Toon posts:

Gezocht: WDM 1.08 driver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje bezig met het proberen om opnames op een videoband op de pc te zetten. Daarbij kwam ik nogal wat problemen tegen. Ten eerste, de video-in driver die ik bij mijn videokaart kreeg (Asus V7700 Deluxe) werkte niet onder windows XP. Daartoe heb ik een nieuwere driver van internet geplukt. De nieuwste wdm-driver gaf echter bij opnames een witte balk door het scherm. Na zoeken op GoT bleek dit een probleem van deze driver te zijn en leek het me beter om versie 1.08 te installeren.

Beide drivers hadden helaas nog een probleem, alle opnames werden gecaptured met maar 15 fps, wat je ook instelde. Nu vond ik in het volgende topic de oplossing daarvoor:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/548900

De hierin beschreven oplossing werkte bij de nieuwste drivers (de balk bleef echter), maar bij de 1.08 versie kan ik ze niet toepassen. Hiervoor heb ik de drivers in een .zip variant nodig (zodat ik de bestanden aan kan passen). Op internet is alleen maar een .exe variant te vinden die automatisch installeert.

Heeft iemand toevallig enig idee waar ik wdm1.08.zip kan downloaden?

Verwijderd

Zo'n exe file kan je meestal ook uitpakken....rechtermuisknop op de file en dan extract to.........

Verwijderd

Topicstarter
Nee helaas, ik kan het de exe-file niet met rechtermuisknop uitpakken (het is dus niet zo'n zoort self-extracting zip-file)

Verwijderd

Ik kon wdm108.exe wel extracten en heb de filez gezipped en op me server gezet:
http://users.skynet.be/brecht_baekelandt/WDM_1.08.zip

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:51

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ik heb nu Nvidia WDM 1.22 en ik heb er nouwelijks problemen mee, alleen met virtualdub en MSN geeft die met 15 fps ofzo en met veel lijntjes bij snelle bewegingen, terwijl met windvr krijg ik gewoon DVD kwali beelden :P

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb probleem inmiddels opgelost, het viel me ineens op dat de exe-file automatisch naar een temporary directory uitpakt als ik em starte. Een simpele zoekactie met windows leverde me de map op met alle bestanden erin
Pagina: 1