Toon posts:

[chello] word telkens van t net getrapt

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yo

Ik zit lekker te surfen NOT
dit is mijn probleem:

Ik zit lekker een paar uur / min te surfen en ineens word mijn verbinding gebrooken
Het enige wat ik nog kan doen is mijn router steker eruit halen en opnieuw erin doen.
Ik heb dit probleem een week of 2/3 en daarvoor deet hij t uitstekend.
ik hoef niet me kabel modem te resten en dit probleem heeft elke pc die ik heb aangesloten op me router...

Me Wan lampje stopt ook ineens met kniperen dus ik krijg gewoon geen packetes meer verzonden of gestuurt.

Zou t helpen om me mac aderes van me router te veranderen ?

btw in de tijd dat ik dit bericht type heb ik all 2 x te stekker eruit moeten halen...
Dit is toch van de gekken !? :(

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-06 22:27

MVC

Helpdesk bellen ? en als je er niet doorheen komt heb ik nog wel het nummer van het hoofdkantoor liggen :)

Verwijderd

Zou maar niet zeggen dat je een router aangesloten heb, heb al dingen gehoord dat ze je dan evt. kunnen afsluiten

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

[zeurmode]
Is er niet een algemeen chello-problemen topic?
[/zeurmode]

(zo niet, vergeet deze post ;))

[ Voor 26% gewijzigd door da_rippah op 06-02-2003 21:25 ]

Verwijderd

De router is het probleem. Geef je zelf overigens al aan....

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Staat je firewall configuratie misschien iets te streng ingesteld? :?

• dvdhoek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-08 08:26
Om welke router gaat t hier? Bij Repotec routers en Sitecom is dit een bekend, echter met een firmware update oplosbaar, probleem.

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:37
Ik had ongeveer hetzelfde:
Vigor 2200E , verliest verbinding na 240 minuten <-- klik
maar zoals je kan lezen vloog bij mij na elke 240 minuten (=4 uur) de verbinding eruit. De router rebooten werkte dan weer.

Ik heb toen maar een hele tijd gewerkt met 2 NIC's in 1 computer en ICS aangezet en werkte prima. Laatst was er een nieuwe firmware voor de Vigor 2200E (2.3.1) dus ik heb die geflasht en sindsdien blijft de router 'up'.

Als ik jouw was (en als je ook een Vigor hebt) zou ik een nieuwe firmware proberen.

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:47
helpdesk helpt je toch niet met die router (en terecht, is directe contractbreuk wat je pleegt).
Maar idd, je geeft zelf al aan dat je je router moet resetten, en waarschijnlijk ligt daar het probleem.. suc6 met uitzoeken.

I want to live forever, so far.. so good.

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Hmm tel de typo's in die start-post :)

Hier komt iets hips te staan

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 19:50

PowerSp00n

There is no spoon

Verwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 21:23:
Zou maar niet zeggen dat je een router aangesloten heb, heb al dingen gehoord dat ze je dan evt. kunnen afsluiten
Gewoon zeggen dat het installatie mannetje nog heeft geholpen om dat ding werkend te krijgen (was bij een bekende nog echt het geval ook, waarna je gewoon geholpen wordt met je probleem) :)...

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:24
Er is een algemeen chello problemen topic. En mocht het toch een router probleem zijn, zie bijv.:
Vigor 2200E , verliest verbinding na 240 minuten

Succes
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.