div aansluiting op geforce 3???

Pagina: 1
Acties:

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
ik heb een vriend en die heeft op z'n pc 2 monitoren zitten, (videokaart ASUS geforce 4 ti4200) hij gebruikt dus z'n VGA aansluiting en nog een andere (DIV als ik me niet vergis).
als hij nu dus met z'n muis naar de rand van z'n beeldscherm gaat, gaat de pointer verder in het 2e beeldscherm.
en hij kan bv op het ene scherm i-netten en op het andere word of een spel ofzo.

nou heb ik een geforce 3 ti200 128 DDR (kweetnie welk merk) en daar zit ook zo'n aansluiting op, maar betekend dat dan gelijk dat ik er ook zo'n snoer aan kan hangen (kost 20 euro dus moet ik wel zeker weten) en wekrt dat 2e blledscherm dan gelijk of moet je daar nog speciale software voor hebben???

in de search kwamen duizenden topics tevoorschijn dus das een beetje lastis weet btw ook niet of die aansluiting div heet dus is een beetje lastig zoeken..

iemand enig id????

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Verwijderd

Volgens mij werkt het wel, maar als het niet werkt dan kun je die kabel gewoon terugbrengen, hoor.

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 21:29

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

moet eigenlijk hier staan : Videoplanken & Beeldkanonnen

een GF3 ti200 is volgens mij niet geschikt voor Dualview/Nview dus dan kan het dus NIET

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
ja maar das een beetje lastig want ik woon in een gat en moet uur in de bus zitten om die kabel te gaan halen, dus als ik hem haal en ik moet hem later weer terugbrengen moet ik 4 uur rijen......

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Verwijderd

Het is trouwens DVI

Je moet ff kijken of je en welke nView ondersteuning je hebt. Je kunt het testen door een TV op de TV-out aan te sluiten. Met nView kun je dan je TV naast je Monitor gebruiken als bureaublad. Als dat kan, dan kun je die DVI uitgang ook gebruiken op een andere monitor. De GF4(MX) serie kan het iig. GF3 weet ik niet zeker.

Verwijderd

Ik heb een Geforce 3 TI500 deluxe, met tv-in (svhs en composite) en tv-out met svhs + composite, en een normale beeldschermuitgang, maar ik neem aan dat de ramdac op die kaart wel 2 schermen tegelijk aankan??

Verwijderd

Als je 2 RAMDAC's hebt moet het kunnen.

Verwijderd

met 1 ramdac volgens mij ook hoor, met een GeForce 2 kon het, en die heeft 1 ramdac naar mijn weten.. dus ik neem aan dat mn videokaart van toendertijd 520 euro dat ook kan..

/edit/
zo niet, dan ga ik alsnog terug naar de winkel aangezien ik dan graag een vervangende kaart wil die dat WEL kan.. ik heb binnenkort mn 2e tft en ik wil die graag tegelijk gebruiken, ik ga niet 520 euro neertellen voor een kaart die niet eens 2 aansluitingen tegelijk kan aanspreken terwijl zn voorganger dat wel kon..
/edit/

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 15:12 ]

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:47
Volgens mij heb je toch echt 1 ramdac per scherm nodig...

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
av >> vb

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
GF3 serie kan géén twee schermen tegelijk aansturen, helaas. Stop er anders een PCI kaart bij in.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Geheel mee eens. Toen ik een avi'tje over wilde pompen op band, moest de gf4 ti4200 van broerlief in mijn pc om dat voor elkaar te krijgen. Het lukt gewoon niet met Gf3.

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:47

justifire

Shut up and squat !!

Nee TV-Out van gf3 zuigt TV-in werkt echter wel goed hier

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

DVI is volgens mij een digitale uitgang. Je hebt verloopstekkertjes van DVI naar analoog.
Dualhead bij grafische kaarten is de aanduiding dat je twee monitoren kan aansluiten op je kaart. Bij een kaart die dualhead is en een analoge en DVI uitgang heeft wordt als het goed is het verloopstekkertje meegeleverd voor de DVI uitgang. Dualhead kaarten hebben volgens mij twee ramdacs.
't zijn vaak inderdaad de dure kaarten die deze optie hebben. Je kunt voor de zekerheid de technische specificaties checken bij de fabrikant van de kaart.
Pagina: 1