog ergens op van invloed is..
Hoeveel fysio's/trainingintensiteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
G0009 schreef op 05 March 2003 @ 15:51:
[...]

Hoeveel fysio's/trainingintensiteit?
2 fysios, 2 dokters, 91% trainen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

devv05 schreef op 05 March 2003 @ 15:54:
[...]

2 fysios, 2 dokters, 91% trainen
Dat noem je gewoon ongeluk, ik heb 1 fysio, en train al tijden op 93, 2 weken geleden verhoogd naar 95, en nu pas iemand redelijk zwaar geblesseerd (3 weken reserve keeper dood :P) Wel matig dat je basisspelers zijn geblesseerd, ik zag dat je op doelsaldo moet winnen voor het kampioensschap :D

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 10:31
Heey.. waarom is het nu zo dat je 3-5-2 lachend kampioen wordt? In oefenwedstrijden speel ik hier wel eens mee, maar om nu te zeggend at het beter gaat, spelers weten niet waar ze moeten lopen enzo...hoe lang duurt ut voordat het ook op uitstekend staat? En nog iets, is het verstandig om je nu in de schulden te werken (rond de 150k) om het station uit te breiden, of kan ik dat beter niet doen? volgens de analizer kon ik makkelijk uitbreiden naar 18000 met de huidige fanclub dus... (mijn station is nu standaard 7000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
- 3-5-2 is zeker de moeite waard! Iedereen speelt er mee... 3x deze opstelling spelen en je hebt er geen problemen meer mee

-Schulden, uitbreiden stadion. Ik zou zeggen, maak ff een excel sheetje, je kunt alles zelf invullen. De rente is 5%, de weken waarin je verwacht een vol stadion te hebben etc. etc. Zo heb ik nu uitgerekend om te wachten tot 8 dagen vóór mijn eerste thuiswedstrijd in het nieuwe seizoen met uitbreiden... De rente over deze 150k zou 7,5k per week zijn. Dat over 3 weken (geen thuiswedstrijden) + extra stadionkosten zou niet rendabel zijn... Ff rekenen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 10:31
Aha..daz wel slim ja, omdat precies op het juiste moment te doen, maar het uitbreiden opzich is dus wel een slim plan? Enne hoeveel weken zitten er tussen de laatste competitiewedstrijd en de eerste wedstrijd vna het seizoen (zonder kwalificatiewedstrijden er tussen) Twee weken toch?

Ow enne, kun je screen van je excelsheet maken, weet nie precies hoe en wat ik er allemala in moet zetten. bang dat ik wat vergeet... :)

[ Voor 20% gewijzigd door koentjuh op 05-03-2003 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Per Bengtsson (8605700)

Een aangenaam persoon, die kalm is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Sverige
vastgestelde waarde: 58 000 Euro
Loon: 960 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: Frizza United

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

iemand intresse kijk gerust maar bij me club Frizza United staan nog meer toppertjes te koop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Leuke speler. Maar om daar nu meteen een ton voor te vragen.
Ik kijk over 3 dagen wel >:)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Springfield - Hoedjevanpapier's XI tal staat nog steeds 0-0. JAJA
na 13 minuten, toch wel goed.

Springfield staat 2e in de II poule, ik 3e in de VI

Maar voor hoe lang :D

[ Voor 10% gewijzigd door hoedjevanpapier op 05-03-2003 17:43 ]

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
Wat is de Match ID van de finale van de GOT-cup?
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.