Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Snowborder Casemod (2 Pics)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is mijn eerste Casemod ik ben benieuwd wat jullie er van vinden,

Ik heb hem eerst met een primer gespoten en daarna heb ik hem met Zwarte Metallic Lak gespoten van MoTip.

De zijkant ( Snowboarder ) heb ik eruit gesneden met een decopeerzaag.

Hieronder zijn wat foto's ( zijn niet al te beste kwaliteit, wij hebben een nogal oude Digitale Camera ) :

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~htrinh/casemod/case1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~htrinh/casemod/case2.jpg

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

LEES DIT VOORDAT JE REAGEERT: Nieuwe policy m.b.t. reacties in CME-showtopics

Verwijderd

Hij is netjes, maar het is goed dat je er ff bij zegt dat het een snowboarder is, want dat had ik er natuurlijk nooit zelf uit kunnen halen :D

Misschien dat je de volgende keer iets gedetailleerder kunt zagen, dwz iets fijner, zodat je wat meer detail eraan geeft.

Maar toch thumbs up! :)

• Geronimoos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:07
Ik vind het juist wel een artistiek verantwoorde voorstelling van een snowboarder... 't heeft wel wat, 't laat nog wat over voor de fantasie. (hoor mij ineens lullen alsof ik op de kunstacademie zit... ) Maar mooi gedaan, _O_

2030Wp + 2520Wp PVoutput

• SimplyMe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 08:31

SimplyMe

Geestelijk Prettig Labiel

Ziet er mooi uit maar waarom z'n dof raam
Zo zie je de binnenkant niet

Verder zit hij er wel gaaf uit.
misschien iets met een blauw licht kunnen doen om een beetje meer sfeer te creeren
keep up the good work.

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022
Ziet er heel strak uit ! Ik vind het wel mooi, zo'n dof raam :) Is weer 's wat anders. De snowboarder is wel netjes gezaagd (van wat ik kan zien dan). Netjes gespoten ook !

Vergat even te zeggen dat je dan eigenlijk ook je monitor en toetsenbord moet spuiten ... :9 Misschien een volgend projectje ?

[ Voor 30% gewijzigd door 1st_Ro op 04-02-2003 12:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedank allemaal voor de complimentjes,

Ik heb zo'n matte ruit gedaan idd omdat ik d8 van goh laat ik eens wat anders doen en omdat de binnekant van me pc er niet uitziet :)

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

1st_Ro schreef op 04 februari 2003 @ 12:27:
Ziet er heel strak uit ! Ik vind het wel mooi, zo'n dof raam :) Is weer 's wat anders. De snowboarder is wel netjes gezaagd (van wat ik kan zien dan). Netjes gespoten ook !

Vergat even te zeggen dat je dan eigenlijk ook je monitor en toetsenbord moet spuiten ... :9 Misschien een volgend projectje ?
Hij's idd mooi gedaan, wat gedetailler mag wel, maar goed hier is niks mis mee ;)

Je hebt je paintjob dus niet afgelakt met blanke lak? Is hij daarum nu mat, of zie ik dat verkeerd (is het kras vast, of heb je dat nog niet geprobeerd :P)?

* Tentacle1 wil bij zijn eigen casemod het oppervlakte mat doch krasvast maken.
offtopic:
Ik vind juist het spuiten van je monitor en toetsenbord er niet uit zien, een behuizing kan je simpelweg vervangen een monitor doe je over het algemeen wat langer mee, als je deze een bepaalde look geeft zit je daar langer aan vast.

System specs

Verwijderd

<off topic>
Is dat toevallig een soundcraft mengpaneeltje links in je foto? Lijkt er iig wel op :)
</off topic>

De mod ziet er zeker mooi uit, vooral dat rode zijkantje op je frontpanel ziet er netjes uit. Kan je dat stukje frontpanel eigenlijk van de kast afhalen, of heb je bikkel zitten doen met afplakstrips?

Verwijderd

Topicstarter
Jah ik heb hem wel als laatste met Blanke Lak van Flexa gespoten,
en neej ik weet niet of die krasvast is en denk ook niet dat ik het ga proberen :)

Het rode zijkantje kon je gewoon eraf halen. ik moet zeggen dat deze kast erg makkelijk uitelkaar is te halen zelfs de LED'jes waren er simpel uit te halen :)

<off topic>
Yep dat klopt, dat is mijn mengpaneel: Spirtit Folio by SoundCraft
</off topic>

Verwijderd

cool gedaan, alleen had ik het raam IPV dit wel doorzichtig gemaakt.
Maar het geeft wel een leuk effect zo met die lampen erachter.

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-11 07:58
Misschien kan je van je window een glowpad maken, zodat die snowboarder er nog beter uitkomt, verder ziet het er weer eens anders uit dan een standaard window.

• Venxir
  • Laatst online: 30-11 11:46
Mooi gedaan, die snowboarder is orgineel en ook zijn vormen. De Matte Window is zeer mooi, het licht natuurlijk ook en ik houd van zwart. Zeer mooi gedaan hoor, kan je trots op zijn :D

If it aint broke, fix it till it is!

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

Ik denk juist dat je door het mat glas op deze manier je goed de vorm van de snowboarder kunt zien.
Misschien als je alle hardware zag dat je minder snel zag dat het een snowboarder is.
Verder erg netjes gedaan. Snowboarden rulez :)

• mcbadass
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-09 11:38
hee een amoebe mod.. ..oh nee he is een snowboarder :)..hijs mooi..ik vind dat zwart rooie wel een goeie combinatie en daar hoord dan inderdaad ook rood licht in en geen blauw licht.

• zwahiel
  • Laatst online: 23:49

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

welke window heb je nu gebruikt? Gewoon wat plastic of hoe zit dat?

Verder vind 't 'm er wel mooi uit zien :)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• Wok
  • Laatst online: 00:05

Wok

Dakloos...

Ziet er netjes uit is het raam is inderdaad weer eens iets anders. Complimenten daarvoor!

Twee dingen:
• Misschien kun je nog een poging ondernemen om je drives helemaal zwart te spuiten. Daarmee bedoel ik de wieltjes en het knopje van de FDD. Met name die laatste mag geen probleem zijn. Dat weet ik uit ervaring: knopje is eenvoudig los te halen. Wieltjes in je CD-R/RW wordt lastiger. Anders misschien een stealthmod doen?
• Die voetje van je kast zou ik inklappen. Ik vind die voetjes niet mooi. Maar over smaak valt (gelukkig) niet te twisten ;)

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Verwijderd

als je nou een doorzichtig raam neemt en daar bepaalde vlakken/lijnen mat van maken zodat het wat duidelijker een snowboarder is :) zomaar ideetje, voor de rest, mooi bakkie hor :)

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

het doel van een window is binnekijken, dat gaat nu niet, maar ziet er best leuk uit, en mat is dan wel weer origineel

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor het ruitje matte plexiglas gebruikt.

33K: jij heb het erover om een gewoone ruitje te nemen en dan matte lijnen/vlakken te maken hoe kan je zoiets doen dan, met graveren ofzo?

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-10 22:31
Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 23:25:
Ik heb voor het ruitje matte plexiglas gebruikt.

33K: jij heb het erover om een gewoone ruitje te nemen en dan matte lijnen/vlakken te maken hoe kan je zoiets doen dan, met graveren ofzo?
Ik denk dat ie bedoeld om er dan matte plakzooi op te doen. ZOals je wel eens ziet bij somige huiskamer ramen, met zo'n matte band. Volgens mij kan je die los kopen bij de lokale doe-het-zelf winkel. Gewoon een kwestie van uitsnijden en opplakken :).

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
Idee: waarom spuit je je fanguards niet ook zwart of rood? Past een stuk beter bij de rest... ze steken nu zo tegen het zwart af, vind ik persoonlijk niet zo mooi...
Verder netjes gedaan :)

Verwijderd

SMAR schreef op 05 February 2003 @ 00:51:
[...]
Ik denk dat ie bedoeld om er dan matte plakzooi op te doen. ZOals je wel eens ziet bij somige huiskamer ramen, met zo'n matte band. Volgens mij kan je die los kopen bij de lokale doe-het-zelf winkel. Gewoon een kwestie van uitsnijden en opplakken :).
sim-pel.....maar doeltreffend......was pcies mijn ideetje.......graveren/schuren is wel lastig natuurlijk 8)

dat zeg ik! .......gamma

Verwijderd

Het lijkt mij alleen of het lampje erachter niet echt rood is... Het komt meer over als een tussen roos en rose in kleurtje. Misschien is het mooier om er een glowpad van te maken dat het iig wat roder is. Verder wel een mooie kleurencombo en netjes uitgezaagd.

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
T ziet er leuk uit, ik moest wel ff goed kijken om er een snowboarder in te zien.
Dit is zeer goed uitgedremeld/uit gedecoupeerd of wat je ook gedaan heb.
Alleen maak ook ff de knopjes van je drives ff zwart want dit is net niks eigenlijk] :)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

COOL!!! Een INDY grab }> :P

Leuk gedaan :)

Vraagje : Als ik straks me freeSCO bak ga spuiten eerst schuren of gewoon dat spul van jou erover heen :?

THNX!!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Ik vind het figuur wat je hebt gekozen super goed.... echt iets anders dan iedereen al heeft... Ook de kleuren combi is beter dan baluw (persoonlijke mening) Iets wat ik me nou al lange tijd afvraag.... hoe kun je zo'n figuur nou het beste zagen... Ik heb wel een decoupeerzaag ben ben bang dat het figuur mislukt en dat ik dan een waardeloze kast overhou.... Bovendien heb je zeker voor dit figuur een strake hand nodig en niet te veel bibberen of uitschieten :)

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 20:54
je wieltjes van je cd rom met merkstift doen. Gewoon frontje van je cd eraf roppen en dan zo veel mogelijk met merkstift kleuren. Frontje er weer op en het wieltje is mooi zwart. Je kunt ook je hele cd rom speler uit elkaar bouten en dan het schroefje midden in het wieltje eruitdraaien met een klein tangetje en dan het wieltje spuiten.

Mooie mod trouwens :D

Verwijderd

lache man! :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 20:33:
Ik vind het figuur wat je hebt gekozen super goed.... echt iets anders dan iedereen al heeft... Ook de kleuren combi is beter dan baluw (persoonlijke mening) Iets wat ik me nou al lange tijd afvraag.... hoe kun je zo'n figuur nou het beste zagen... Ik heb wel een decoupeerzaag ben ben bang dat het figuur mislukt en dat ik dan een waardeloze kast overhou.... Bovendien heb je zeker voor dit figuur een strake hand nodig en niet te veel bibberen of uitschieten :)
Ik vond het met een decopeerzaag erug goed gaan, ik heb natuurlijk wel een speciaal zaagje gekocht om in metaal te zagen.
Het was net alsof ik door boter heen ging :)
nero355 schreef op 05 February 2003 @ 17:59:
COOL!!! Een INDY grab }> :P

Leuk gedaan :)

Vraagje : Als ik straks me freeSCO bak ga spuiten eerst schuren of gewoon dat spul van jou erover heen :?

THNX!!!
Ik zou hem eerst schuuren + Primer en dan de Lak eroverheen.

Ehh nou had ik nog een vraagje: Wat is een Glowpad en kan ik het lampje daardoor roder krijgen want het klopt dat mijn lampje beetje rood/roze achtige gloed heeft.
Pagina: 1