Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Smarron schreef op 25 August 2003 @ 19:03:
[...]
Thanx, ik heb meteen even de default Trillian icons teruggehaald.

Die emoticons die je op de site hebt staan gebruik ik niet, ik heb een wat uitgebreidere. Als ik dan een andere skin gebruik zijn die emoticons dus ook weg. op jouw site staan andere, dus heb ik nog steeds dat probleem.
offtopic:
Web1000 vind ik persoonlijk wel ok. Misschien dat het in het verleden wat brak was?
De "wat uitgebreidere" die je gebruikt is zeker die van KillerB? Als een skin eigen smilies meelevert (wat de meeste skins doen) dan krijg je de smileys van de skin zelf te zien in plaats van de default smileys van trillian (en juist die default smileys verander je met een smileypack). De smilies die in zowel KillerB's smileypack zitten als in mijn skins hebben overigens wel gewoon dezelfde codes.
offtopic:
Een hoop foto's op je site werken niet. Maar 1 van familliedag en geen van familie en vrienden En die bij Animal Crackers leveren een plaatje op dat je niet mag doorlinken naar die site. En page 7 geeft een leeg popupvenster. (Tip: duw een keertje op control + F5)

Ik heb zelf mijn webpagina nu maar weer gehost bij web1000

[ Voor 4% gewijzigd door Alphega op 25-08-2003 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:10

Smarron

The bend

Dat gebeurt inderdaad dus. Een skin levert zijn eigen smilies mee. Ik heb geprobeerd om een andere skin te nemen om daarna de smileypack te installeren, maar ik krijg ze daarna nog steeds niet te zien. Dit schijnt dus wel te kunnen ??

Ik heb deze smileypack van killerB:
KillerB in "GoT/Fok TrillianPro SmileyPack 2.0"

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Smarron schreef op 26 August 2003 @ 11:45:
Dat gebeurt inderdaad dus. Een skin levert zijn eigen smilies mee. Ik heb geprobeerd om een andere skin te nemen om daarna de smileypack te installeren, maar ik krijg ze daarna nog steeds niet te zien. Dit schijnt dus wel te kunnen ??

Ik heb deze smileypack van killerB:
KillerB in "GoT/Fok TrillianPro SmileyPack 2.0"
Nee dit heeft geen zin, als er smileys bij een skin zitten zal hij die altijd pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik
  • Laatst online: 23:23

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Een beetje een oud topic, dat weet ik. Maar hoe kan je zelf smilies toevoegen. Ik wit namelijk het cheer icon van HlpDsk erin hebben.

Ik heb het volgende toegevoegd in main.xml (gewoon met notepad)

code:
1
2
<emoticon text=":cheer"         button="no"     > <source name="cheer"      left="0" right="0"  top="0" bottom="0" />  </emoticon>
<emoticon text=":cheer"                 > <source name="cheer"      left="0" right="0"  top="0" bottom="0" />  </emoticon>

Verder heb ik cheer.gif in de map animated gezet. Maar dit bracht geen soelaas. Ook trillian gerestart etc.

Is dit de juiste wijze?

wtf? react verneukt mn code?

[ Voor 20% gewijzigd door AkroBatik op 30-10-2003 18:59 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:30

SmartDoDo

Woeptiedoe

AkroBatik schreef op 30 oktober 2003 @ 18:58:
Een beetje een oud topic, dat weet ik. Maar hoe kan je zelf smilies toevoegen. Ik wit namelijk het cheer icon van HlpDsk erin hebben.
Los van de technische kant waar ik niets over weet, heb je daar toestemming voor? Is misschien wel handig ;)
Ik zou het ook op prijs stellen als iemand mijn smilies gebruikt dat dat even gevraagt wordt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik
  • Laatst online: 23:23

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

SmartDoDo schreef op 30 oktober 2003 @ 19:45:
[...]
Los van de technische kant waar ik niets over weet, heb je daar toestemming voor? Is misschien wel handig ;)
Ik zou het ook op prijs stellen als iemand mijn smilies gebruikt dat dat even gevraagt wordt namelijk.
Ik gebruik hem alleen zelf ik verspreid hem niet via internet ofzo. Ik wil hem enkel voor me zelf gebruiken. Dan is er toch niks aan de hand lijkt me.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
AkroBatik schreef op 30 oktober 2003 @ 18:58:

Ik heb het volgende toegevoegd in main.xml (gewoon met notepad)

:: STUK CODE ::

Verder heb ik cheer.gif in de map animated gezet. Maar dit bracht geen soelaas. Ook trillian gerestart etc.

Is dit de juiste wijze?

wtf? react verneukt mn code?
Je bent waarschijnlijk vergeten het plaatje te laden, je moet het plaatje ook nog ergens laden en er de alias "cheer" aan geven. Waar dat laden moet hangt van de skin af.
AkroBatik schreef op 01 november 2003 @ 13:04:
[...]

Ik gebruik hem alleen zelf ik verspreid hem niet via internet ofzo. Ik wil hem enkel voor me zelf gebruiken. Dan is er toch niks aan de hand lijkt me.
Als je hem enkel voor jezelf veranderd en dus niet verspreid mag je het altijd aanpassen.

[ Voor 18% gewijzigd door Alphega op 01-11-2003 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
Dan maar een vervelende schop.... ik heb de search zitten gebruiken en kwam dus bij dit topic :D

De download link werkt niet meer, maar ik vroeg me af of er nog een versie bestaat van de GoT/Fok smilies voor Trillian.

Iemand?

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Wist niet eens dat het bestond [dus dank voor het kicken]....maar best wel leuk om in Trillian Pro te hebben. Met name de Sinterklaas [hence my nick name]

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Shoq biedt ondersteuning voor zowel 2 als 3. ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Heb er ooit zelf een gemaakt voor trillian, maar omdat ik nu miranda gebruik heb ik dat pack niet meer.
Je kunt iig hier je smillies halen. Om ze in trillian te zetten moet je een main.xml openen met notepad en daar moet je 2! regels toevoegen, eentje waarin je de smillie een naam geeft en linkt aan de gif file, en een ander waarin je eigenschappen geeft aan de smillie (of ie een knop moet hebben/geluid (voor geluid heb je ook weer 2 regels nodig)/welke shortcut etc.) wanneer je die main.xml opent zie je dat vanzelf.