De "wat uitgebreidere" die je gebruikt is zeker die van KillerB? Als een skin eigen smilies meelevert (wat de meeste skins doen) dan krijg je de smileys van de skin zelf te zien in plaats van de default smileys van trillian (en juist die default smileys verander je met een smileypack). De smilies die in zowel KillerB's smileypack zitten als in mijn skins hebben overigens wel gewoon dezelfde codes.Smarron schreef op 25 August 2003 @ 19:03:
[...]
Thanx, ik heb meteen even de default Trillian icons teruggehaald.
Die emoticons die je op de site hebt staan gebruik ik niet, ik heb een wat uitgebreidere. Als ik dan een andere skin gebruik zijn die emoticons dus ook weg. op jouw site staan andere, dus heb ik nog steeds dat probleem.
offtopic:
Web1000 vind ik persoonlijk wel ok. Misschien dat het in het verleden wat brak was?
offtopic:
Een hoop foto's op je site werken niet. Maar 1 van familliedag en geen van familie en vrienden En die bij Animal Crackers leveren een plaatje op dat je niet mag doorlinken naar die site. En page 7 geeft een leeg popupvenster. (Tip: duw een keertje op control + F5)
Ik heb zelf mijn webpagina nu maar weer gehost bij web1000
Een hoop foto's op je site werken niet. Maar 1 van familliedag en geen van familie en vrienden En die bij Animal Crackers leveren een plaatje op dat je niet mag doorlinken naar die site. En page 7 geeft een leeg popupvenster. (Tip: duw een keertje op control + F5)
Ik heb zelf mijn webpagina nu maar weer gehost bij web1000
[ Voor 4% gewijzigd door Alphega op 25-08-2003 22:33 ]