Toon posts:

[win95] probleem met Word97

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iedere keer als ik een Word97 document open door vanuit de verkenner op het Word document te dubbelklikken dan komt de melding:

"Wilt u teruggaan naar het opgeslagen ~0048179?"

Dan geef ik 'nee' en dan kom ik in het document. Ik wil die melding graag weghebben.

Op Google/News zie ik dat er een paar mensen zijn met hetzelfde probleem. Niemand heeft echter een oplossing. Dus ik dacht laat ik tweakers eens proberen.

1 ding valt me wel op. Als ik op een andere computer kijk in de temporary directory c:\windows\temp en steeds achterelkaar hetzelfde Word document open dan krijgen de tijdelijke bestanden steeds een andere naam. Dus ~0043456, ~0043457 e.d.

Op de computer met het probleem krijg ik steeds hetzelfde temporary bestand. Ik weet dus waar de melding wegkomt maar ik weet de oplossing niet.

Het heeft niets te maken met automatisch saven vanuit Word of autoherstel ofzo. Ik heb dat allemaal al uitgezet en ermee geprutst e.d. maar dit heeft geen invloed.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
-> SA

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 15:45
Ik heb dus precies hetzelfde probleem....en degene die dit topic opende ook: [rml][ win2k] Vage meldingen van dubbele bestanden[/rml]

Iemand een oplossing?

note: ik gebruik windows 2K

*burp*