Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:36
Ik heb de smileypack weer ge-update :)
Alle nieuwe smileys zitten erin, en er zijn er ook een aantal bijgekomen. Ik heb er zelf ook wat bewerkt om ze in dezelfde stijl te krijgen als de Fok/GoT smileys.

Deze pack is alleen te gebruiken als je de standaard skin gebruikt van Trillian Pro.

WAARSCHUWING: Gebruik deze smileypack alleen met Trillian Pro final, GEEN beta's of Trillian 0.74 dus!

Deze smileys zitten erin:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rene.bolt/tril/screenshot.jpg

Omdat er animated gif's inzitten ziet dit overzicht er een beetje vreemd uit. Des te meer reden om hem te installeren ;)

De status icons worden ook aangepast en dat ziet er ongeveer zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rene.bolt/tril/status.jpg

Hier is de installer te downloaden.
Tijdens de installatie wordt gevraagd de map op te geven waar je Trillian hebt geïnstalleerd. Standaard is dit c:\program files\trillian.

Er zit geen uninstaller bij, dus als je terug wilt kunnen naar de oude situatie moet je eerst een backup maken van je Trillian map. En dan met name de map "stixe" en "skins".

Credits:
Fok en GoT voor de basis van de smiley's en eventuele andere makers
mister-e voor een aantal animated gif's

[ Voor 10% gewijzigd door KillerB op 20-03-2003 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:01
Leuk! :) Even testen.

This message was sent from a galaxy far, far away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
En voor degene die de vorige versies van mij nooit gezien hebben.
Ik heb zoveel mogelijk de codes van GoT/Fok aangehouden, maar soms wil het niet in verband met gereserveerde tekens.
Daarnaast is die zo compatible mogelijk met MSN. Dus als iemand tegen je praat die msn heeft, komen er vergelijkbare smiley's over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hee THNX

Geniet nog steeds van die (pim) ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:23
Moeten de statusiconen ook na een install en reboot van trillian het meteen doen? Want die van ICQ doen dat niet (msn weet ik niet want het connecten lukt niet). Of kan het eraan liggen dat ik niet de standaardskin heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
Uit het oude topic:

http://www.alphega.tk/

Hier staan wat andere Trillian skins met smiley's. Hier staan niet alle smiley's in die in die van mij staan.
Maar misschien gaat alphega die nog maken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
WhiskyPhreak schreef op 02 February 2003 @ 19:12:
Moeten de statusiconen ook na een install en reboot van trillian het meteen doen? Want die van ICQ doen dat niet (msn weet ik niet want het connecten lukt niet). Of kan het eraan liggen dat ik niet de standaardskin heb?
klopt, je moet de standaard skin gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:34

SmartDoDo

Woeptiedoe

U is geweldig! Wat dat betreft zijn ze een stuk beter dan de standaard MSN smilies. Gelijk proberen!!!

edit:
En het werkt prima!!!

[ Voor 16% gewijzigd door SmartDoDo op 02-02-2003 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

:wank

*D

Stop uploading passwords to Github!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55
Praise U

_/-\o_

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 23:18
w000t

hijs echt geil!!!!

:snuif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
tnx,
ik ga 'm iig zeker gerbuiken.
ik werd ziek van die smilies van Trillian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Bedankt voor de eerdere vernoeming KillerB. Hier zijn de skins die op dit moment beschikbaar zijn met de GoT/Fok! smilies. Je hoeft hiermee niets te overschrijven om de smilies te krijgen simpelweg de skin selecteren.

Let op deze skins zijn iets anders dan KillerB's smilypack
Wil je de smilies hebben die hieronder op het plaatje staan dan moet je een van de skins of de smileypack die op de site www.alphega.tk staat downloaden. De lijst met smileycodes werkt met deze skins en pack, en NIET met de smilypack van KillerB.

Smilies die bij alle onderstaande skins en in de smileypack zitten ( de smileys zijn geanimeerd als ze dat op GoT ook zijn):
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/Site/images/trillian.smileypack.png

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/Site/images/trillian.skin1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/Site/images/trillian.skin2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/Site/images/trillian.skin3.jpg

Ik heb ook een smileypack gemaakt van mijn smilies voor diegene die alleen die smilies willen veranderen van hun standaard Trillian Pro skin.

De skins, smileypack en statusiconen zijn te downloaden op www.alphega.tk.
Hier is ook een lijst met alle codes voor de smilies te vinden!

Als je wilt dat ik deze smilies in een andere skin inbouw dan moet je me even een linkje geven naar die skin en toestemming van de maker van de skin hebben.
Ik zal deze week weer eens een aantal nieuwe smilies toevoegen.

[ Voor 142% gewijzigd door Alphega op 06-06-2003 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:23
Is er een mogelijheid om het geluidje van het LOL emoticon uit te zetten? Want die is naar mijn mening wel vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
Alphega schreef op 02 February 2003 @ 22:12:
Als je wilt dat ik deze smilies in een andere skin inbouw dan moet je me even een linkje geven naar die skin en toestemming van de maker van de skin hebben.
Ik kan je mijn source wel sturen, dan kunnen de krachten bundelen ;)

[ Voor 62% gewijzigd door KillerB op 02-02-2003 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
WhiskyPhreak schreef op 02 February 2003 @ 23:09:
Is er een mogelijheid om het geluidje van het LOL emoticon uit te zetten? Want die is naar mijn mening wel vervelend
Je kunt sowieso muten in Trillian, dan hoor je dus niks.
Als je per smiley een geluidje eruit wil hebben moet je het volgende doen.

- zoek main.xml op (Trillian\stixe\plugins\TP16Emoticons-16x16)
- openen met notepad.
- zoek de smiley op waar je het geluidje wil uithalen

Dat ziet er ongeveer zo uit
code:
1
<emoticon text="lol"    sound="lol"     button="yes"    > <source name="emoticons"

als je sound="lol" weghaald, is het geluidje ook weg. LOL staat er echter 2x in, ook met hoofdletters, dus daar moet je hetzelfde doen :)
opslaan, trillian opnieuw opstarten en je geluidje is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
KillerB schreef op 02 februari 2003 @ 23:24:
[...]

Ik kan je mijn source wel sturen, dan kunnen de krachten bundelen ;)
Ik heb je exe gedownload en in een losse map uitgepakt, ik zal wel eens kijken wat voor codes jij gebruikt.
Dat werkt bij ons beide hetzelfde, één bestand met daarin de codes voor de smilies. Bij de skins zit iedere keer een map die emots heet, hierin staan de smilies met daarbij één xml bestand waarin de codes worden aangegeven. De naamgevind voor de plaatjes staat niet altijd op dezelfde plek.
Mijn msn: gorgeousbody[at]hotmail.com
Mijn icq: 95963078

[ Voor 6% gewijzigd door Alphega op 02-02-2003 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
ok is goed, es kijken of we dat mooi kunnen combineren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Alphega schreef op 02 February 2003 @ 22:12:
[...]
De emoticons zijn geanimeerd als ze dat op GoT ook zijn. Naast de emoticons die je hierboven in de screenshots ziet zijn er nog 4 verborgen smilies (zodat ook de jeugdige broertjes & zusjes veilig kunnen msnnen O-) ). Deze zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/Alphega-blowjob.gif
[afbeelding]

Er heeft niemand toestemming gevraagd of die in een Trillian skin mocht worden gebruikt :? Maar het mag van mij wel hoor :>

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
CAP-Team schreef op 02 February 2003 @ 23:58:
[...]

Er heeft niemand toestemming gevraagd of die in een Trillian skin mocht worden gebruikt :? Maar het mag van mij wel hoor :>
Dankuwel iig :P
Ik heb wel emails verstuurd, maar het kan zijn dat ik er hier en daar wat vergeten ben :o, mijn excuses. En mijn emailsadres komt vaak niet door spamfilters enz heen :+ ( gorgeousbody[at]hotmail.com )

PS: Als je in de smilycredits wil, met welk email-adres en/of webpage wil je er dan in?

[ Voor 15% gewijzigd door Alphega op 03-02-2003 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Alphega schreef op 03 February 2003 @ 00:01:
[...]

Dankuwel iig :P
Ik heb wel emails verstuurd, maar het kan zijn dat ik er hier en daar wat vergeten ben :o, mijn excuses. En mijn emailsadres komt vaak niet door spamfilters enz heen :+ ( gorgeousbody[at]hotmail.com )

PS: Als je in de smilycredits wil, met welk email-adres en/of webpage wil je er dan in?
Euh..
Als er maar CAP-Team bij staat ;)
E-mail: dougfurr@hotmail.com

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
KillerB schreef op 02 February 2003 @ 23:33:
ok is goed, es kijken of we dat mooi kunnen combineren :)
Dat combineren is veel werk, aangezien ik geen gebruik heb gemaakt van codes die beginnen met : en jij wel. Ook heb ik meerdere codes per smilie aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
Alphega schreef op 04 februari 2003 @ 15:14:
[...]

Dat combineren is veel werk, aangezien ik geen gebruik heb gemaakt van codes die beginnen met : en jij wel. Ook heb ik meerdere codes per smilie aangegeven.
ja, dat is inderdaad een hoop werk dan :{
Ik heb trouwens ook meerdere codes per smiley, vooral voor de uitwisseling met MSN, en natuurlijk hoofdletters en kleine letters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
KillerB schreef op 04 February 2003 @ 17:38:
[...]

ja, dat is inderdaad een hoop werk dan :{
Ik heb trouwens ook meerdere codes per smiley, vooral voor de uitwisseling met MSN, en natuurlijk hoofdletters en kleine letters :)
Ben trouwens al een altijd verboden codes tegen gekomen. ":s" & ":<", crasht trillian :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Hee maar die 5 verborgen smiles kan ik die nou ook gebruiken met het standaard Got/Fok smileypack 2.0 of zitten die alleen er bij als je een skin neemt, ze zijn namenlijk erg kewl en je zal ze anders misschien ook als verborgens smileys bij dat pack kunnen doen?

Verder goed werk ik gebruik de smileypack al heel wat maanden, en heb een hoop van mij vrienden ook overgehaald om dit smileypack te gebruiken zodat we tenminste een beetje de zelfde smiles hebben :)

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw, Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
IbBeLz schreef op 04 februari 2003 @ 18:54:
Hee maar die 5 verborgen smiles kan ik die nou ook gebruiken met het standaard Got/Fok smileypack 2.0 of zitten die alleen er bij als je een skin neemt, ze zijn namenlijk erg kewl en je zal ze anders misschien ook als verborgens smileys bij dat pack kunnen doen?

Verder goed werk ik gebruik de smileypack al heel wat maanden, en heb een hoop van mij vrienden ook overgehaald om dit smileypack te gebruiken zodat we tenminste een beetje de zelfde smiles hebben :)
Dan zou ik die moeten toevoegen, maar eigenlijk streef ik ernaar om zoveel mogelijk dezelfde stijl smiley's erin te proppen.
Kun je die smiley's even posten?

Misschien zijn ze wel makkelijk te veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbelz
KillerB schreef op 04 februari 2003 @ 19:46:
[...]

Dan zou ik die moeten toevoegen, maar eigenlijk streef ik ernaar om zoveel mogelijk dezelfde stijl smiley's erin te proppen.
Kun je die smiley's even posten?

Misschien zijn ze wel makkelijk te veranderen :)
Ik bedoel eigenlijk gewoon deze waar je het net ook over had in dit topic:

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/Alphega-whip.gif
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/Alphega-ani-ruk.gif
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/Alphega-blowjob.gif
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/Alphega-fuckyou.gif
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/Alphega-gun.gif
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/Alphega-winner.gif

Of die er al in zitten in het GoT/Fok smilepack 2.0 en hoe je die dan kan gebruiken of zitten die alleen bij de skins :?

Die :fu smile doet het btw wel :D

O en ik heb wel de lijst met smilecodes gedownt maar die werken niet?

[ Voor 9% gewijzigd door Ibbelz op 04-02-2003 19:51 ]

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Kan ik deze zonder problemen over een eerdere versie van de GoT TrillianPro heen installeren?
Kan de volgende smilie ook toegevoegd worden? ==> >:)

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbelz
Tyrian schreef op 04 February 2003 @ 19:54:
Kan ik deze zonder problemen over een eerdere versie van de GoT TrillianPro heen installeren?
Je kan hem gewoon over een andere versie heen installen ja dat heb ik iig ook gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
mooi ik heb ze nu ook alleen jammer dat je geen statusicons voor AIM en Yahoo hebt
dat is nl net de reden dat ik Trillian gebruik..........en die standaards van de pro zien niet uit

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
IbBeLz schreef op 04 februari 2003 @ 19:49:
[...]

Ik bedoel eigenlijk gewoon deze waar je het net ook over had in dit topic:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Of die er al in zitten in het GoT/Fok smilepack 2.0 en hoe je die dan kan gebruiken of zitten die alleen bij de skins :?

Die :fu smile doet het btw wel :D

:wank == ani-ruk
:fu = fuck you
:gun = gun (doh)

maar die zijn gewoon zichtbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
Tyrian schreef op 04 februari 2003 @ 19:54:
Die zit er ook al in....

code:
1
}>

en ja je kunt hem er gewoon overheen gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
ViperGTS schreef op 04 februari 2003 @ 20:41:
mooi ik heb ze nu ook alleen jammer dat je geen statusicons voor AIM en Yahoo hebt
dat is nl net de reden dat ik Trillian gebruik..........en die standaards van de pro zien niet uit
Die heb ik idd niet aangepast, ik gebruik ook geen AIM en yahoo eigenlijk :P.
Je kunt het zelf ook doen door hier "Trillian\skins\Whistler\icons" even door de bmp's te lopen om te zien waar de status icons zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALF
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 11:54

ALF

coole smilies jammer genoeg is het voor trillian pro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Ik denk dat sommige mensen in dit topic niet zien dat de smileypack van KillerB niet hetzelfde is als de skins met GoT/Fok! smilies. De lijst met smily-codes geld alleen voor de skins en niet voor de losse smilypack.
De skins werken als het goed is met de versies 0.7X van trillian (die gratis te downloaden is) en daarnaast werken ze ook met trillian pro.
IbBeLz schreef op 04 February 2003 @ 19:49:
[...]
Je hebt de lijst met codes voor de smilies die bij mijn skins zitten gedownload, deze werken dus allemaal met mijn skins en niet met KillerB's smilypack.
neo643 schreef op 04 February 2003 @ 21:35:
De skins waaraan ik de smilies heb toegevoegd werken als het goed is WEL met de gratis versie van trillian, hoewel ik dit nog niet getest heb.

[ Voor 56% gewijzigd door Alphega op 04-02-2003 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 21:23
Baal niet van smileypack 2.0 :) Ga door, ga door!

[ Voor 23% gewijzigd door Jasper op 05-02-2003 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Ik heb nu ook maar een smileypack gemaakt van mijn smilies:
Een overzichtje van de smilies:
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/Site/images/trillian.smileypack.png
download smileypack (Alleen voor Trillian Pro gebruikers !!! )

De codes voor deze smilies zijn natuurlijk hetzelfde als bij de skins die hierboven staan.

Ik ga binnenkort de smileycodes van KillerB zijn pack grotendeels op mijn pack toepassen zodat de packs rustig met elkaar kunnen chatten :P

[ Voor 57% gewijzigd door Alphega op 06-06-2003 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbelz
O had inderdaad niet gezien dat Alphega en KillerB niet de zelfde zijn :P, naja volgende keer ff ogen opdoen dan maar :)

Maar damn beiden smilepacks zijn kewl, moeilijk kiezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
Alphega schreef op 05 February 2003 @ 00:33:
Ik heb nu ook maar een smileypack gemaakt van mijn smilies:
Een overzichtje van de smilies:
[afbeelding]
Verborgen smileys:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
download smileypack (Alleen voor Trillian Pro gebruikers !!! )

De codes voor deze smilies zijn natuurlijk hetzelfde als bij de skins die hierboven staan. En een overzichtje kun je nog steeds zien & downloaden op www.alphega.tk

Ik ga binnenkort de smileycodes van KillerB zijn pack grotendeels op mijn pack toepassen zodat de packs rustig met elkaar kunnen chatten :P
heb jij ook status icons aangepast? (incl. yahoo&aim?) zoja dan ben jij de winnaar :+

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
ViperGTS schreef op 05 februari 2003 @ 09:29:
[...]

heb jij ook status icons aangepast? (incl. yahoo&aim?) zoja dan ben jij de winnaar :+
Alle iconen zijn nu vervangen, dus inclusief die van yahoo & aim. Ik raad wel aan je trillianmap te kopiëren, zodat als het je niet helemaal bevalt je alles zo terug kunt kopiëren ;)
Nieuwe icons:
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/Site/images/trillian.icons.standaard.png

[ Voor 66% gewijzigd door Alphega op 06-06-2003 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
ViperGTS schreef op 05 februari 2003 @ 09:29:
[...]

damn vette challenge hier :P
de concurrentie is moordend :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:47
neo643 schreef op 04 February 2003 @ 21:35:
Er zijn ook nog smiliespacks voor de gewone Trillian.
Oa de mijne (ik gebruik ook gewoon nog de gratis versie).
[rml]Sassie in "[ Trillian] GoTskin :)"[/rml]
Alleen hij is een tijdje niet upgedated (nog niet aangepast sinds de migratie naar react).

[ Voor 16% gewijzigd door Sassie op 06-02-2003 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Alphega schreef op 05 February 2003 @ 12:19:
[...]

Alle iconen zijn nu vervangen, dus inclusief die van yahoo & aim. Ik raad wel aan je trillianmap te kopiëren, zodat als het je niet helemaal bevalt je alles zo terug kunt kopiëren ;)
Nieuwe icons:
[afbeelding]
Kvind deze icons een stuk beter passen bij de standaard skin van Trillian. Iets hipper dan de standaard icons uit icq:

Afbeeldingslocatie: http://www.parse.nl/~jasper/temp/trillian-icons.jpg

Ik heb de hele set wel voor de geinteresseerde.

[ Voor 5% gewijzigd door Jasper op 06-02-2003 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Jasper schreef op 06 februari 2003 @ 10:56:
[...]

Kvind deze icons een stuk beter passen bij de standaard skin van Trillian. Iets hipper dan de standaard icons uit icq:

[afbeelding]

Ik heb de hele set wel voor de geinteresseerde.
Dat ziet er inderdaad mooier uit. Zelf vind ik het belangrijkste aan de statusicoontjes veranderen dat ze van betekenisloze rondjes veranderen in symbolen die duidelijk bij het chatmedium horen. Heb jij deze statusiconen zelf gemaakt? Ik denk trouwens dat je ze wel online kunt zetten, er zullen genoeg mensen belangstelling voor hebben :) (ik iig wel).
Ik denk dat ik die smileypack van mij zonder veranderde statusiconen maak en dan los een bestand maak waarmee de statusiconen kunnen worden vervangen zodat er makkelijk gekozen kan worden tussen deze en die met de standaardiconen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Bij deze: http://www.parse.nl/~jasp...-statusicons-newstyle.zip

Extract in %installpath%/trillian/skins/%skindir%/icons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbelz
Jasper schreef op 06 February 2003 @ 12:17:

Thanx Jasper ik heb ze de er nu op staan, zijn echt een stuk beter als die andere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
Jasper schreef op 06 February 2003 @ 12:17:

thanx, die zijn idd mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Der zijn by request vandaag 2 nieuwe skins bijgekomen:
Beacon Pro (Let op deze skin is voor Trillian Pro!):
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/Site/images/trillian.skin4.jpg
Azarro:
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/Site/images/trillian.skin5.jpg
En nog steeds zijn de oude + deze 2 nieuwe skins te downloaden op:
www.alphega.tk

[ Voor 11% gewijzigd door Alphega op 06-06-2003 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
Nijs job :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mooi! :)

[mierenneukmode]
KillerB schreef op 02 February 2003 @ 18:54:
Standaard is dit c:\program\files\trillian.
Moet dit niet c:\program files\trillian zijn?

[/mierenneukmode]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

... en een flinke schop :) maar dat maakt niet uit :P iig heb ik ze nu ook draaien alleen de skin -nog- niet

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Ik heb net stukken code toegevoegd voor de smilies + 3 smilies waardoor de smilies van KillerB grotendeels werken met mijn skins.
Tnx :)

[ Voor 34% gewijzigd door Alphega op 20-03-2003 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
pven schreef op 19 March 2003 @ 19:37:
Mooi! :)

[mierenneukmode]

[...]

Moet dit niet c:\program files\trillian zijn?

[/mierenneukmode]
klopt, ik heb het ff veranderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
KeeZ schreef op 19 maart 2003 @ 20:39:
[...]

... en een flinke schop :) maar dat maakt niet uit :P iig heb ik ze nu ook draaien alleen de skin -nog- niet
De schop was van Alphega voor zijn nieuwe skin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 23:01

Smarron

The bend

Onnodig om een nieuw topic te openen denk ik.

Zijn deze smilies ook te importeren naar Outlook ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Lijkt me wel nuttig aangezien het hier puur om een specifiek programma, nl. Trillian, gaat en niet over het plaatsen van de smilies in willekeurige programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Hoe wil je die importeren naar Outlook? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
* UPDATE *

xcuse me voor de schop, maar ik heb een aantal wijzigingen doorgevoerd :)

de veranderingen (onder andere)
- Een aantal originele animated trillian smileys toegevoegd op verzoek
- (hug) (woot) (giggle) (bounce) (drunk) (drool) (octopus)
- saddam smiley toegevoegd: saddam
- peddel smiley toegevoegd: :peddel
- :( veranderd in een trieste smiley ipv een boze
- Bloos smiley toegevoegd :$
- (l) (L) uit trillian gehaald
- Losse zwaaiende handjes toegevoegd: :handl=handje links en :handr=handje rechts
- Smileys veranderd: wank :9
- Status icons zijn nu dezelfde als je een stukje terug ziet. Jasper had deze gepost.

Verder nog een kleine wijziging hier en daar.
De installatieprocedure is hetzelfde. Even de hoofdmap van Trillian aangeven en de installatie doet de rest :)
Hier is die te downloaden.

ALLEEN VOOR TRILLIAN PRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Nice one!! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Opzich wel leuk, maar niet spetterend :)

maar toch _/-\o_ dat je de moeite neemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
ik heb trouwens nog wel een linker- en rechterduim als toevoeging op de :handl en :handr, namelijk: Afbeeldingslocatie: http://www.parse.nl/~jasper/smilies/thumb-links.gif en Afbeeldingslocatie: http://www.parse.nl/~jasper/smilies/thumb-rechts.gif. Might be nice.

[ Voor 6% gewijzigd door Jasper op 24-05-2003 05:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
nog even de screenies
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rene.bolt/tril/contactlist.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rene.bolt/tril/smileys.jpg

Die smilies zien er in het overzicht niet echt super uit omdat ze ge-animeerd zijn en dat werkt niet in het overzicht ;)

Die handjes is inderdaad een aardig idee. Ik zal het meenemen voor de volgende keer. Eerst maar even uitzoeken hoe het met andere skins zit. Volgens mij moet dat relatief simpel om te zetten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind hem erg cool... goed werk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

ff downen en installeren! Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
thanx :)
nogmaals, suggesties zijn welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Wat zijn de codes van die verborgen smileys ? Daar ben ik nog niet echt achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
peddel
meppen
yoji
neuken

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

thanx, die zijn echt kewl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool! alleen ik mis B)
iets voor TrillianPro SmileyPack 2.1 :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
en Afbeeldingslocatie: http://www.vvouter.com/fok/i/worship1.gif :) Afbeeldingslocatie: http://www.vvouter.com/fok/i/worship2.gif mogen er ook wel in ;)

code:
1
2
3
[img]http://www.vvouter.com/fok/i/worship1.gif[/img] 
:)
[img]http://www.vvouter.com/fok/i/worship2.gif[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
Ik zal ze in de volgende versie erin proppen ;)
Dan kan wel weer even duren, op het moment heb ik even andere prioriteiten :).

Ik ga me trouwens ook verdiepen in andere skins. Wellicht dat ik wat kennis van Alphega kan lospeuteren. Volgens mij moet het namelijk mogelijk zijn om met een paar kleine wijzigingen dit op alle skins toe te passen.
Maar dat is dus tevens iets voor de volgende keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Nice job KillerB.

Ik heb zelf net een vernieuwde lijst gemaakt waarin alle smilies staan met de bijhorende codes (inclusief de codes voor de verborgen smilies). Uiteraard gelden deze codes voor mijn skins en niet voor die van KillerB. Skins en nieuwe codelijst zijn nog altijd te downloaden op: www.Alphega.tk (codelijst is de onderste download op de site). Tevens ook de installers van mijn smileypack & de nieuwe status iconen gefixed (pakte niet uit naar de goede directory).

[ Voor 29% gewijzigd door Alphega op 29-05-2003 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
thanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Nieuwe skin aangepast (Honz blijft mooie skins maken):
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/Site/images/trillian.skin6.jpg
Te downloaden op Alphega.tk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALF
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 11:54

ALF

he vet die ga ik downloaden! deze ziet er wel stoer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
KillerB schreef op 02 February 2003 @ 18:59:
En voor degene die de vorige versies van mij nooit gezien hebben.
Ik heb zoveel mogelijk de codes van GoT/Fok aangehouden, maar soms wil het niet in verband met gereserveerde tekens.
Daarnaast is die zo compatible mogelijk met MSN. Dus als iemand tegen je praat die msn heeft, komen er vergelijkbare smiley's over :)
Zijn d'r nog mensen met msn dan?

wat is me afvraag is of jej je oude smiley's behoud als je een nieuw pck installed

[ Voor 11% gewijzigd door Rey Nemaattori op 06-06-2003 18:41 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
Rey Nemaattori schreef op 06 June 2003 @ 18:39:
[...]

wat is me afvraag is of jej je oude smiley's behoud als je een nieuw pck installed
Jammer genoeg nog te veel ;)
De originele trillian smileys blijven niet behouden. Gedeeltelijk worden ze overschreven, en gedeeltelijk blijven ze gewoon staan, alleen kun je ze niet meer naar voren krijgen omdat de xml is aangepast.
Je kunt natuurlijk een backup maken door de inhoud van ?:\Trillian\stixe\plugins even ergens anders heen te kopieren.

In het geval van de skin van Alphega blijven de smileys "volgens mij" wel behouden omdat je een andere skin hebt. Ik moet nog even uitzoeken hoe die skins worden aangesproken.

[ Voor 3% gewijzigd door KillerB op 08-06-2003 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Rey Nemaattori schreef op 06 June 2003 @ 18:39:
[...]

Alle breezahsletjes hebben MSN hè :P Met mijn skins blijven de oude smilies van Trillian behouden, de smilies zitten echt in de skin gebakken. Met de smileypack van mij of KillerB vervang je de standaard smilies van Trillian, maar met de skins dus niet.

Ik heb nu de codes van mijn skins geupdate zodat ze beter werken met de nieuwe smilies die in MSN 6 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
Alphega schreef op 08 juni 2003 @ 17:35:
[...]

Alle breezahsletjes hebben MSN hè :P Met mijn skins blijven de oude smilies van Trillian behouden, de smilies zitten echt in de skin gebakken. Met de smileypack van mij of KillerB vervang je de standaard smilies van Trillian, maar met de skins dus niet.

Ik heb nu de codes van mijn skins geupdate zodat ze beter werken met de nieuwe smilies die in MSN 6 zitten.
oja MSN 6. Moet ik die ook installeren om dat weer te testen/aanpassen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online
sorry voor deze schop van een dag :Y)

Ik heb een verzoekje voor de volgende smilie pack :)

zouden jullie/jij de <+:) kunnen toevoegen in de pack :?

code:
1
http://gathering.tweakers.net/global/smileys/sintsmiley.gif

het gaat om deze url :)

bedankt alvast en keep up the good work :), prowd user :)

[ Voor 37% gewijzigd door Maarten op 09-06-2003 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
Wordt in de volgende verwerkt :) (wanneer dat is, is nog een verassing :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
KillerB schreef op 09 June 2003 @ 13:37:
[...]

oja MSN 6. Moet ik die ook installeren om dat weer te testen/aanpassen :{
* Sassie heeft er al voor lopen fotosoepen dit weekend...
Binnenkort dus ook weer een update van mijn kant (ws zelfs 3 setjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Is er al weer een nieuwe update te verwachten binnenkort? Ben er wel benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 08:09
is er ook ergens een smileypack voor .74 ? (ben van trilian pro afgestapt omdat die features heeft die ik toch NOOIT gebruik)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 21:45

SiGNe

Ook hoi!

Werkt het ook onder MirandaIM?

Niet?
[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online
SiGNe schreef op 02 August 2003 @ 13:55:
Werkt het ook onder MirandaIM?
vers van de openingspost:

WAARSCHUWING: Gebruik deze smileypack alleen met Trillian Pro final, GEEN beta's of Trillian 0.74 dus!
:)

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Lekker op tijd ik weet het maar de download link is nogal dood.

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

• Smarron

Smarron

The bend

Doet het anders perfect hierzo.

LINK

• KillerB
Smarron schreef op 02 August 2003 @ 13:38:
Is er al weer een nieuwe update te verwachten binnenkort? Ben er wel benieuwd naar!
Voorlopig even niet, ik heb er helaas weinig tijd voor. De nieuwe zal sowieso voor Trillian pro 2.0 zijn. Ik heb al even met de beta gespeelt en dat lijkt er allemaal weer leuk uit te zien :)

• Sassie
KillerB schreef op 21 August 2003 @ 19:44:
[...]

Voorlopig even niet, ik heb er helaas weinig tijd voor. De nieuwe zal sowieso voor Trillian pro 2.0 zijn. Ik heb al even met de beta gespeelt en dat lijkt er allemaal weer leuk uit te zien :)
Ik heb ook al de sneakpeak op de site bekeken, lijkt er ook op dat je de sounds en de emoticons in je skin in het programma zelf aan kunt passen. Stukje makkelijker dus.

Ik ben zelf wel bezig met de MSN6 smilies, maar mijn pack zal in eerste instantie voor de gewone Trillian zijn, er zitten dus geen animated smilies in.

• Jasper
Ik heb je smilie pack met Trillian Pro 2 beta geprobeerd en dat werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
Jasper schreef op 21 augustus 2003 @ 21:59:
Ik heb je smilie pack met Trillian Pro 2 beta geprobeerd en dat werkt perfect :)
Klopt ja, daar was ik ook al achter gekomen :)
Wat ook wel mooi is, is dat de smiley's in het overzicht al animated zijn. Nu kun je je nog wel eens vergissen in een smiley omdat ze stilstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Laatst online: 12-09 22:27
Nu maar hopen dat Trillian ook een functie inbouwt waarbij je je eigen smilies door kunt sturen naar anderen. Dan krijgen al die MSN mensjes temaken met de l337 GoT smilies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
KillerB schreef op 25 August 2003 @ 12:00:
[...]

Wat ook wel mooi is, is dat de smiley's in het overzicht al animated zijn. Nu kun je je nog wel eens vergissen in een smiley omdat ze stilstaan.
Ja dat is inderdaad wel fraai!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Welke skins gaan er allemaal goed om met de smileypack?

Ik wil graag een keer een andere skin en ben er eigenlijk nog geen tegengekomen, waarbij de smilies van GoT in werken. Dat vind ik wel jammer. Default skin van Trillian is bijna verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Smarron schreef op 25 August 2003 @ 13:55:
Welke skins gaan er allemaal goed om met de smileypack?

Ik wil graag een keer een andere skin en ben er eigenlijk nog geen tegengekomen, waarbij de smilies van GoT in werken. Dat vind ik wel jammer. Default skin van Trillian is bijna verplicht.
De skins die in dit topic staan hebben GoT smileys. Die zitten in de skin ingebouwd, daar hoef je geen smileypack voor te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Je site doet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Ok, het is nu officieel. Tiscali webspace is zo stabiel als de Paus. Deze link doet het nog tot het einde van deze maand: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/Site
Weet iemand nog goede reclameloze webspace (url hoeft er niet mooi uit te zien ofzo). Web1000 heb ik geprobeerd maar dat is ook heel vaak down. Brinkster heeft een erg laag datalimiet per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Alphega schreef op 25 August 2003 @ 17:32:
Ok, het is nu officieel. Tiscali webspace is zo stabiel als de Paus. Deze link doet het nog tot het einde van deze maand: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/Alphega/Site
Weet iemand nog goede reclameloze webspace (url hoeft er niet mooi uit te zien ofzo). Web1000 heb ik geprobeerd maar dat is ook heel vaak down. Brinkster heeft een erg laag datalimiet per maand.
Thanx, ik heb meteen even de default Trillian icons teruggehaald.

Die emoticons die je op de site hebt staan gebruik ik niet, ik heb een wat uitgebreidere. Als ik dan een andere skin gebruik zijn die emoticons dus ook weg. op jouw site staan andere, dus heb ik nog steeds dat probleem.
offtopic:
Web1000 vind ik persoonlijk wel ok. Misschien dat het in het verleden wat brak was?

Pagina: 1 2 Laatste