majic schreef op 21 februari 2003 @ 21:24:
Ik blijf lekker hier posten..net eens zitten kijken op dutchphotozone.com ...kan niet zeggen dat ik laaiend enthousiast ben. T initiatief is leuk, maar 20 categorieen voor allerlei soorten fotos is _irritant_ ..helemaal omdat ik op 1 dag vaak wel genoeg stijlen fotos maak voor ALLE categorieen....en dan mag ik dus in elk foratje een message gaan posten met mn fotos...no thanks. Zodra ze daar iets op bedacht hebben + een fatsoenlijk forum hebben dan ben ik weer van de partij ...maar ik blijf dus voorlopig lekker met REACT / op GOT posten :-) .
Wie zegt dat dat moet? Er staan inderdaad een paar centrale topics, maar dat wil absoluut NIET zeggen dat jij i.t.t GoT niet een nieuw topic mag openen hoor
Sterker nog dat heb ik persoonlijk ook gewoon liever. Anders blijft het een soort imitatie GOT.
Ik moedig bij deze ook iedereen aan om gewoon topics te openen met zijn / haar foto's erin het enigste onderscheid wat we nu maken is digitaal / analoog maar ook dat is discusieerbaar.
dutchphotozone moet groeien, en de enigste manier waarop we dat kunnen doen is via opbouwende kritiek.
Dus vertel mij wat het probleem met het huidige board systeem is, en ik ga kijken wat ik er aan kan doen om het te fixen
Ik vind persoonlijk het jammer dat je er zo over denkt, ik (en ik denk ook de rest) hadden je graag ook als gast verwelkomt! ik vind je fotowerk namelijk erg mooi.
Niet dat het nu niet meer mag komen hoor, je bent nog steeds erg welkom om een account aan te maken

(telt voor iedereen overigens..)
Maar over naar je foto's, is dat bovenste ding nu een telefooncentrale
(maar dan meer op kPN nivo? ik meen zoiets wel eens in de verdeler-rekken van KPN gezien te hebben)
De uitsnede van die onderste is erg fraai, zonder het merk te tonen toch een karakter eigenschap van die auto te tonen.