Mijn creative decoder (voor mijn creative DVD-speler) kaart geeft zwart/wit beeld op de tv-out. Heeft iemand enig idee wat dat kan zijn? Heb me al de pleuris gezocht. Draait op win 98 /350/64mb.
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/60060
Ik had 't met de tv out van m'n tnt2 ook trouwens maar dat al redelijk gefixed toen ik m'n video er tussen had gezet (vraag me ook niet waarom) en tvtool fixte 't helemaal
--Ray
Ik had 't met de tv out van m'n tnt2 ook trouwens maar dat al redelijk gefixed toen ik m'n video er tussen had gezet (vraag me ook niet waarom) en tvtool fixte 't helemaal
--Ray
Je TV-Out geeft geen zwart/wit, maar je TV geeft het in zwart/wit weer. Dit probleem is er vaker met SVHS TV-Outputs; Als je het via SCART hebt aangesloten probeer dan eens een andere scart poort of koop anders een SVHS->Composiet verloop en plant die in je TV.
Geef mij maar een Warsteiner.
"Je TV-Out geeft geen zwart/wit, maar je TV geeft het in zwart/wit weer. Dit probleem is er vaker met SVHS TV-Outputs; Als je het via SCART hebt aangesloten probeer dan eens een andere scart poort of koop anders een SVHS->Composiet verloop en plant die in je TV."
Ik heb vier scart aansluitingen op mijn tv, waarvan maar 1 met AC3 ingang. Die heb ik nou juist nodig voor mijn DVD's met digital dolby af te spelen. TV is een Philips Matchline met AC3 versterker erin.
Heeft iemand nog goeie ingevingen?
Ik heb vier scart aansluitingen op mijn tv, waarvan maar 1 met AC3 ingang. Die heb ik nou juist nodig voor mijn DVD's met digital dolby af te spelen. TV is een Philips Matchline met AC3 versterker erin.
Heeft iemand nog goeie ingevingen?
Ik neem aan dat je tv ook een SVHS aansluiting heeft (vaak aan de voorkant). Als je die gebruikt moet je zeker kleur krijgen
Ja, dat klopt. Alleen ben ik mijn AC3 dan kwijt en daar gaat het bij mij eigenlijk om.
DVD wil je toch eigenlijk met AC3 kijken als je de mogelijkheid hebt. Die TV was een rip uit mijn lijf, dan wil ik ook de mogelijkheden volledig benutten.
DVD wil je toch eigenlijk met AC3 kijken als je de mogelijkheid hebt. Die TV was een rip uit mijn lijf, dan wil ik ook de mogelijkheden volledig benutten.
Pagina: 1