Een collega vroeg aan mij of ik zijn computer eens wilde nakijken
ben toen savonds naar hem toe gegaan
Nadat ik de computer had opgestart en desktop in beeld moest komen gaf hij aan in zo,n windows meldschermpje dat het pad naar desktop te lang was
Hoe kan dat nou?
Het is toch geen dos?
en na via alt-ctr-del gekeken te hebben kwam ik er ook achter dat explorer niet geladen was
Verschillende dingen geprobeerd en toen maar besloten om windows opnieuw voor hem te installeren want in de opstartbestanden kon ik ook niets vinden
Waarschijnlijk was de w95 cd een beetje beschadigd want sommige geselecteerde onderdelen wilde hij niet installeren (cab-bestand)
Nog maar eens proberen
Nu weer een install geprobeerd maar dan een minimale installatie en niks extra geselecteerd
het het lukte....bijna
Nadat hij klaar was met het installeren en windows was opgestart en je dat inlogscherm ziet gaf hij weer zo,n meldscherm maar de tekst was onduidelijk (schuin omhoog en in elkaar gedrukt)
Op oke (denk tenminste dat dat er stond) gedrukt en jawel de desktop komt tevoorschijn
Maar nu is de tekst onder alle icoontjes op dezelfde manier vervormd als hierboven gemeld
Ook de tekst bij een uitrolscherm is vervormd
Ik weet niet waardoor dit probleem komt en dus ook niet waar ik de oplossing moet zoeken
De computer:
pentium 133
16 mb ram waarvan 1mb voor video
harde schijf van 1gb
en de rest weet ik niet
Weten jullie waardoor dit veroorzaakt wordt?
Want als ik daar niet achter kom kan ik ook niet zoeken naar de oplossing
En windows stond er eerst goed op (volgens mijn collega)
ps (aan de moderators)
Ik heb dit topic maar hier neergezet omdat de fout in windows werd weergegeven en niet weet wat er fout en/of kapot is
Verplaats hem maar als de topic hier niet goed staat
ben toen savonds naar hem toe gegaan
Nadat ik de computer had opgestart en desktop in beeld moest komen gaf hij aan in zo,n windows meldschermpje dat het pad naar desktop te lang was
Hoe kan dat nou?
Het is toch geen dos?
en na via alt-ctr-del gekeken te hebben kwam ik er ook achter dat explorer niet geladen was
Verschillende dingen geprobeerd en toen maar besloten om windows opnieuw voor hem te installeren want in de opstartbestanden kon ik ook niets vinden
Waarschijnlijk was de w95 cd een beetje beschadigd want sommige geselecteerde onderdelen wilde hij niet installeren (cab-bestand)
Nog maar eens proberen
Nu weer een install geprobeerd maar dan een minimale installatie en niks extra geselecteerd
het het lukte....bijna
Nadat hij klaar was met het installeren en windows was opgestart en je dat inlogscherm ziet gaf hij weer zo,n meldscherm maar de tekst was onduidelijk (schuin omhoog en in elkaar gedrukt)
Op oke (denk tenminste dat dat er stond) gedrukt en jawel de desktop komt tevoorschijn
Maar nu is de tekst onder alle icoontjes op dezelfde manier vervormd als hierboven gemeld
Ook de tekst bij een uitrolscherm is vervormd
Ik weet niet waardoor dit probleem komt en dus ook niet waar ik de oplossing moet zoeken
De computer:
pentium 133
16 mb ram waarvan 1mb voor video
harde schijf van 1gb
en de rest weet ik niet
Weten jullie waardoor dit veroorzaakt wordt?
Want als ik daar niet achter kom kan ik ook niet zoeken naar de oplossing
En windows stond er eerst goed op (volgens mijn collega)
ps (aan de moderators)
Ik heb dit topic maar hier neergezet omdat de fout in windows werd weergegeven en niet weet wat er fout en/of kapot is
Verplaats hem maar als de topic hier niet goed staat
I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.