Hoi medetweakers,
Ik probeer al een tijdje uit te vinden hoe mensen het lukt om grote smileys (groter dan 19x19 pixels) goed in msn te krijgen
kijk je kunt ze wel rippen van andere mensen die ze toevallig gebruiken in een gesprek maar ooit heeft iemand die smileys eens een keer moeten importeren, zelf aanmaken. En dat lukt mij vooralsnog niet goed. De smiley wordt verkleint naar 19x19 pixels of hij wordt ontiegelijk lelijk en samengedrukt.
Nu vraag ik mij af hoe mensen het voor elkaar krijgen om hun smileys goed in MSN te krijgen. Ik ben bijvoorbeeld een fan van de GoT smileys en probeer deze dan ook in MSN te krijgen. Maar zelfs
of
worden al vervormd naar een bolle
en een samengedrukte 
(Om ff duidelijk te zijn: ik ben net zoals zovelen niet een voorstander van die übergrote smileys met allerlei flikkerende boodschappen en frutsels. Enkel wat smileys ter aanvullilng op plekken waar msn zelf tekortschiet.
Ik heb ook al gezocht in de msn messenger help, en daar staat ook al wat ik vermoedde:
Wie helpt mij verder?
Ik probeer al een tijdje uit te vinden hoe mensen het lukt om grote smileys (groter dan 19x19 pixels) goed in msn te krijgen
Nu vraag ik mij af hoe mensen het voor elkaar krijgen om hun smileys goed in MSN te krijgen. Ik ben bijvoorbeeld een fan van de GoT smileys en probeer deze dan ook in MSN te krijgen. Maar zelfs

(Om ff duidelijk te zijn: ik ben net zoals zovelen niet een voorstander van die übergrote smileys met allerlei flikkerende boodschappen en frutsels. Enkel wat smileys ter aanvullilng op plekken waar msn zelf tekortschiet.
Ik heb ook al gezocht in de msn messenger help, en daar staat ook al wat ik vermoedde:
Maar ja, er staat niet bij hoe je dan aangepaste of premiumemoticons maakt of zelf importeert. Ze referreren natuurlijk naar de emoticonpacks die je overal op internet tegenkomt tegenwoordig, maar ze moeten het gek maken willen ze ervoor zorgen dat ik ook maar een cent ga neerleggen voor die dingen. Ik wil ze gewoon zelf kunnen aanmaken.Opmerkingen
* Als je nieuwe emoticon in MSN Messenger wordt opgeslagen, wordt deze automatisch omgezet in 19 × 19 pixels. (Aangepaste of premiumemoticons worden omgezet naar 50 × 50 pixels.)
Wie helpt mij verder?