Unreal 2 / Tournament 2003 Problemen en Oplossingen Topic.

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• Collidor
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-01 13:28

Collidor

Hoezo 'Dat kan niet!&#039

Topicstarter
Ik heb nu een paar dagen in de Unreal 2 'the Game' topics zitten lezen en ben al een paar dagen aan het zoeken op de rest van het internet.

W'rom? Nou omdat ik zelf ook problemen heb met het draaien van deze spellen :( . In de genoemde topics, maar ook in andere (internationale) forums wordt heel veel melding gemaakt van probleempjes, maar ik zie af en toe ook de reply langskomen dat mensen niet tussen de 3 Mb aan screenshots zin hebben om eventueel in 15 pagina's te zoeken of er misschien een oplossing is.

Er staat aan het begin van Unreal 2 'the Game' deel 2 een FAQ-je met de meest voorkomende problemen en wat oplossingen.

Het lijkt me nuttig om een apart topicje te openen met problemen die deze spellen opleveren. En dan bedoel ik niet dat je vastzit in de lift en de deur niet kan vinden, maar meer van:
- Geluid kraakt
- Spel crashed naar de desktop
- Textures zijn kl*te
- loopt niet (3 fps) op een P iv 3.06 Ghz met een GeForce 4
- Blauw scherm
- etc.

Ik ben namelijk wel benieuwd of er een lijn in de problemen te ontdekken is (bijv. : Alle VIA-133 chippies geven problemen of je moet de drivers van Leadtek Zelf gebruiken i.p.v. de Detonators).

Post dus duidelijk je probleem, en (misschien nog wel duidelijker) de specificaties van je systeem, OS en driverversies die ertoe doen (dus die van je scanner is niet echt interessant). Misschien dat er dan iets uitkomt waar Epic dan weer iets mee kan, en dan kunnen wij ook weer meer.

Goed: Mijn probleem (-en):

Ik crash in Unreal 2 na random tijden naar de desktop terug met een foutmelding over de renderengine. In Unreal tournament klap ik meestal naar een blauw scherm (Meestal met alleen een Stop Error HEEEEL af en toe met een NVDisp.dll erbij). (alle andere spellen die ik in huis heb draaien wel gewoon).

Specs staan in mijn Sig (Die nu offline is?? 8)7 ). Afwijkende drivers en software van standaard WinXP sp1 install:

Detonator 42.70 WHQL van www.guru3d.com
---(geprobeerdL 40,72 41,09(nvidia site) 30.82 (WinXP sp1 default drivers))
Via Hyperion 4.45
---(geprobeerd WinXp default drivers, "4 in 1" 4.43)
DirectX 9
---(heb 8.1 ook geprobeerd :X ).
Bios Settings zijn Default Fail safe
---(en heb er al zoveel mee zitten klooien dat ik mezelf al bijna BioS
----X-pert durf te noemen!).

Succes allemaal. Laten we hopen dat we het snel aan de gang krijgen want de stukkies die te spelen zijn vinnik best wel spannend!

Unreal 2 Game topic... (1e Post is de genoemde FAQ).

System Specs

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:49
Dit is dus NIET de bedoeling van SP. Problemen worden apart gepost, en er moeten geen grote problementopics meer voorkomen.

• Collidor

Collidor

Topicstarter
Saekerhett schreef op 06 February 2003 @ 09:31:
Dit is dus NIET de bedoeling van SP. Problemen worden apart gepost, en er moeten geen grote problementopics meer voorkomen.
Spielerij problemen en vragen.... Zo heet dit subonderdeel van het forum toch?

Ik heb een probleem en een vraag voor spielerij. Zie niet in waarom dit NIET de bedoeling van het forum kan zijn.

En als er geen grote problementopics meer voor mogen komen dan kan je volgens mij heel GOT wel affikken.

Ik heb al meerdere posts in de andere topics gezien die melden dat het heel irri is om 6 pagina's door te worstelen om te kijken of een probleem melding uberhaupt gereplied wordt. Ik wil juist wat overzicht creeren.

Anyway, JUIST dit soort discussies wil ik NIET in dit topic hebben, omdat dan het zoeken naar oplossingen voor problemen weer niet handig wordt. Als je als niet mod wat te zeggen hebt mag je me mailen of op ICQ proberen aan te vliegen, maar blijf tot de mods hem dichtgooien gewoon ontopic. Ik denk namelijk dat ik wel een nuttig topic gestart heb hieroo.!!!

System Specs

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Collidor schreef op 06 February 2003 @ 14:39:
[...]

Spielerij problemen en vragen.... Zo heet dit subonderdeel van het forum toch?

Ik heb een probleem en een vraag voor spielerij. Zie niet in waarom dit NIET de bedoeling van het forum kan zijn.

En als er geen grote problementopics meer voor mogen komen dan kan je volgens mij heel GOT wel affikken.

Ik heb al meerdere posts in de andere topics gezien die melden dat het heel irri is om 6 pagina's door te worstelen om te kijken of een probleem melding uberhaupt gereplied wordt. Ik wil juist wat overzicht creeren.

Anyway, JUIST dit soort discussies wil ik NIET in dit topic hebben, omdat dan het zoeken naar oplossingen voor problemen weer niet handig wordt. Als je als niet mod wat te zeggen hebt mag je me mailen of op ICQ proberen aan te vliegen, maar blijf tot de mods hem dichtgooien gewoon ontopic. Ik denk namelijk dat ik wel een nuttig topic gestart heb hieroo.!!!
Nou.. niet helemaal mee eens.. voordat de SPV geopent werd, was het constant: Zoek maar in de grote topics.. deel 1 tm 80 .. staat vast wel ergens daaro...

Nu kun je elke vraag die je heb apart formuleren in een nieuw topic.. zodat DAT niet meer hoeft...

• Collidor

Collidor

Topicstarter
DeX schreef op 06 February 2003 @ 14:46:
[...]

Nou.. niet helemaal mee eens.. voordat de SPV geopent werd, was het constant: Zoek maar in de grote topics.. deel 1 tm 80 .. staat vast wel ergens daaro...

Nu kun je elke vraag die je heb apart formuleren in een nieuw topic.. zodat DAT niet meer hoeft...
vinnik ook prima! Als het maar makkelijker terug te vinden is dan nu!

Show me the topics oh great one!!!

System Specs

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Collidor schreef op 06 February 2003 @ 14:52:
[...]

Zoeken is niet zo moeilijk als het lijkt. De Omega search doet z'n werk prima en anders kan je rechtsonderin dat balkje op één jaar zetten en dan je CTRL + F gebruiken, 9 van de 10 keer vind je wel iets hoor :)

The devil is in the details.

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Collidor schreef op 06 februari 2003 @ 14:52:
[...]

ok
[rml][ Unreal2]Loopt vast[/rml]
Problemen met Club-3d kaart en UT2k3
-= Unreal 2; The game =- deel 2
-= Unreal 2; The game =-

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-02 19:41
*geeft aansteker*

Anyway, de heren boven me hebben al genoeg gezegd lijkt me :)

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.