Ik heb nu een paar dagen in de Unreal 2 'the Game' topics zitten lezen en ben al een paar dagen aan het zoeken op de rest van het internet.
W'rom? Nou omdat ik zelf ook problemen heb met het draaien van deze spellen
. In de genoemde topics, maar ook in andere (internationale) forums wordt heel veel melding gemaakt van probleempjes, maar ik zie af en toe ook de reply langskomen dat mensen niet tussen de 3 Mb aan screenshots zin hebben om eventueel in 15 pagina's te zoeken of er misschien een oplossing is.
Er staat aan het begin van Unreal 2 'the Game' deel 2 een FAQ-je met de meest voorkomende problemen en wat oplossingen.
Het lijkt me nuttig om een apart topicje te openen met problemen die deze spellen opleveren. En dan bedoel ik niet dat je vastzit in de lift en de deur niet kan vinden, maar meer van:
- Geluid kraakt
- Spel crashed naar de desktop
- Textures zijn kl*te
- loopt niet (3 fps) op een P iv 3.06 Ghz met een GeForce 4
- Blauw scherm
- etc.
Ik ben namelijk wel benieuwd of er een lijn in de problemen te ontdekken is (bijv. : Alle VIA-133 chippies geven problemen of je moet de drivers van Leadtek Zelf gebruiken i.p.v. de Detonators).
Post dus duidelijk je probleem, en (misschien nog wel duidelijker) de specificaties van je systeem, OS en driverversies die ertoe doen (dus die van je scanner is niet echt interessant). Misschien dat er dan iets uitkomt waar Epic dan weer iets mee kan, en dan kunnen wij ook weer meer.
Goed: Mijn probleem (-en):
Ik crash in Unreal 2 na random tijden naar de desktop terug met een foutmelding over de renderengine. In Unreal tournament klap ik meestal naar een blauw scherm (Meestal met alleen een Stop Error HEEEEL af en toe met een NVDisp.dll erbij). (alle andere spellen die ik in huis heb draaien wel gewoon).
Specs staan in mijn Sig (Die nu offline is??
). Afwijkende drivers en software van standaard WinXP sp1 install:
Detonator 42.70 WHQL van www.guru3d.com
---(geprobeerdL 40,72 41,09(nvidia site) 30.82 (WinXP sp1 default drivers))
Via Hyperion 4.45
---(geprobeerd WinXp default drivers, "4 in 1" 4.43)
DirectX 9
---(heb 8.1 ook geprobeerd
).
Bios Settings zijn Default Fail safe
---(en heb er al zoveel mee zitten klooien dat ik mezelf al bijna BioS
----X-pert durf te noemen!).
Succes allemaal. Laten we hopen dat we het snel aan de gang krijgen want de stukkies die te spelen zijn vinnik best wel spannend!
Unreal 2 Game topic... (1e Post is de genoemde FAQ).
W'rom? Nou omdat ik zelf ook problemen heb met het draaien van deze spellen
Er staat aan het begin van Unreal 2 'the Game' deel 2 een FAQ-je met de meest voorkomende problemen en wat oplossingen.
Het lijkt me nuttig om een apart topicje te openen met problemen die deze spellen opleveren. En dan bedoel ik niet dat je vastzit in de lift en de deur niet kan vinden, maar meer van:
- Geluid kraakt
- Spel crashed naar de desktop
- Textures zijn kl*te
- loopt niet (3 fps) op een P iv 3.06 Ghz met een GeForce 4
- Blauw scherm
- etc.
Ik ben namelijk wel benieuwd of er een lijn in de problemen te ontdekken is (bijv. : Alle VIA-133 chippies geven problemen of je moet de drivers van Leadtek Zelf gebruiken i.p.v. de Detonators).
Post dus duidelijk je probleem, en (misschien nog wel duidelijker) de specificaties van je systeem, OS en driverversies die ertoe doen (dus die van je scanner is niet echt interessant). Misschien dat er dan iets uitkomt waar Epic dan weer iets mee kan, en dan kunnen wij ook weer meer.
Goed: Mijn probleem (-en):
Ik crash in Unreal 2 na random tijden naar de desktop terug met een foutmelding over de renderengine. In Unreal tournament klap ik meestal naar een blauw scherm (Meestal met alleen een Stop Error HEEEEL af en toe met een NVDisp.dll erbij). (alle andere spellen die ik in huis heb draaien wel gewoon).
Specs staan in mijn Sig (Die nu offline is??
Detonator 42.70 WHQL van www.guru3d.com
---(geprobeerdL 40,72 41,09(nvidia site) 30.82 (WinXP sp1 default drivers))
Via Hyperion 4.45
---(geprobeerd WinXp default drivers, "4 in 1" 4.43)
DirectX 9
---(heb 8.1 ook geprobeerd
Bios Settings zijn Default Fail safe
---(en heb er al zoveel mee zitten klooien dat ik mezelf al bijna BioS
----X-pert durf te noemen!).
Succes allemaal. Laten we hopen dat we het snel aan de gang krijgen want de stukkies die te spelen zijn vinnik best wel spannend!
Unreal 2 Game topic... (1e Post is de genoemde FAQ).