Ik kots echt van de K*T houding van de zgn. adjes van Tweakers.net... de enige die zich af en toe nog professioneel op stelt is Femme zelf maar jullie (Floris, Rick) lopen zelf gewoon keihard mee te flamen. ga toch weg op met je 'geweldige' status op dit forum.
Als jullie een selectie aan het doen zijn en vooral bruggers willen aan trekken, mail me dan ff ofzo, dan houd ik daar rekening mee en kom ik hier simpelweg gewoon niet meer. BAH wat een WALGELIJKE arrogante houding krijgt GoT zeg.
Sjonge jonge wat zijn _wij_ weer goed. Jij kotst van de adjes? wat dacht je dat de adjes van jou doen? jij begint een 10k=:r actie (die totaal nergens op slaat, 10k is meer dan zat voor statische plaatjes, ik daag je nog steeds uit het tegendeel te bewijzen). Jij stelt niet al te intilligente vragen (hoe start ik mysql op) jij doet uit enorm uit de hoogte (mensen met een 1/10 van de linux kennis .. bla bla) en jij kraakt de hele tijd adjes af.
Wat denk je nu? die adjes moeten altijd mij hebben? denk ut niet hé, die adjes reageren alleen zo op jou omdat JIJ zo irritant doet de laatste tijd (daarvoor was je 'normaal';)). Ik weet niet wat jij de laatste tijd hebt meegemaakt maar ik heb de indruk dat jij enigszins verbitterd op dit forum reageert, men mag absoluut _geen_ opmerkingen tegen jou maken, en als een adje het doet is het al helemaal mis. Het topic is in deze thread: Irritante typjes lopen hier wel rond.... Ja, jij dus. misschien heb je het niet helemaal door, maar probeer alsjeblieft eens wat minder heftig op grapjes (die tegen jou gericht zijn, oké) te reageren, doe alsjeblieft niet zo uit de hoogte, daar wordt de sfeer heel wat minder van.
Conclusie: als jij de adjes hun werk laat doen (wat al werk zat is), je ergert je niet aan hen (je ergert je alleen als ze iets van jou zeggen) en je houd je de komende tijd (paar maand?) even rustig op dit forum, dan verbeterd de sfeer en is iedereen
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan