Waarom heb je die laatste ZO donker genomen? Vind het nou bepaald niet wat hebben. Beetje donker zou wel leuk zijn, maar dit....Neuh..
Fotootje van de Dom in Berlijn waar ik vorig weekend was:

[ Voor 4% gewijzigd door jeroen|IA op 24-02-2003 01:02 ]
Goede serie! maar het frame vind ik wat iel....DumbAss schreef op 24 February 2003 @ 00:07:
Ik heb wat vragen voor jullie.
Wat vinden jullie van de foto`s?
Wat vinden jullie van het frame?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lol, had hem gisteren ook al op de foto gezet...
(vanmorgen om half 7 was het scherm nog steeds zo, trouwens)
Jup die had ik al gezien, ook erg mooi!Erry G schreef op 22 February 2003 @ 17:27:
[...]
Leuke pics!
Dat aapje ken ik:
http://www2.photosig.com/viewphoto.php?id=732269
Schitterende foto!!, vooral de lichtval is schitterendjeroen schreef op 24 February 2003 @ 00:57:
[ Voor 23% gewijzigd door Marc H op 24-02-2003 08:01 . Reden: typo's ]
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Verwijderd
Wow die eerste meeuw !!! die is erg mooi !!majic schreef op 23 February 2003 @ 20:48:
Vandaag in een opwelling de trein naar Vlissingen gepakt...t was mooi weer, en ik had zin in wat zee en frisse lucht. M'n S2 natuurlijk mee. Ik post maar de helft van de fotos, dit omdat ik eerder t commentaar heb gekregen dat het er te veel werden - ik zelf vind dat nooit erg om te zien, veel fotos..maar....misschien dat dit wel beter is voor jullie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Erg mooi spul waz, weer eens wat anders dan molens, ganzen touwen boten en torens. mijn enige commentaar is dat ik ze heel ietsje lichter had gemaaktVerwijderd schreef op 24 February 2003 @ 09:02:
Nog een tweetal pics van gisteravond.
[afbeelding]
[afbeelding]
de TPG moet er toch echt zo aankomen met mijn G3!
Verwijderd
Die onderste is erg fraai, jammer is alleen dat er net niet op staat, platte kantjes aan de boven en onderkant.Verwijderd schreef op 24 februari 2003 @ 09:02:
[afbeelding]
[afbeelding]
[quote]Verwijderd schreef op 24 February 2003 @ 09:02:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice, heb je die kleur-effecten en "het zwart" met PS gemaakt?
PS: er zijn ongetwijfeld nog meer pics van die avond!
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
[quote]catchingfire schreef op 24 February 2003 @ 10:34:
en daarna zijn we begonnen. De groene tint heb ik helaas wel gefotosoept.
De zwarte achtergronden zijn dus wel echt.
>> Ja er zijn nog meer foto's van die avond. Ik kreeg geen toestemming
>> Nee en ja. Ik heb eerst een uurtje kamer verbouwd tot studiootje?Verwijderd schreef op 24 February 2003 @ 09:02:
[afbeelding]
[afbeelding]
De zwarte achtergronden zijn dus wel echt.
>> Ja er zijn nog meer foto's van die avond. Ik kreeg geen toestemming
leuk onderwerp, erg goed gedaanVerwijderd schreef op 24 February 2003 @ 09:02:
[afbeelding]
[afbeelding]
p.s: de deal was dat ik nu de censuur-foto's kreeg
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
FANTASTISCH shot!jeroen schreef op 24 February 2003 @ 00:57:
[afbeelding]
Verwijderd
Iets te weinig licht naar mijn smaak. De bovenste foto wordt ook verpest door die rare schaduw op de voorgrond. En ze had IMHO beter dat shirtje even omhoog kunnen trekken, dat stoort ook op dit soort foto's vind ik.Verwijderd schreef op 24 februari 2003 @ 09:02:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Ik ben net eventjes op pad geweest
ze zijn niet zo geslaagd maar kritiek is altijd welkom
oke dit zijn ze :
Dennentak in de zon
[img]=http://members.lycos.nl/matthijsftp001/Bloemen%20en%20Planten/Dennentak%20Zon.jpg[/img]
Ik weet het niet maar ik vond deze wel grappig
[img]=http://members.lycos.nl/matthijsftp001/Bloemen%20en%20Planten/Hek.jpg[/img]
Een Tennisbal in de tuin
[img]=http://members.lycos.nl/matthijsftp001/Bloemen%20en%20Planten/Tennis%20Bal%20(2).jpg[/img]
Een doodgewone Muur
[img]=http://members.lycos.nl/matthijsftp001/Bloemen%20en%20Planten/Muur.jpg[/img]
ze zijn niet zo geslaagd maar kritiek is altijd welkom
oke dit zijn ze :
Dennentak in de zon
[img]=http://members.lycos.nl/matthijsftp001/Bloemen%20en%20Planten/Dennentak%20Zon.jpg[/img]
Ik weet het niet maar ik vond deze wel grappig
[img]=http://members.lycos.nl/matthijsftp001/Bloemen%20en%20Planten/Hek.jpg[/img]
Een Tennisbal in de tuin
[img]=http://members.lycos.nl/matthijsftp001/Bloemen%20en%20Planten/Tennis%20Bal%20(2).jpg[/img]
Een doodgewone Muur
[img]=http://members.lycos.nl/matthijsftp001/Bloemen%20en%20Planten/Muur.jpg[/img]
Danku... danku...
Verwijderd
Hier ook nog een aardige foto die ik zondag op de Holterberg heb geschoten. Komt rechtstreeks zo uit de camera (wel sepia instelling en verkleind)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 00:29 ]
Er is iets mis met m'n digitale camera, dus ik heb zeer slechte kwaliteit. Ook heb ik ze daardoor 50% verkleind.

pff dat ziet eruit als een trust webcam? Wat voor camera heb je en wat is er mee aan de hand dan?
Verwijderd
Weer een paar foto's van me Ixus V
ff zonder rand want fotoshop staat nog niet op me pc
Statief:
Echt een fijn ding, klein en licht

Statief:

Verwijderd
Uiteraard stofvrij maken, maar je model zelf is gedetaileerd genoeg.Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 14:08:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het blijft een schaalmodel
misschien haddik 'm eerst moeten afstoffen
Check deze link voor tips: http://www.olympusamerica...on/lessons/BMW/index.html
Is precies wat jij wilt doen namelijk. Succes (en post het resultaat naturrlijk hier
EDIT: Uiteraard heb je die spullen niet, maar met een beetje creatieviteit kan je je eigen background en lights maken.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 11:39 ]
Hier nog een paar van mij van gisteren:

mooi statiefje waar heb je die gekochtVerwijderd schreef op 25 February 2003 @ 10:28:
Statief:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
is ook wel wat voor me ixus v
Verwijderd
Bij de fotoboer in ons dorp_MaLa_ schreef op 25 februari 2003 @ 12:55:
[...]
mooi statiefje waar heb je die gekocht
is ook wel wat voor me ixus v
Koste €29
Edit: Verse foto's

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 13:20 ]
Verwijderd
Leuke foto's! Alleen jammer dat ze WEER van Rotterdam zijnvanDaal schreef op 25 February 2003 @ 12:32:
Hier nog een paar van mij van gisteren:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
whoe! niet duurVerwijderd schreef op 25 February 2003 @ 13:09:
[...]
Bij de fotoboer in ons dorp
Koste €29
Edit: Verse foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik neem aan dat je daar je camera niet voor hebt gekocht...
Verwijderd
Ik heb een tijdje de topics gevolgd en heb o.a. daardoor een digitale aangeschafd. Heb vroeger wel wat gestoeid met analoog maar het hele ontwikkelingsgebeuren en materiaalkosten heeft me er van weerhouden deze opzich leuke bezigheid uit te bouwen.
Maar nu eindelijk mijn G3 binnen is ben ik eens een week lang flink aan het schieten gegaan. Ik wil jullie het resultaat uiteraard niet onthouden

Maar nu eindelijk mijn G3 binnen is ben ik eens een week lang flink aan het schieten gegaan. Ik wil jullie het resultaat uiteraard niet onthouden

Je hebt mooie dingen geschoten, Tazzmaniac!
Ja G3 rulez!
Ja G3 rulez!
Pfff, kzou niet weten wat voor merk (kheb um net en bij een kennis vergeten).. Ik dacht geen trust. Nou ik moet dat ding bijstellen ofzo.. Kweet ook niet wat, was denk ik zo'n goedkoop ding, ik zal eens een nieuwe gaan kopenDinoPK schreef op 25 February 2003 @ 09:46:
pff dat ziet eruit als een trust webcam? Wat voor camera heb je en wat is er mee aan de hand dan?
Verwijderd
Woow, die foto's zien er erg prachtig uit ! Very nice work !Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 13:41:
Ik heb een tijdje de topics gevolgd en heb o.a. daardoor een digitale aangeschafd. Heb vroeger wel wat gestoeid met analoog maar het hele ontwikkelingsgebeuren en materiaalkosten heeft me er van weerhouden deze opzich leuke bezigheid uit te bouwen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jah zeker, vooral 2 en 4 vallen erg in mijn smaakVerwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 14:22:
[...]
Woow, die foto's zien er erg prachtig uit ! Very nice work !
Vanmiddag naar buiten gegaan en bij mij in de buurt wat plaatjes geschoten:

[ Voor 85% gewijzigd door estorino op 25-02-2003 15:49 ]
https://www.strava.com/athletes/10490675
Vooral erg veel!GoldieLox schreef op 25 February 2003 @ 15:46:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto 7 en 9 ik geslaagd!
Verwijderd
Indd erg veel. En ik vind ze eerlijk gezegt niet eens mooi, meer wat kiekjes in de stad...:/GoldieLox schreef op 25 February 2003 @ 15:46:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
gedeeltelijk mee eens... ik denk dat als hier ook een grote witte border omheen zat dat je dan wat anders had gezegd...Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 18:35:
[...]
Indd erg veel. En ik vind ze eerlijk gezegt niet eens mooi, meer wat kiekjes in de stad...:/
maar het blijven wel gewoon wat plaatjes... zoals heel veel mensen hier posten, maar die foto's lijken dan erg mooi door de border, en daar zitten ook veel van dit soort plaatjes tussen, en die worden dan wel als mooie foto's bestempeld
Eigenlijk oneerlijk...
Verwijderd
bedankt voor de complimenten van hierboven
btw goldielox, op de foto's staan hele leuke dingen. Voeg er alleen ietwat meer dynamiek aan toe. Let op kleurencombinaties
of hou het juist sober... al met al breng wat structuur in het geheel. Je hebt iig zeker mooie dingen vastgelegd
Straks komen er trouwens nog wat foto's van me
heb alleen nu nog even geen tijd
Straks komen er trouwens nog wat foto's van me
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 19:13 ]
hier een vage foto van me hond heb me camera net gekocht en ben nog effe aan het kijken hoe alles werkt enzo ik heb een FUJIFILM Finepix A303
Verwijderd
Nee, ik kijk echt naar de foto zelf, zie het randje meestal niet eens meer....Zie er zoveel ! Net als Tazz al zei, breng wat meer in je foto's. Het onderwerp is echt goed, maar het heeft toch niet echt wat. Neem het eens van iets dichterbij, van een andere kant. Nog even oefenen, en je foto's worden een stuk beter !Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 19:00:
[...]
gedeeltelijk mee eens... ik denk dat als hier ook een grote witte border omheen zat dat je dan wat anders had gezegd...
maar het blijven wel gewoon wat plaatjes... zoals heel veel mensen hier posten, maar die foto's lijken dan erg mooi door de border, en daar zitten ook veel van dit soort plaatjes tussen, en die worden dan wel als mooie foto's bestempeld
Eigenlijk oneerlijk...
Verwijderd
Grappige foto. Maar doe eens wat aan je Nederlands. Punten, komma's e.d....senater schreef op 25 February 2003 @ 19:18:
[afbeelding]
hier een vage foto van me hond heb me camera net gekocht en ben nog effe aan het kijken hoe alles werkt enzo ik heb een FUJIFILM Finepix A303
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 19:20 ]
Verwijderd
Sinds ons nieuwe forum is het hier toch wel wat minder leuk geworden. Een paar uitzonderingen, en natuurlijk de vertrouwde namen, maar het aantal erg goede foto's is toch wat aan het afnemen vind ik.
Het leuke van dit forum vond ik dat vrijwel alle foto's in de categorie 'bovengemiddeld' te classificeren waren, op die manier kan je nuttige tips en inspiratie combineren met gewoon leuk foto's kijken.
Op webcamfoto's of andere gekleurde vlekken zit ik persoonlijk niet echt te wachten. Natuurlijk moet iedereen het helemaal zelf weten hoor, alleen maar even mijn eigen mening etaleren. Ben zelf ook niet zo produktief de laatste tijd......
Het leuke van dit forum vond ik dat vrijwel alle foto's in de categorie 'bovengemiddeld' te classificeren waren, op die manier kan je nuttige tips en inspiratie combineren met gewoon leuk foto's kijken.
Op webcamfoto's of andere gekleurde vlekken zit ik persoonlijk niet echt te wachten. Natuurlijk moet iedereen het helemaal zelf weten hoor, alleen maar even mijn eigen mening etaleren. Ben zelf ook niet zo produktief de laatste tijd......
Bedankt dat je in ieder geval reageerde.Merlijn_merlin schreef op 24 februari 2003 @ 01:56:
[...]
Goede serie! maar het frame vind ik wat iel....
Ik heb het frame maar veranderd. Nu beter? Of is`t nog steeds niks?
[ Voor 27% gewijzigd door DumbAss op 25-02-2003 20:42 ]
Verwijderd
Ik zou het mooier vinden als de foto's ieder hun eigen frame zouden krijgen. Ook vind ik die dropshadow niet mooi, die vind ik 'goedkoop' overkomen, dat soort frames zie je altijd in die shareware zet-nu-uw-digitale-foto's-op-internet programma's. Maar ja dat is mijn persoonlijke mening ik hou van sober, het frame moet de aandacht op de foto richten en niet zelf aandacht opeisen.DumbAss schreef op 25 februari 2003 @ 20:38:
[...]
Bedankt dat je in ieder geval reageerde.
Verwijderd
Omdat ik denk en vind dat er best twee fora naast elkaar kunnen bestaan enzo 
Post ik hier mijn iets minder scherpe boei in zonsondergang vanavond aan de Boulevaard van Vlissingen

Lichtval beetje van fotowinkel
Post ik hier mijn iets minder scherpe boei in zonsondergang vanavond aan de Boulevaard van Vlissingen

Lichtval beetje van fotowinkel
Verwijderd
beetje niet scherp... wel leuke kleuren 
ik vind het persoonlijk ook jammer dat dutchphotozone er is... (niet alleen om de naam
)
het is erg vervelend dat er zo veel zwevende kiezers zijn (zoals ik)
ik post het liefst door op GoT, maar als iedereen nou naar dpz gaan dan moet ik er ook maar heen, maar volgens mij denken erg veel mensen zo, dus blijft de helft hier en de helft op dpz...
ik vind het persoonlijk ook jammer dat dutchphotozone er is... (niet alleen om de naam
ik post het liefst door op GoT, maar als iedereen nou naar dpz gaan dan moet ik er ook maar heen, maar volgens mij denken erg veel mensen zo, dus blijft de helft hier en de helft op dpz...
Verwijderd
Ja, inderdaad, helemaal mee eens, ik vind het hier wel leuk dat er gewoon lange lijsten met verschillende foto's door elkaar langskomen, houdt het mooi afwisselend. Bovendien erg moeilijk om 24 verschillende topics in de gaten te houden, de 'gezelligheid' is er zo een beetje af vind ik. Maar ook ik moet vanaf nu maar heen en weer switchen....Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 21:40:
beetje niet scherp... wel leuke kleuren
ik vind het persoonlijk ook jammer dat dutchphotozone er is... (niet alleen om de naam)
Verwijderd
Jullie moeten helemaal niks 
Het is imho onzinnig om te denken dat de wereld om een forum draait. In de teken/art-scene is het normaal dat je je artwork op verschillende boards zet om je exposure etc wat te vergroten.
Waarom zou dat in de fotoscene ook niet kunnen ??
(je kunt de posting code van hier gewoon copy'pasten in een DPZ thread
)
Ik denk dat deze threads hier op GoT en DPZ erg goed naast elkaar kunnen bestaan, dat is toch het mooie van internet je hebt de vrijheid om te kiezen wat je wilt.
(en ik zou het best fijn vinden als mensen zowel hier als op DPZ hun artwork posten)
De reden waarom DPZ niet voor lange lijsten met foto's heeft gekozen is juist omdat het een forum is specifiek voor foto's inplaats van zomaar een thread op een gagdets stuk van een nog groter forum.
Och en de naam... Een van de grotere art-scene boards heet EatPoo dus what's in a name
Het is imho onzinnig om te denken dat de wereld om een forum draait. In de teken/art-scene is het normaal dat je je artwork op verschillende boards zet om je exposure etc wat te vergroten.
Waarom zou dat in de fotoscene ook niet kunnen ??
(je kunt de posting code van hier gewoon copy'pasten in een DPZ thread
Ik denk dat deze threads hier op GoT en DPZ erg goed naast elkaar kunnen bestaan, dat is toch het mooie van internet je hebt de vrijheid om te kiezen wat je wilt.
(en ik zou het best fijn vinden als mensen zowel hier als op DPZ hun artwork posten)
De reden waarom DPZ niet voor lange lijsten met foto's heeft gekozen is juist omdat het een forum is specifiek voor foto's inplaats van zomaar een thread op een gagdets stuk van een nog groter forum.
Och en de naam... Een van de grotere art-scene boards heet EatPoo dus what's in a name
Verwijderd
Eh je hoeft je niet aangevallen te voelen oid hoor... het gaat gewoon over dpz in het algemeen...
nog enkele suggestisch om het beter te maken misshcien...
(het kan allemaal door mijn smaak van forum browsen komen hoor)
maar ik had liever een systeem als cgtalk.com ofzo..
dus gewoon een forum "post hier je fotos"
en dat iedereen die foto's post een nieuw topic opent.. met de bijvoorbeeld de naam "[abstract]appels en peren"
zo is het leuk om een lijst forumlijst door te werken...al helemaal als je rating kunt geven (en dat kan geloof ik ook met dat forum)
Mocht je zo door willen gaan dan moet je duidelijke topics afbakenen... nu zijn er 2 mensen die bv een abstracte foto's topic hebben geopend...
maar als je het weer afbakend dan heb je dus maar ene beperkt aantal topics die in het forum blijven en dan benut je weer 1 van de mogelijkheden van het forum niet, en dat is jammer, want dan weet je dat er nog een mogelijkheid is om het beter te catagorizeren dan dit...
verder weet ik niet hoeveel bandbreedte je mag hebben en wat de snelheid van je server is, maar het gaat enorm traag bij mij (moet soms 5 mins wachten op een pagina)
nog enkele suggestisch om het beter te maken misshcien...
(het kan allemaal door mijn smaak van forum browsen komen hoor)
maar ik had liever een systeem als cgtalk.com ofzo..
dus gewoon een forum "post hier je fotos"
en dat iedereen die foto's post een nieuw topic opent.. met de bijvoorbeeld de naam "[abstract]appels en peren"
zo is het leuk om een lijst forumlijst door te werken...al helemaal als je rating kunt geven (en dat kan geloof ik ook met dat forum)
Mocht je zo door willen gaan dan moet je duidelijke topics afbakenen... nu zijn er 2 mensen die bv een abstracte foto's topic hebben geopend...
maar als je het weer afbakend dan heb je dus maar ene beperkt aantal topics die in het forum blijven en dan benut je weer 1 van de mogelijkheden van het forum niet, en dat is jammer, want dan weet je dat er nog een mogelijkheid is om het beter te catagorizeren dan dit...
verder weet ik niet hoeveel bandbreedte je mag hebben en wat de snelheid van je server is, maar het gaat enorm traag bij mij (moet soms 5 mins wachten op een pagina)
Ja, zo zijn die mensen gauw weer terug hier 
(wat ik sowieso wel verwacht en hoop trouwens)
Verwijderd
Ik voel me ook helemaal niet aangevallen hoor
Wat jij voorstelt is meer iets als photosig ofzo.
En wat DPZ niet is en ook zeker niet de intentie is, is dat een rating site gaat worden.
Het is en blijft een discussie forum groep voor mensen die zich graag met foto's en alles wat er omheen hangt bezig willen houden. Laagdrempelig voor zowel newbies als de gevorderen/pro's
Daarom willen we juist liever geen topics afbaken met post hier je "dit of dat" threads
Ik weet het dat klinkt een beetje raar, zeker als je GoT gewend bent.
Maar zoals Majic hier ook al aangaf het maakt het posten best lastig als je een aantal totaal verschillende platen die dag hebt gemaakt.
Dan is het volgens mij juist fijn als je er een nieuw topic over mag openen zonder dat er een moderator boos roept : Daar hebben we al een thread voor -SLOTJE-
Dat is voor grote boards als GoT een must anders loopt het kompleet uit de klauwen, maar voor een specifieker board als DPZ is het juist die vrijheid die het zo intressant kan maken.
Deze manier van een board voeren is geinspireerd op de art scene (zie bijv forums.sijun.com)
Dat de indeling nu niet super is ben ik 100% met je eens, ik heb het board bijna 1 week geleden in een paar uurtjes gemaakt en er moet duidelijk nog worden gegroeit
Vandaar ook dit : dit voorstel van onze kant.
De hosting tja dat is toch een redelijke dedicated server bij WideXS waar nog een paar andere sites op draaien (ik dacht dat het aan mij lag, alles gaat tering traag vandaag hier bij zeelandnet
)
Ik zal eens kijken of ik wat kan tweaken met de settings van de server.
Wat jij voorstelt is meer iets als photosig ofzo.
En wat DPZ niet is en ook zeker niet de intentie is, is dat een rating site gaat worden.
Het is en blijft een discussie forum groep voor mensen die zich graag met foto's en alles wat er omheen hangt bezig willen houden. Laagdrempelig voor zowel newbies als de gevorderen/pro's
Daarom willen we juist liever geen topics afbaken met post hier je "dit of dat" threads
Ik weet het dat klinkt een beetje raar, zeker als je GoT gewend bent.
Maar zoals Majic hier ook al aangaf het maakt het posten best lastig als je een aantal totaal verschillende platen die dag hebt gemaakt.
Dan is het volgens mij juist fijn als je er een nieuw topic over mag openen zonder dat er een moderator boos roept : Daar hebben we al een thread voor -SLOTJE-
Dat is voor grote boards als GoT een must anders loopt het kompleet uit de klauwen, maar voor een specifieker board als DPZ is het juist die vrijheid die het zo intressant kan maken.
Deze manier van een board voeren is geinspireerd op de art scene (zie bijv forums.sijun.com)
Dat de indeling nu niet super is ben ik 100% met je eens, ik heb het board bijna 1 week geleden in een paar uurtjes gemaakt en er moet duidelijk nog worden gegroeit
Vandaar ook dit : dit voorstel van onze kant.
De hosting tja dat is toch een redelijke dedicated server bij WideXS waar nog een paar andere sites op draaien (ik dacht dat het aan mij lag, alles gaat tering traag vandaag hier bij zeelandnet
Ik zal eens kijken of ik wat kan tweaken met de settings van de server.
Verwijderd
Flauw maar eerlijkAzrael schreef op 25 February 2003 @ 22:17:
Ja, zo zijn die mensen gauw weer terug hier
Maar even voor de extreme duidelijk het is NOOIT onze bedoeling geweest mensen weg te 'lokken' bij GoT.
Er was en is gewoon een behoefte van mensen om een plaats te hebben waar wat uitgebreider kon worden gebabbeld over alles rondom foto's en dat is dus DPZ geworden. Niets meer niets minder.
Dat het als inatief op GoT is ontstaan wil niet zeggen dat het buiten om GoT geen bestaansrecht heeft. Maar goed we zullen zien wat er van komt.
Ook tweakers is ooit klein begonnen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 22:40 . Reden: GoT ondersteunt geen [u] ]
Verwijderd
Op zich vind ik het initiatief ook zeker niet slecht, ik mis alleen een beetje het overzicht. Dat kan ook goed komen doordat ik geen geoefend forumbezoeker ben. Maar hier, waar alles in één topic zit kan je gewoon makkelijk aan een stuk doorlezen en 'ken' je iedereen. Hier kan ik met hottopic gewoon deze thread laten volgen en dan volg ik meteen alles. Ach, het zal ook wel wennen zijn denk ik.Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 22:35:
[...]
Flauw maar eerlijk
Maar even voor de extreme duidelijk het is [u]NOOIT[/u] onze bedoeling geweest mensen weg te 'lokken' bij GoT.
Er was en is gewoon een behoefte van mensen om een plaats te hebben waar wat uitgebreider kon worden gebabbeld over alles rondom foto's en dat is dus DPZ geworden. Niets meer niets minder.
Dat het als inatief op GoT is ontstaan wil niet zeggen dat het buiten om GoT geen bestaansrecht heeft. Maar goed we zullen zien wat er van komt.
Ook tweakers is ooit klein begonnen
Nu alweer zoveel gepraat in een fotoforum, ik moet maar eens kijken of ik nog een fotootje kan vinden om te bespreken...
Verwijderd
Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 13:38:
[...]
whoe! niet duurmaar post nu 's wat andere foto's dan die van je statief
ik neem aan dat je daar je camera niet voor hebt gekocht...
Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 10:28:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
rechtstreeks uit de cameraVerwijderd schreef op 25 February 2003 @ 22:52:
woow, dat is wel een erge abstracte foto.. zonder fotoshop??
(btw hottopic zei je)
Ja, hottopic, mijn eerste les van DPZ
Verwijderd
Weer erg mooi hoor allemaal! Ik zit te zoeken waarom ik ze allemaal mooi vind, zijn ze vrijwel allemaal met een behoorlijke telelens gemaakt?majic schreef op 25 February 2003 @ 22:55:
2de Deel vlissingen fotos. Enjoy
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Iets meer witruimte tussen de foto's vind ik ook wel prettigDumbAss schreef op 25 February 2003 @ 20:38:
[...]
Bedankt dat je in ieder geval reageerde.
De inhoud is verder prima!
thanks ...:) Zitten er maar enkele tussen met telelens ...sowieso de visserboten en de closeup van de stootkussens & reddings-ding.Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 23:15:
[...]
Weer erg mooi hoor allemaal! Ik zit te zoeken waarom ik ze allemaal mooi vind, zijn ze vrijwel allemaal met een behoorlijke telelens gemaakt?
Op zoek naar "oude" vlissingen fotos van me kwam ik nog een aantal andere leuke oudjes tegen die ik jullie niet wil onthouden . Majic'je met zn Ricoh RDC5300 2.3 megapixel cameratje ..back in 1999-2000
Dit ben ik dus....jonkie

Bloedrode duinen bij zonsondergang, te zandvoort.

Een klassiek zwaanschot..maar nog steeds de beste die ik tot nu toe heb gemaakt..ondanks dikkere camera's, meer geduld, knappere zwanen en meer compositionele ervaring

Zelf ontworpen onderwater behuizing voor mijn ricoh RDC5300 camera (ongv. even groot als een canon G2) ...gemaakt van duurzaam plexiglas, goede afdichting, een "sluiter" knop van downhillbinnenband (flexibel doch pierce-proof ..ivm nagels:) , roestvrijstalen moertjes/parkers, geheel getest tot 15 meter diep zonder problems...alleen toen puntje bij paaltje kwam dorst ik toch niet mijn toendertijd dure cam met dit ding aan de zee toe te vertrouwen en ben ik gaan rommelen met een onderwater-zak van aquamarine - een ramp bleek achteraf

Jaa..majic schoot toen ook al bloemetjes...bloemkool-bloemetjes:)

Slim hagedisje in een pc voeding...ene pootje op de +50,000V , andere pootje op de aarde.....tsjakka....geflambeerde hagedis + dode pc

Grmbl...waarom lukt me dit niet meer ...heerlijke kleuren, prachtige compositie...ik kan er of de duinen niet voor vinden, of ik heb er het oog niet meer voor...dit is mijn favo landscape foto.

Een glazen bol de duinen mee ingenomen en gewacht op mooie laagstaande zon...met resultaat.

Mijn toenmalige vriendin, met een van de wijnige geslaagde portretten die ik heb gemaakt (heb een hekel aan mensen:-)

Een visje in artis....:)

En de kikker in artis....:)

Verwijderd
Majic, ze zijn weer erg mooi. Ik moet zeggen dat ik jouw sobere stijl erg waardeer, ookal is het niet dezelfde stijl die ik hanteer.
Hier weer wat om het G3 front wat bij te staan

BTW over G3 gesproken, Merlijn jouw 'fading into the light' is erg stoer. Wat laat maar toch
Hier weer wat om het G3 front wat bij te staan

BTW over G3 gesproken, Merlijn jouw 'fading into the light' is erg stoer. Wat laat maar toch
oooohhhh vette pics!!! Ik wil weer een prosumer digicam :((( daar maak je hele andere pics mee dan met een DLSR *sobs*Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 00:05:
Majic, ze zijn weer erg mooi. Ik moet zeggen dat ik jouw sobere stijl erg waardeer, ookal is het niet dezelfde stijl die ik hanteer.
Hier weer wat om het G3 front wat bij te staan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en idd ik ben erg op de sobere toer lately.......zal wel beetje erger worden, levens-fase enzo ..:) wel positief-sober..gewoon rustig in me kop.....
Nog ff over mijn foto's; het zijn er inderdaad wel wat veel. In mijn (onterechte?) enthousiasme van vanmiddag heb ikz e maar allemaal op het web gedonderd, ik had misschien beter de beste kunnen uitkiezen.Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 18:35:
[...]
Indd erg veel. En ik vind ze eerlijk gezegt niet eens mooi, meer wat kiekjes in de stad...:/
Voor de rest; zo'n witte rand eromheen? Tis maar wat je mooivindt, ik vind het echt niks. Maakt elke foto meteen zo'n Hallmark kaart...
En over kleur, ik heb juist zo helder en contrastrijk mogelijke plaatjes uitgezocht, omdat dat toch een van de beginselen van fotograferen is, nietwaar?
https://www.strava.com/athletes/10490675
Ach die "Fading" doet voor geen meter op Photosigh! Maar ik ben blij dat jij er tenminste nog wat inziet!Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 00:05:
Hier weer wat om het G3 front wat bij te staan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Krachtige pictures weer tazzmaniac, een beetje geheimzinnig. Je hebt er wel kijk op moet ik zeggen!
Verwijderd
Mooie foto! Mijn complimentenVerwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 00:23:
Hier ook nog een aardige foto die ik zondag op de Holterberg heb geschoten. Komt rechtstreeks zo uit de camera (wel sepia instelling en verkleind)
[afbeelding]
Ik heb hem ook al in de macro topic gezet. Ik heb deze een tijd geleden gemaakt, maar nu kwam ik hem opeens weer tegen, en vond hem eigenlijk best wel mooi
offtopic:
nix aan gesoept
nix aan gesoept
Verwijderd
Hier wat foto's van mijn vakantie in oostenrijk..

Foto's zijn gemaakt met een Nikon Cool Pix 885
Ik moet ook maar eens ooit op wintersport! Ziet er prachtig uit.Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 02:14:
Hier wat foto's van mijn vakantie in oostenrijk..
Heb je al die foto's in een auto-stand genomen? Ik heb het idee dat alles een beetje grijzig is. Me dunkt dat als je de exposure compensation een paar kliks omhoog had gezet dat alles (me name de sneeuw dus) wat witter zou zijn geworden.

met me minolta s404 geschoten.... niet door mijzelf maar zeker wel de moeite waard, gewoon zo`n lekker bekkie heeft dat beest:)
Als ik zo al die foto`s zie zal ik toch eens wat vaker door mijn lens gaan kijken.....
I used up all my sick days, so I'm calling in dead
Verwijderd
Wauw mooi scherp....rood schreef op 26 februari 2003 @ 08:53:
[afbeelding]
met me minolta s404 geschoten.... niet door mijzelf maar zeker wel de moeite waard, gewoon zo`n lekker bekkie heeft dat beest:)
Als ik zo al die foto`s zie zal ik toch eens wat vaker door mijn lens gaan kijken.....
Verwijderd
Hier eens ff 1 van mij
tis toevallig een Bentley @ Cirquitpark Zandvoort

Bordertje net ff in elkaar gevogeld, iemand weet hoe ik automatisch al mijn foto's zo kan krijgen ?...
tis toevallig een Bentley @ Cirquitpark Zandvoort

Bordertje net ff in elkaar gevogeld, iemand weet hoe ik automatisch al mijn foto's zo kan krijgen ?...
Leuke shots, maar..GoldieLox schreef op 25 February 2003 @ 15:46:
[afbeelding]
[afbeelding]
WOEI... met name in de 2 bootje-foto's is het rood is wel erg ROOOOD en het groen is nogal erg GROOOEEEEN. Sony digicam?
Tymio: toevallig net een half uurtje geleden opgezocht. Als je in Photoshop op F9 klikt (ofwel Window --> Actions), dan krijg je een klein palette met onderin een aantal knoppen; klik op het knopje 'Create new action' (2e van rechts), voer een naam in, evt een sneltoets, en klik op 'record'. Alles (?) wat je nu doet wordt opgenomen, tot je in het palette-venstertje op de knop 'Stop' klikt. Zoals ik al zei: net uitgevonden, dus er is ongetwijfeld veel meer mee mogelijk, maar onderstaande foto's zijn op deze manier bewerkt!
Edit: Zie ik toevallig dit topic...
Paar fotootjes uit Rotterdam (sorry VanDaal als ik nou jouw onderwerp afpak
):
De beroemruchte kubuswoningen:

Doorkijkje door de Willemsbrug naar De Hef:

Het Nederlandse 'White House':

Drinkwaterzuivering De Esch:

En een paar van buiten Rotterdam:
Temidden van een rustig natuurgebied kom je plotseling zo'n architectonisch gedrocht tegen
. Nee, vind het wel mooi, maar niet passen binnen de omgeving (is een zeer moderne woning grotendeels uit glas opgebouwd):

Witte zwaan beschermt zijn zwarte vriendinnetje...

... en komt nogal dreigend op me af!

Vandaar dat ik mezelf geen tijd heb gegund om betere foto's te maken
.
Edit: Zie ik toevallig dit topic...
Paar fotootjes uit Rotterdam (sorry VanDaal als ik nou jouw onderwerp afpak
De beroemruchte kubuswoningen:

Doorkijkje door de Willemsbrug naar De Hef:

Het Nederlandse 'White House':

Drinkwaterzuivering De Esch:

En een paar van buiten Rotterdam:
Temidden van een rustig natuurgebied kom je plotseling zo'n architectonisch gedrocht tegen

Witte zwaan beschermt zijn zwarte vriendinnetje...

... en komt nogal dreigend op me af!

Vandaar dat ik mezelf geen tijd heb gegund om betere foto's te maken
[ Voor 6% gewijzigd door sjroorda op 26-02-2003 11:01 ]
Ik zou die zon niet zo vol in beeld nemen, dan worden de foto's wat mooier, je ziet ook veel meer, nu is het zon, water en wat zwarte vlakken eigenlijk
Kom ik wel overheensjroorda schreef op 26 February 2003 @ 10:59:
Paar fotootjes uit Rotterdam (sorry VanDaal als ik nou jouw onderwerp afpak):
Redelijk goed in perspectief gebracht, al heb ik wel foto's gezien (niet van mezelf) waar het beter gedaan was. Nadeel van dit perspectief is dat je bijna niet meer ziet wat het is.De beroemruchte kubuswoningen:
Het is een leuke uitdaging zijn om die kubuswoningen goed / mooi in beeld te vangen.
Rotterdam staat op mijn programma om eens goed in beeld te brengen... Worden eindelijk dé definitieve foto's van rotjeknor gemaakt, hehehe!
Rotterdam staat op mijn programma om eens goed in beeld te brengen... Worden eindelijk dé definitieve foto's van rotjeknor gemaakt, hehehe!
Afgelopen zomervakantie in de USA (California, Utah, Arizona, Nevada):

Gemaakt op een campground in de buurt van Anaheim (wat weer dichtbij San Francisco ligt).

't Beest zat opeens naast me in Bryce Canyon National Park

Deze foto heb ik rijdend uit de camper genomen.
Ik vind hem mooi omdat je geen einde van de weg ziet.
Ook de leegte van de woestijn is erg indrukwekkend om te zien.

Weet niet meer waar gemaakt, vind 'm iig wel mooi

Deze is grappig (gemaakt in Yosemite National Park).
Toen ik thuis kwam en de digitale camera uitlas, dacht ik dat het een redelijk scherpe macro was.
Totdat m'n moeder de persoon rechtsbovenin opmerkte

Ook gemaakt in Yosemite. Ik vind de kleuren mooi. Ook is 'ie erg scherp

Ook gemaakt in Yosemite.

Hier vind ik de gigantische zwarte rots mooi afsteken tegen de heldere lucht.
Gemaakt in Zion Canyon National Park.
Ik hoop niet dat jullie 7 foto's teveel vinden, maar ik moest een selectie maken uit 239 digitale foto's

Gemaakt op een campground in de buurt van Anaheim (wat weer dichtbij San Francisco ligt).

't Beest zat opeens naast me in Bryce Canyon National Park

Deze foto heb ik rijdend uit de camper genomen.
Ik vind hem mooi omdat je geen einde van de weg ziet.
Ook de leegte van de woestijn is erg indrukwekkend om te zien.

Weet niet meer waar gemaakt, vind 'm iig wel mooi

Toen ik thuis kwam en de digitale camera uitlas, dacht ik dat het een redelijk scherpe macro was.

Ook gemaakt in Yosemite. Ik vind de kleuren mooi. Ook is 'ie erg scherp

Ook gemaakt in Yosemite.

Hier vind ik de gigantische zwarte rots mooi afsteken tegen de heldere lucht.
Gemaakt in Zion Canyon National Park.
Ik hoop niet dat jullie 7 foto's teveel vinden, maar ik moest een selectie maken uit 239 digitale foto's
edit:
Het kan zijn dat de foto's niet laden, chello loopt te fokken met pings van 3000ms naar de DNS (normaal 20ms o.i.d.)
Het kan zijn dat de foto's niet laden, chello loopt te fokken met pings van 3000ms naar de DNS (normaal 20ms o.i.d.)
[ Voor 12% gewijzigd door nrg op 26-02-2003 14:34 . Reden: toch maar geen resize ]
Verwijderd
Dit heb ik zo uit de 1e pagina gehaald....
"Dit topic is trouwens niet bedoeld voor vakantiefoto's en dat soort dingen, maar om te laten zien wat je digicam kan of om 'truukjes' te laten zien (scherpte, belichting enzo)"
Ik zelf heb niks tegen op zulke foto's, maar het blijven toch vakantie foto's...
"Dit topic is trouwens niet bedoeld voor vakantiefoto's en dat soort dingen, maar om te laten zien wat je digicam kan of om 'truukjes' te laten zien (scherpte, belichting enzo)"
Ik zelf heb niks tegen op zulke foto's, maar het blijven toch vakantie foto's...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 14:43 ]
Jaja, gluurdernrg schreef op 26 February 2003 @ 14:24:
[afbeelding]
Eekhoorntje is leuk, ook leuk dat-ie zo lang bleef poseren tot jij je camera in de aanslag had (?).
Die nachtfoto is een beetje erg donker, de weg was misschien mooier geweest als je hem vanaf het midden had genomen (maar da's een beetje link uit een rijdende camper
Ik denk dat dit idee een beetje losgelaten moet worden: indertijd was er een topic 'Fotografie een tandje hoger' waar je dit soort klachten wel zou mogen spuien, maar dit topic is voor iedereen die zelf vindt dat hij of zij leuke, mooie, bijzondere, ... foto's heeft. Zolang het niet daadwerkelijk een vergaarbak wordt van alle afgedankte foto's en zolang er geen alternatief is (zoals bijvoorbeeld het bovengenoemde topic), is het wat mij betreft prima zoals het nu gaat! De ietwat gewonere foto's wisselen de écht goede en écht bijzondere foto's af, en wat de een een gewoon vakantiekiekje vindt, kan een ander wel mooi of bijzonder vinden.Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 14:42:
Althans: zo zie ik het!
Verwijderd
Ja je hebt gelijk...wel zonde achterafcatchingfire schreef op 26 February 2003 @ 08:40:
[...]
Ik moet ook maar eens ooit op wintersport! Ziet er prachtig uit.
Heb je al die foto's in een auto-stand genomen? Ik heb het idee dat alles een beetje grijzig is. Me dunkt dat als je de exposure compensation een paar kliks omhoog had gezet dat alles (me name de sneeuw dus) wat witter zou zijn geworden.
De foto's die ik postte vind ik geen typische vakantiefoto's.Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 14:42:
Ze zijn idd gemaakt tijdens de vakantie, maar de écht vakantiefoto's heb ik achterwege gelaten (met de familie d'r op enzo
Zo lang bleef 'ie niet eens zitten.sjroorda schreef op 26 February 2003 @ 14:44:
Jaja, gluurder
Eekhoorntje is leuk, ook leuk dat-ie zo lang bleef poseren tot jij je camera in de aanslag had (?).
Ik had de lens open staan en was even foto's aan het kijken.
Toen ik het beest in m'n ooghoek zag heb ik snel gewisseld van modus en heb ik 'm op de foto gezet
Ik was aan het klooien met sluitertijden, diafragma's enzo. Heb hem gepost omdat ik de kleuren wel mooi vind. Ook vind ik dat de foto een bepaalde sfeer uitstraalt.Die nachtfoto is een beetje erg donker,
Mja, had opzich wel naar het midden van de camper kunnen gaan, maar idd is dat wel linkde weg was misschien mooier geweest als je hem vanaf het midden had genomen (maar da's een beetje link uit een rijdende camper)
Die vind ik idd ook mooien die op een na laatste vind ik mooi (kleuren en het 'laag-bij-de-grondse').
Verwijderd
Dank je, tja ik zat eerst te twijfelen tussen de Fuji 602s en de Canon G3. Heb er opzich helemaal geen spijt van, want ik en de G3 hebben op dit moment wel een aardige verstandhouding met elkaarmajic schreef op 26 February 2003 @ 00:08:
[...]
oooohhhh vette pics!!! Ik wil weer een prosumer digicam :((( daar maak je hele andere pics mee dan met een DLSR *sobs*Echt vette pics...lekker contrasty colors en goed geziene scenes/composities
en idd ik ben erg op de sobere toer lately.......zal wel beetje erger worden, levens-fase enzo ..:) wel positief-sober..gewoon rustig in me kop.....
Wat betreft je levensfase... tis toch hopelijk niet al je mid-life crisis he?
BTW NRG gave foto's
Hier weer wat van mijn goede vrind G3:

Tnx
Vind alleen wel dat ze in het niet komen te staan in vergelijking met jouw foto's.
Sommige zijn écht heel bijzonder
Daar heb ik ook foto's gemaaktAlleen van bryce canyon zou je toch wat meer van die vuurrode rotsen op je foto's verwachten
Enige is dat het licht niet zo mooi was:

In de Grand Canyon was het jammer genoeg gigantisch nevelig. Daar heb ik dan ook niet echt mooie foto's kunnen maken (behalve van de wolken enzo
Jazeker, daar heb ik ook foto's vanBen je ook in Zion national parc geweest? Daar had je gave foto's kunnen maken met die prachtige rotsspleten waar van die mooie riviertjes door heen kabbelen.
En als ik ze niet heb, dan heeft m'n pa ze wel (hij heeft meer dan 400 foto's gemaakt met z'n EOS SLR (en per ongeluk in DuoPrint laten afdrukken

Het was inderdaad erg indrukwekken allemaalOh man... daar zou ik graag weer naar toe willen.
Mooie foto's weerHier weer wat van mijn goede vrind G3:
[..]
Mag ik ook analoge foto's posten?
Bij deze een greep uit m'n kleuren foto's:

Camera: Nikon F50
Bij deze een greep uit m'n kleuren foto's:

Camera: Nikon F50
[ Voor 84% gewijzigd door Willem op 26-02-2003 18:32 ]
and continued...

Wat vinden jullie van dit analoge gebeuren?

Wat vinden jullie van dit analoge gebeuren?
[ Voor 16% gewijzigd door Willem op 26-02-2003 19:48 ]
Uhm willem...wat precies is het nut er van om 4 nagenoeg identieke shotjes van een brommer te laten zien.....willem169 schreef op 26 February 2003 @ 18:34:
En e.e.a. met z/w gemaakt, 400 ASA
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze foto begint het mee...ja..eh.......
http://www.xs4all.nl/~meinesz/photo-galore/zzr600/004.jpg
ok...erh...ja nouja mooie achtergrond? verders beetje zelfde als de vorige
http://www.xs4all.nl/~meinesz/photo-galore/zzr600/007.jpg
En nog een metertje naar links
http://www.xs4all.nl/~meinesz/photo-galore/zzr600/008.jpg
En hee..die komt me bekend voor...een brommer..met een niet al te creatieve achtergrond ...ahum...
http://www.xs4all.nl/~meinesz/photo-galore/zzr600/020.jpg
Kom willem..je bent een litemod..dan weet je ook een beetje wel dat er in een topic iinteressante *uitgefilterde* informatie hoort te staan..niet zomaar random wat fotos van een toch al erg saai onderwerp neerzetten, daar vervolgens 5x elke foto net een beetje vanuit een andere hoek schieten (getuigd niet van erg veel creativiteit..) en dan t forum er mee volspammen.............als ik t idee heb dat iemand moeite voor een foto heeft gedaan en hij ziet er niet al te fraai uit dan hoor je me niet..maar je weet zelf ook wel natuurlijk dat dit soort fotos hier eigenlijk niet horen, of op zn minst beperkt tot alleen een paar van de betere.. (zoals deze http://www.xs4all.nl/~meinesz/photo-galore/zzr600/009.jpg)
my 2 cts
majic:
Uhm willem...wat precies is het nut er van om 4 nagenoeg identieke shotjes van een brommer te laten zien.....
1) Nut: geen 1 is er identiek. Wat is het nut van dit topic?
2) Brommer: waarom denigrerend? Jaloers?...
majic:
Kom willem..je bent een litemod..dan weet je ook een beetje wel dat er in een topic iinteressante *uitgefilterde* informatie hoort te staan..niet zomaar random wat fotos van een toch al erg saai onderwerp neerzetten, daar vervolgens 5x elke foto net een beetje vanuit een andere hoek schieten (getuigd niet van erg veel creativiteit..) en dan t forum er mee volspammen.............als ik t idee heb dat iemand moeite voor een foto heeft gedaan en hij ziet er niet al te fraai uit dan hoor je me niet..maar je weet zelf ook wel natuurlijk dat dit soort fotos hier eigenlijk niet horen, of op zn minst beperkt tot alleen een paar van de betere.. (zoals deze http://www.xs4all.nl/~meinesz/photo-galore/zzr600/009.jpg)
Mijn litemodschap staat volledig los van het plaatsen van een reactie in dit topic en heeft geen enkele relatie met de aanname dat er in een topic uitgefilterde informatie hoort te staan van een onderwerp wat jij saai vindt en dat geeft je daarnaast niet het recht om dit af te zeiken.
Maar ok, ik zal er in het vervolg iets minder posten
Je hebt wel gelijk dat er wat minder een zelfde indruk hadden kunnen achterlaten.
edit:
Op verzoek een aantal foto's removed
Op verzoek een aantal foto's removed
Verwijderd
wat is er mis met dutchphotozone? kreeg steeds invalid session als ik iets wilde posten en nu krijg ik zelfs kan de pagina niet vinden
Gelieve verder te gaan in het nieuwe topic. Deze zit (alweer) vol (--> +1000 posts)
Digitale camera foto's deel 13
Digitale camera foto's deel 13
Ik heb totaal geen verstand van motoren, maar als ik naar het profiel van jou banden kijk heb ik het idee dat ze verkeerd-om erop liggen qua rijrichting!willem169 schreef op 26 February 2003 @ 18:34:
En e.e.a. met z/w gemaakt, 400 ASA
[afbeelding]
[afbeelding]
** edit: oops ik was me bewust van het feit dat het topic vol was, maar ik dacht dat een reply automatisch in het vervolg topic zou belanden... niet dus.
[ Voor 15% gewijzigd door catchingfire op 27-02-2003 08:33 ]
he Fabio-C wat vind je van de bewerking?Verwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 17:30:
Vind dit persoonlijk ook altijd leuke foto's, de in elkaar overlopende mensjes etc:
[afbeelding]

en willem's motor plaatje (sorry willem:))

[ Voor 13% gewijzigd door donderdraak op 27-02-2003 10:20 ]
Ga verder @ Deel 13
[x]
verplaatst naar deel 13
waarom is deze niet op slot?
verplaatst naar deel 13
waarom is deze niet op slot?
[ Voor 97% gewijzigd door Molybdenum op 01-03-2003 21:13 ]
moet idd eens gesloten worden
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Dit topic is gesloten.