[feature] Accepted answer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:44

MAZZA

Barbie is er weer!

Topicstarter
Ik kwam met zoeken via google naar een javascript vraag op http://www.experts-exchange.com :) Daar staan enorm veel vragen over allerlei tech onderwerpen. Maar iets wat zij hebben is wel interessant voor GoT misschien.

Als er op een vraag een bevredigend antwoord is gegeven dan kan de topic starter het topic op 'Accepted answer' zetten. Dat geeft dan aan dat zijn probleem is opgelost en er verder niet meer naar omgekeken hoeft te worden. Dat scheelt 20 keer het herhalen van een antwoord, het is duidelijk in de topic list dat de vraag is beantwoord EN het is nog eens fijn zoeken via de search. Je kan tenslotte gelijk zien of er in het topic een antwoord staat gegeven.

Misschien is dit al eens opgemerkt door iemand anders maar ik dacht dat dit het vermelden wel waard zou kunnen zijn :)

Is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

is al regelmatig langsgeweest ;)
En tja, het beste is immers als de topicstarter als laatste nog even een reply post dat het werkt ;)

http://arethusa.tweakers.net/~acm/omega/omega?P=Accepted+answer

[ Voor 36% gewijzigd door Erkens op 02-02-2003 16:02 . Reden: waarom accept react geen '+' in een url :/ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 14:28

SmartDoDo

Woeptiedoe

* SmartDoDo snapt Erkens wel maar vind toch dat een dergelijke funcie een grotere meerwaarde heeft dan alleen de reply post van de TopicStarter :)

Het lijkt me in ieder geval een hele nuttige aanvulling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

SmartDoDo schreef op 02 February 2003 @ 16:00:
* SmartDoDo snapt Erkens wel maar vind toch dat een dergelijke funcie een grotere meerwaarde heeft dan alleen de reply post van de TopicStarter :)

Het lijkt me in ieder geval een hele nuttige aanvulling.
eeh, wat is het verschil tussen een eind reply en zo'n indicator? het probleem is dat de topicstarter gewoon niet meer terug komt om het resultaat te melden, en dan helpt zo'n functie ook niet ;)

daarnaast kan het zijn dat er behoefte is om verder te discussieren om tot bijvoorbeeld een mooiere oplosing te komen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Erkens op 02-02-2003 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Erkens schreef op 02 February 2003 @ 16:01:
[...]

eeh, wat is het verschil tussen een eind reply en zo'n indicator? het probleem is dat de topicstarter gewoon niet meer terug komt om het resultaat te melden, en dan helpt zo'n functie ook niet ;)
Wanneer ik naar de search gewezen wordt voor een antwoord op een "domme" vraag, dan komt het voor dat ik vele, vele topics tegenkom. En geloof het of niet maar nog eens vele daarvan bestaan uit niet opgeloste problemen. Wanneer ik in de search kan zien dat een probleem (volgens de TS) is opgelost dan kan ik veel sneller een selectie maken. En dat vergemakkelijkt weer het oplossen van problemen, voorkomt het openen van topics etc. etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Geweldige optie, ik ben er helemaal voor. Het zou een hoop tijd en irritatie schelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Het hele systeem achter Experts-Exchange is dat je punten verdient door een goed antwoord te geven, en dat je met die punten zelf weer vragen kan kopen (en je ook een rangorde creeert van goede beantwoorders zodat die in 'status' stijgen).

Ik vind het systeem heel interessant, maar je hebt daar geen forum - op het moment dat een vraag beantwoord is, kost het je punten om die vraag te bekijken en is hij ook automatisch op slot, dat is een minpunt wat op GoT niet goed zou werken.

Wel zou het mooi zijn als je een afgeleide van dit kan creeren, iets waar een topic starter een reply zou kunnen markeren als juist antwoord (en dit dan ook zichtbaar is in de search e.d.)

Het probleem is hiermee dat doordat je als topic starter er niets aan hebt (je verdient er geen punten mee, zeg maar), het hoogstwaarschijnlijk nauwelijks gebruikt zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

SmartDoDo schreef op 02 February 2003 @ 16:05:
[...]

Wanneer ik naar de search gewezen wordt voor een antwoord op een "domme" vraag, dan komt het voor dat ik vele, vele topics tegenkom. En geloof het of niet maar nog eens vele daarvan bestaan uit niet opgeloste problemen. Wanneer ik in de search kan zien dat een probleem (volgens de TS) is opgelost dan kan ik veel sneller een selectie maken. En dat vergemakkelijkt weer het oplossen van problemen, voorkomt het openen van topics etc. etc. :)
eeuh ten eerste hoor je zelf te zoeken voordat je een topic opent :P
ten tweede kan je dat dan vermelden in je topicstart wat je hebt gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Erkens schreef op 02 February 2003 @ 16:11:
[...]

eeuh ten eerste hoor je zelf te zoeken voordat je een topic opent :P
ten tweede kan je dat dan vermelden in je topicstart wat je hebt gevonden ;)
Het gaat er mij niet om dat ik ergens naar moet zoeken. Kijk maar eens hoeveel posts ik hier open, 99,9% van mijn problemen los ik lekker zelf op. En open ik een topic dan open ik hem zoals het hoort uiteraard ;)

Het gaat mij erom dat het het zoeken kan vergemakkelijken. In een lijstje searchresults zie je de topictitels staan waar je al op gaat schiften, vervolgens wordt ook duidelijk of er antwoord op die vraag is gegeven. Het hele search systeem zou dan (in theorie uiteraard) een stuk sneller kunnen gaan. Hiermee zou er ook kunnen worden voorkomen dat mensen snel afhaken bij de search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

SmartDoDo schreef op 02 February 2003 @ 16:16:
[...]

Het gaat er mij niet om dat ik ergens naar moet zoeken. Kijk maar eens hoeveel posts ik hier open, 99,9% van mijn problemen los ik lekker zelf op. En open ik een topic dan open ik hem zoals het hoort uiteraard ;)

Het gaat mij erom dat het het zoeken kan vergemakkelijken. In een lijstje searchresults zie je de topictitels staan waar je al op gaat schiften, vervolgens wordt ook duidelijk of er antwoord op die vraag is gegeven. Het hele search systeem zou dan (in theorie uiteraard) een stuk sneller kunnen gaan. Hiermee zou er ook kunnen worden voorkomen dat mensen snel afhaken bij de search.
mja, ik snap ook wel dat je hierdoor gerichter kan zoeken enzo, maar wat wil je met alle oude topics doen? en topics waar de topicstarter niet meer komt enzo?
Ik denk dat door zo'n systeem er meer zoek vragen komen, want ook een niet opgelost topic kan jouw probleem namelijk helpen, een zetje in de goede richting bijvoorbeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Erkens schreef op 02 February 2003 @ 16:33:
[...]

mja, ik snap ook wel dat je hierdoor gerichter kan zoeken enzo, maar wat wil je met alle oude topics doen? en topics waar de topicstarter niet meer komt enzo?
Ik denk dat door zo'n systeem er meer zoek vragen komen, want ook een niet opgelost topic kan jouw probleem namelijk helpen, een zetje in de goede richting bijvoorbeeld ;)
Wat je zegt klopt ook zeker. Ik zou het ook niet zien als heilig wanneer de TS aangegeven heeft dat het probleem opgelost is. Het kàn echter wel heel makkelijk zijn. Neem mijn laatste topic, [XP]Hoe FAT32 herstellen
Wanneer hier een soort symbooltje bij staat dat het probleem is opgelost, dan weet degene die naar een dergelijke vraag en antwoord op zoek is meteen dat dit een heel goed topic kan zijn voor zijn/haar probleem.

Simpel gezegd, "Hé, das mijn probleem! En hier is het opgelost :P Even dit topic goed doorlezen hoor! :Y) "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

SmartDoDo schreef op 02 February 2003 @ 16:40:
[...]

Wat je zegt klopt ook zeker. Ik zou het ook niet zien als heilig wanneer de TS aangegeven heeft dat het probleem opgelost is. Het kàn echter wel heel makkelijk zijn. Neem mijn laatste topic, [XP]Hoe FAT32 herstellen
Wanneer hier een soort symbooltje bij staat dat het probleem is opgelost, dan weet degene die naar een dergelijke vraag en antwoord op zoek is meteen dat dit een heel goed topic kan zijn voor zijn/haar probleem.

Simpel gezegd, "Hé, das mijn probleem! En hier is het opgelost :P Even dit topic goed doorlezen hoor! :Y) "
en nu een ander voorbeeld, user zoekt iets en vind geen topics waar de oplossing aangegeven staat met zo'n symbooltje, en opent een topic ;)
en dat terwijl er wel genoeg topics te vinden zijn met de juiste oplossing ;)

daarom zie ik dat zo'n systeem niet goed kan gaan werken, wellicht wel bij een nieuw forum ofzo, maar ik denk dat het hier met deze database niet te doen valt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Erkens schreef op 02 February 2003 @ 17:07:
[...]

en nu een ander voorbeeld, user zoekt iets en vind geen topics waar de oplossing aangegeven staat met zo'n symbooltje, en opent een topic ;)

daarom zie ik dat zo'n systeem niet goed kan gaan werken, wellicht wel bij een nieuw forum ofzo, maar ik denk dat het hier met deze database niet te doen valt ;)
In dat geval zal hij net zoals het nu werkt zich door alle mogelijk relevante topics moeten worstelen. Dus in de meest negatieve situatie heb je niets aan een extra functie. Daarentegen is de kans dat je eerder wat gevonden hebt wel vergroot.

Wat je zegt is heel waar, maar zoeken moet men toch wel met of zondere een dergelijke "problem solved" indicator. Vind men na een goede search (en ook buiten GoT) niets relevants, dan is een topic openen waarschijnlijk ook gerechtvaardigd.

Ik blijf er bij, het is geen "ei van Columbus" maar het kàn een versnellende werking hebben. Persoonlijk zou ik het wel een aanvulling vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkens schreef op 02 February 2003 @ 17:07:
[...]

Ik denk niet dat er veel users zullen zijn die er niet aan mee willen werken om netjes even aan te geven dat ze een bevredigend antwoord hebben gehad.
Verder zul je als je dit in wilt voeren ergens moeten beginnen. Alle users hier zullen dan weten dat de topics van voor die datum deze feature nog niet had. Over een jaar ofzo zul je dan in de search hier ontzettend veel voordeel aan hebbben. Ik vind het een ontzettend goed plan, en hoop dat men dit eens serieus wil overwegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 08:03

Sen

<-->

Het grootste probleem van de search van got is volgens mij dat als ik iets zoek wat redelijk simpel geacht wordt. Ik begin te zoeken en de 1ste 10 topics die ik tegen kom staat in utfs. Ja wat heb ik daaraan. Als er nou een topic was met het icoontje dat er geen utfs staat maar het juiste antwoord scheelt dat weer tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Erkens schreef op 02 februari 2003 @ 17:07:
[...]

Het lijkt er op dat jij het idee nix vind en het idee de grond probeert in te jagen door alleen negative dingen op te noemen.
Alle ideen hebben negative kanten, maar zodra de positive kant meer voordelen geeft als de negative kant is het een goed idee.

Een teken dat het opgelost is betekent niet dat het de oplossing voor jou probleem is, en geen teken van oplossing betekent niet dat er geen oplossingen instaan, maar het maakt het zoeken en stuk makkelijker.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Helemaal voor, de search is dusdanig vervuild dat zoeken op sommige dingen absoluut geen zin heeft.. Moet je voor de grap eens proberen te zoeken hoe je de upload snelheid in Windows kan limiteren (€20 euro Hi!Prepay opwaardeercode voor degene die een topic met antwoord daarop kan vinden op GoT ;) )

Dat iemand gewoon een topic opent omdat hij geen topics kon vinden met het "opgelost" icoontje is zijn eigen probleem. Hij word dan vanzelf wel weer teruggestuurd om beter te zoeken verwacht ik :)

[ Voor 3% gewijzigd door Tim op 02-02-2003 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

spook schreef op 02 februari 2003 @ 18:05:
[...]

Het lijkt er op dat jij het idee nix vind en het idee de grond probeert in te jagen door alleen negative dingen op te noemen.
Alle ideen hebben negative kanten, maar zodra de positive kant meer voordelen geeft als de negative kant is het een goed idee.
op zich vind ik het wel een goed idee, maar op got denk ik niet dat het gaat werken simpel ;)
Een teken dat het opgelost is betekent niet dat het de oplossing voor jou probleem is, en geen teken van oplossing betekent niet dat er geen oplossingen instaan, maar het maakt het zoeken en stuk makkelijker.
en daarom zou het ook niet werken, allerlei helpdesk users zullen, als ze al zoeken, er vanuitgaan dat als er niet zo'n tekentje bij staat dat het ook geen oplossing bevat, en nogmaal, hoe wil je alle duizenden topics gaan voorzien van een dergelijk teken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim

Tim

Erkens schreef op 02 February 2003 @ 18:53:
hoe wil je alle duizenden topics gaan voorzien van een dergelijk teken?
Niet, gewoon alleen de nieuwe topics markeren met een onopgelost/opgelost tekentje. En dan de oude eventueel een vraagtekentje voor de duidelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Erkens schreef op 02 February 2003 @ 18:53:
KNIP
[...]

en daarom zou het ook niet werken, allerlei helpdesk users zullen, als ze al zoeken, er vanuitgaan dat als er niet zo'n tekentje bij staat dat het ook geen oplossing bevat, en nogmaal, hoe wil je alle duizenden topics gaan voorzien van een dergelijk teken?
Het is ondoenlijk om die topics nù te voorzien van een dergelijk "topic solved" kenmerk. Het zou wel kunnen worden ingevoerd vanaf een bepaald moment. Als deze functie in de search gebruikt zou worden, dan moet ook duidelijk zijn dat topics mèt zo'n kenmerk niet almachtig zijn, maar kunnen eerder een antwoord geven op de vraag.
En ik durf gerust te zeggen dat het dan lekker pech is voor mensen als ze niet goed zoeken. Dat gebeurd nu ook, ik zal me er zelf ook nog weleens schuldig aan (gaan)maken. Dat neemt niet weg dat het een hoop frustratie kan schelen.

Zelf zoek ik me regelmatig de huptekolluptus naar een antwoord op een vraag en kom dan heel regelmatig topics tegen die 1 post bevatten of een paar met antwoorden die ik zelf ook had kunnen verzinnen. Een "topic solved" klik ik dan eerder aan dan zonder zo'n kenmerk. Staat mijn antwoord er niet bij, dan moet ik wel verder zoeken, maar na een aantal onzinnige topics wordt ik het snel zat.

* SmartDoDo wilt even aangeven graag mee te werken aan het kenmerken van zijn posts als deze zijn opgelost :)
* SmartDoDo vraagt zich trouwens af waarom hij nog geen modje met een mening voorbij heeft zien komen hier B)

[ Voor 6% gewijzigd door SmartDoDo op 02-02-2003 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Ik vind dat een topic wel een "Accepted Answer" icoontje mag krijgen, scheelt namelijk een hoop bij gebruik van de search.
Omdat je vaak allemaal topics vindt waar dan alsnog geen antwoord in staat :(

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Laatst online: 11-09 11:19

chem

Reist de wereld rond

Timpie schreef op 02 February 2003 @ 18:45:
Moet je voor de grap eens proberen te zoeken hoe je de upload snelheid in Windows kan limiteren (€20 euro Hi!Prepay opwaardeercode voor degene die een topic met antwoord daarop kan vinden op GoT ;) )

http://www.winfiles32.com/NS/

vond ik via een topic hier, is dat wat je zoekt? :)

[ Voor 8% gewijzigd door chem op 02-02-2003 19:55 ]

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

chem schreef op 02 februari 2003 @ 19:54:

[...]

http://www.winfiles32.com/NS/

vond ik via een topic hier, is dat wat je zoekt? :)
chem gefeliciteerd :P

jij krijgt van Timpie €20 euro Hi!Prepay opwaardeercode >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
't Lijkt mij op zich wel een handige feature!

Als je de tijd en de zin hebt, lees dan het volgende dan eens door: C++ vraagje
En dan gaat het mij om Osiris in "C++ vraagje" :
Osiris schreef op 03 september 2001 @ 17:10:
Hèhè, wat kunnen jullie lullen zeg...

Ik was na 2 reply's al tevreden, maar ja. Wel leuk om te zien dat er om een simpel vraagje 8 pagina's vol gelult wordt. Het lijkt wel een chat-box. :)

Veel plezier met het verbeteren van jullie bikkel-code... Ik blijf bij m'n oude...
Zoals te zien, verneuk ik daar met één simpele reply een hele toffe discussie... :/ Da's natuurlijk niet kewl, en dus ook niet gewenst :o

Daarom is dit dus idd verstandig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

Erkens schreef op 02 February 2003 @ 20:44:
[...]

chem gefeliciteerd :P

jij krijgt van Timpie €20 euro Hi!Prepay opwaardeercode >:)

Ik heb alleen geen mobiel :'(

Ach, stuur het zo maar op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim

Tim

chem schreef op 02 February 2003 @ 21:01:

[...]

Ik heb alleen geen mobiel :'(

Ach, stuur het zo maar op :P
Gaat wel lekker offtopic zo :P

Zonder hi prepay abbonement heb je er niet veel aan nee :)
Het is overigens ook niet wat ik zoek, maar ja, boeiend, ik heb ook geen Hi prepay :P
Als je de code toch wil, contact me dan maar via ICQ ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Om na 5 offtopic messages even terug te komen:
dreeke schreef op 02 februari 2003 @ 19:39:
Ik vind dat een topic wel een "Accepted Answer" icoontje mag krijgen, scheelt namelijk een hoop bij gebruik van de search.
Omdat je vaak allemaal topics vindt waar dan alsnog geen antwoord in staat :(
Hier ben ik het dus helemaal mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Osiris schreef op 02 February 2003 @ 20:59:
't Lijkt mij op zich wel een handige feature!

Als je de tijd en de zin hebt, lees dan het volgende dan eens door: C++ vraagje
En dan gaat het mij om Osiris in "C++ vraagje" :

[...]

Zoals te zien, verneuk ik daar met één simpele reply een hele toffe discussie... :/ Da's natuurlijk niet kewl, en dus ook niet gewenst :o

Daarom is dit dus idd verstandig :)
mja, waarom zou er niet over zo'n punt verder gediscussierd mogen worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Erkens schreef op 02 februari 2003 @ 21:50:
[...]

mja, waarom zou er niet over zo'n punt verder gediscussierd mogen worden :?
Dat mag zeker wel, is juist de bedoeling, maar zoals je ziet verneuk ik met mijn post de hele discussie... Terwijl het antwoord er wel was zeg maar.. Dus als je dat nu subtiel met een Flag meegeeft aan het topic, dan verneuk je er geen discussies mee, snap je? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

Lijkt mij een prima optie, een extra knopje waarop je 'm gewoon ff kan vlaggen dat ie goed is, in 't rijtje van Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif bijv.

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
E-Mile schreef op 02 February 2003 @ 21:57:
Lijkt mij een prima optie, een extra knopje waarop je 'm gewoon ff kan vlaggen dat ie goed is, in 't rijtje van [afbeelding] bijv.
Dan zie je 't niet in de search, dus daar moet ie ook nog ergens komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Osiris schreef op 02 februari 2003 @ 21:53:
[...]

Dat mag zeker wel, is juist de bedoeling, maar zoals je ziet verneuk ik met mijn post de hele discussie... Terwijl het antwoord er wel was zeg maar.. Dus als je dat nu subtiel met een Flag meegeeft aan het topic, dan verneuk je er geen discussies mee, snap je? :)
mja, je had je reply ook anders kunnen opstellen toen ;) (lees: vriendelijker, dankbaarder etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Erkens schreef op 02 February 2003 @ 22:03:
[...]

mja, je had je reply ook anders kunnen opstellen toen ;) (lees: vriendelijker, dankbaarder etc)
True true, maar dat was zelfs nog voor m'n nickchange ;) :P Toen was ik nog niet zo smilie-geil 8)7 :D :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Zullen we dit topic ook maar een flag geven voor heavy offtopic?

Het is wel een klassiek voorbeeld voor hoe vervelend het kan zijn als je ergens een antwoord aan het zoeken bent. Wat dat betreft zie ik er de humor maar van in ;)

Dus vanaf hier zie ik graag weer hoe mede tweakers over de topicvraag denken. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Nou ja, 't is maar een voorbeeld voor mijn argumenten hoor :)

Met een flag kill je dus geen discussies zoals ik wel deed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Topicstarter
Zou hier nu wat mee gedaan worden? ;) Ik ben wel benieuwd wat de lieve adjes ervan vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Deze optie hebben we op een ander forum, maar is niet echt een succes. Users vergeten vaak om de het bericht de status 'opgelost' te geven als het klaar is. Weet niet hoe het op GoT zal gaan.. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

MAZZA schreef op 03 februari 2003 @ 10:01:
Zou hier nu wat mee gedaan worden? ;) Ik ben wel benieuwd wat de lieve adjes ervan vinden :)

chem in "Feature: Accepted answer *parse devvers?"

Deze hele discussie is toch al eens geweest? Waarom nog een keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

chem schreef op 03 February 2003 @ 10:06:

[...]

chem in "Feature: Accepted answer *parse devvers?"

Deze hele discussie is toch al eens geweest? Waarom nog een keer?
aangezien er over mijn post heen gelezen is :P
[rml]Erkens in "[ feature] Accepted answer"[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Topicstarter
Hmmm keej da's duidelijk dan :)
Pagina: 1