Toon posts:

waarom zo streng??

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
waarom word er nou een topic gesloten als er niet 1 geleerd woord in staat (bij wijze vans preken)

vind ik echt laf, bang dat jullie teveel bezoekers krijgen die teveel gaan posten ofsow?? GoT was laatst wel es ff off line he >:)

sorry maar met dit gedrag kunnen jullie voor mijn part wel ff opblazen, ik ken veeeeeeeeeeel betere forums waar je ff iets kan vragen zonder een slotje te vinden na 5 minuten.

het is hier echt, jah, ........ (vul zelf maar in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 23:56:
waarom word er nou een topic gesloten als er niet 1 geleerd woord in staat (bij wijze vans preken)

vind ik echt laf, bang dat jullie teveel bezoekers krijgen die teveel gaan posten ofsow?? GoT was laatst wel es ff off line he >:)
En dit is geleerde praat? Man dit zijn gewoon schoppen onder de riem terwijl de tegenstander vastgebonden staat... gewoon laag.

Kom eens met fatsoenlijk commentaar want dit getuigt nou niet echt van bijster hoge intelligentie
sorry maar met dit gedrag kunnen jullie voor mijn part wel ff opblazen, ik ken veeeeeeeeeeel betere forums waar je ff iets kan vragen zonder een slotje te vinden na 5 minuten.
Dan ga je toch lekker terug naar www.beginnersweb.nl ofzo; een forum waar n00b-vragen en helpdeskvragen wel geaccepteerd worden (niets ten nadele van beginnersweb btw)
Gezellig
Beter nu veel van die drammers oppleuren
Weer wat beter met net niveau
Nog ongezellig als er nog van die drammers rondlopen

moek nog ff doorgaan?

Ik zou zeggen: ByeBye als het je niet aanstaat :| (betere woorden dan dat heb ik er niet voor over....)

[ Voor 32% gewijzigd door WFvN op 02-02-2003 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dan vraag ik me af waarom dat je hier dan nog post . Vertrek dan, ga!

[ Voor 3% gewijzigd door Robin op 01-02-2003 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Omdat het anders een *********** (puinhoop :P) wordt.

Iedereen gooit zijn vragen hier maar neer, zonder zelf wat voorwerk te hebben gedaan.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
alexandervisser schreef op 01 februari 2003 @ 23:58:
Omdat het anders een *********** (puinhoop :P) wordt.

Iedereen gooit zijn vragen hier maar neer, zonder zelf wat voorwerk te hebben gedaan.
mischien, maar ik vind dat het toch iets minder streng mag, het zijn niet allemaal even ervaren mensen he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08 12:26

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 00:00:
[...]

mischien, maar ik vind dat het toch iets minder streng mag, het zijn niet allemaal even ervaren mensen he
En dat is wel de doelgreop van GoT.

www.beginnersweb.nl is voor de beginners.
GoT voor de gevorderden.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Dan blijf je toch gewoon lekker op je eigen forum rondhangen in plaats van je tijd hier te verdoen, of ga gezellig met je LEGO steentjes spelen.
Kan je mooie casemods mee maken. (die mods kan je vinden als je de mooie searchfunctie leert te gebruiken, die dit mooie forum te bieden heeft).

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Ow ja? Ik dacht voor iedereen......

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 15:05
Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 00:00:
[...]

daarom is dit forum juist voor ervaren mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 09-06 14:48
Verwijderd schreef op 02 februari 2003 @ 00:00:
[...]

mjah, dan stel ik voor dat je eens de FAQ leest, je weet wel, dat linkje hierboven. dit is een groot forum. en ja dan moet je wel streng wezen, het is niet een forumpje met 5 man erin waar geen modje nodig is....
Gathering of Tweakers.net is een forum dat bedoeld is voor mensen die bovenmatig geïnteresseerd zijn in computers en de randverschijnselen daarvan. Het voorziet haar bezoekers in de behoefte om op niveau over deze zaken te discussiëren en te communiceren

[ Voor 23% gewijzigd door Teckna op 02-02-2003 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
en krijg ik nu geen slotje omdat ik stout doe op GoT ?? of wat d8 je van een lekker bannetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:28

JdM

Humbled

[....]

gezellig en leerzaam? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

* WFvN ontkomt niet aan de indruk dat iemand de verkeerde pilletjes heeft genomen, teveel gezopen heeft, z'n account niet heeft uitgelogd op een 'openbare' pc OF gewoon volslagen zielig geworden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 februari 2003 @ 00:02:
en krijg ik nu geen slotje omdat ik stout doe op GoT ?? of wat d8 je van een lekker bannetje :P
Nee, ze houden hem lekker open om jou te pesten >:)
Als je het niet eens bent met het hoge niveau op GoT, kun je denk ik beter ergens anders rond gaan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:16

JvS

Ik heb hem zelf ook

met die instelling ga je maar ergens anders kloojen. even een nachtje afkoelen voor jou...

zie:
Kwaliteit van GOT bergafwaarts?

nee en deze discussie hebben we inmiddels ook wel gezien. Ja we zijn streng en ja we eisen dat mensen wat doen voordat ze een topic starten en dat ze duidelijk zijn met wat ze doen en dat ze eerst even zoeken.

als iemand dat gedaan heeft, kan hij best een topic openen, waarin hij ook aangeeft dat gedaan te hebben en aangeeft waarmee hij vastloopt. Dat is alles. ALs je daar inhoudelijke kritiek op hebt, kan je daarover discusseren. Zo loos "het is zo streng" roepen schiet niet echt op.
Ga dan deze maar helemaal lezen:

Het forum is niet democratisch, te streng

Je mag vanalles vragen, zolang je maar aandacht aan je startpost besteedt en je aan die (toch vrij simpele) regels houdt. (zie ook mijn sig). Dat is alles...

[ Voor 78% gewijzigd door JvS op 02-02-2003 00:14 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.