[win2k] Vage meldingen van dubbele bestanden

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rotjeknor
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-02 15:29
Hey,

Ik heb win2k met MS Office 97 geinstalleerd. Op het moment dat ik een word document of excel sheet wil openen, komt word of excel met de melding dat het document al geopend is:

Word:
"Wilt u teruggaan naar het opgeslagen <bestand>?"

Excel:
"Een document met de naam <bestand> is reeds geopend. U kunt geen twee documenten openen met dezelfde naam, ook al bevinden de documenten zich in verschillende mappen.
Als u het tweede document wilt openen, sluit u het document dat momenteel geopend is of wijzigt u de naam van een van de documenten."

Ik heb wat geprobeerd te veranderen bij het openen van het bestand, krijg het echter niet werkend op een andere manier.

Weet iemand hoe ik dit op moet lossen?

Ook Knor is aangestoken met het ligfietsvirus!

• Reda
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-07 23:22

Reda

HA DO KEN

geef even wat meer info waar deze bestanden staan?
of een netwerkserver of gewoon op je locale HD. controleer je sharings ook even.

• Rotjeknor
Ik ben ingelogd als admin, bestanden staan gewoon op harddisc, ik heb alle rechten alles aan te passen enzo.

• Rotjeknor
Wat me nu ook opvalt, als ik Word of Excel open heb staan en dan de handmatig het bestand open in explorer (dubbelklik of enter, whatever), dat de melding dan niet komt...

Enige suggesties?

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-10-2025
Word:
"Wilt u teruggaan naar het opgeslagen <bestand>?"
Dit heb ik ook, maar dat komt omdat het bestand al in word geopend is. Dus ipv dat hij hem nog een keer opent wissel je gewoon naar dat bestand. Welke bestanden openstaan kan je zien bij 'window' of 'venster' (of hoe dat in NL mag heten ;))