Site voor nieuwe videokaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• pietjepo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-04-2022
Ik heb al vele reviews op deze site bekeken maar ik heb nog geen beslissing kunnen nemen over een geschikte kaart met de juiste prijs/kwaliteit verhouding.

Bestaat er misschien een site waar je bijvoorbeeld je wensen kunt opgeven waar de kaart aan moet voldoen en dat er dan automatisch een geschikte kaart voor je uit komt rollen??

Ik weet niet of het verstandig is maar ik ben op zoek naar een kaart met zowel TV-OUT als TV-IN. Ik zal de kaart niet veel gebruiken voor games maar vooral voor videobewerking en om films op mijn tv af te spelen.

Iemand een goed advies?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:19
Naar mijn weten bestaat zo'n site niet, je zal het toch echt met de reviews moeten doen.
Volgens mij is de All-in-Wonder serie van ATI een goede keuze als het gaat om videobewerking en dergelijke.

The devil is in the details.

Verwijderd

Neem een all-in-wonder van ATI. Dan heb je alles wat je wenst plus TV/teletext en een digitale TV recorder. Je kunt zowel analoge als digitale videocamera's aansluiten. Daarbij is de video-out van ATI van zeer goede kwaliteit.

Je hebt de kaart als 9000Pro AIW of als 9700Pro AIW laat je budget de keuze maken.

Gaat het je alleen om de video out ivm de films dan kun je ook voor een Matrox G550 kiezen want daarvan is het 2D beeld en de video out ook van uitzonderlijk goede kwaliteit. Voor games is die kaart echter totaal niet geschikt.

Verwijderd

Slimme vraagstelling, maar eigenlijk komt het toch weer gewoon neer op Welke videokaart moet ik kopen ?

Dit topic is gesloten.