Toon posts:

Branden van een 800mb cd

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ene Lexon 40/12/48 en heb bestanden die ongeveer 765 mb groot zijn, nu heb ik onlangs 800mb cdr's aangeschaft ( zie titel) maar met Nero (original) lukt het me niet om dit te branden. Nu denkt u misschien original daar krijg je toch boekjes bij, als je een burner koopt krijg je er vaak Nero als kado bij, zonder boekjes of boeken.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Reptile209

- gers -

Kijk eens of je CD's hier tussen staan, of ga eens zoeken op www.ahead.com (je missende boekjes... :) )
Wat gebeurt er nu als je probeert te branden? Foutmelding, CD niet herkend, wel branden maar het wordt een onderzettertje, major system failure, schone was?

Nero info

Zo scherp als een voetbal!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-03 18:48

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Boriss lees de FAQ eens waarin staat dat je eerst moet zoeken voordat je post.
Ik maak uit je bericht niet echt op dat je daadwerkelijk hebt gezocht...

slotje...

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Niet iedere brander ondersteunt 800 MB cd's er zijn maar een paar die dat goed kunnen naar mijn weten. En ik denk dat zeker ene Lexon dat niet kan. Helaas pindakaas, mijn oude plextor kon het niet en mijn teac ook niet. Misschien dat iemand anders duidelijkheid kan geven over de branders die het wel kunnen.

[edit]

wat is de kans dat op dit tijdstip 3 personen binnen een minuut reageren!

[edit]

[ Voor 15% gewijzigd door RawPeanut op 06-02-2003 03:07 ]

Canon Digital Ixus V3

• Reptile209
  • Nu online

Reptile209

- gers -

RawPeanut schreef op 06 February 2003 @ 03:06:
edit:
wat is de kans dat op dit tijdstip 3 personen binnen een minuut reageren!
offtopic:
:D Die lijst met namen past wel op een 800 MB CDR denk ik zo :+

Verwijderd

Hmm,...check deze link anders even:

http://www.jan.com.do/Arc...atibilityBurnersFinal.pdf

• Reptile209
  • Nu online

Reptile209

- gers -

Volgens Google en de link van hommy hèb je helemaal geen Lexon... dat hele merk is niet eens te vinden! Dat belooft weinig goeds voor de capaciteiten van je brandertje :D
Heeft de doos een website? ==> kijk daar es naar de specs zou ik zeggen.
offtopic:
Bekijk het maar. Ik lees morgen de volgende 500 reacties wel, ga pitten mensen! :z :Y)

• l-burna
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-03 22:25

l-burna

2nd place, is the 1st loser

The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

misschien een dom ander ideetje, wat voor files zijn het? Als ik het zo hoor is het een of andere bin/iso of een mpeg file die je gewoon als VCD kan branden....

maar goed, daar is je probleem in principe niet mee opgelost, maar daarvoor verwijs ik je naar de reply hierboven me...

Oja Nighthawk? Ik wil je er even op wijzen dat om een slotje vragen niet gewenst is, dus laat dat de volgende keer svp en meld het in SM of via een topicreport. Je zou op zn minst wat tips kunnen geven hoe en met welke keywords hij moet zoeken. Hier heeft hij ook niks aan natuurlijk

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

(jarig!)
Boriss, kijk eens in de OM FAQ hoe je moet overburnen met Nero :)

Mocht je er niet uitkomen open dan een topic met alle informatie, alle stappen die je hebt ondernomen en exacte foutmeldingen die je krijgt, etc.. Jouw openingspost is namelijk zo karig dat we allerlei dingen moeten gissen. Dat schiet ook niet echt op hé..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.