Abit KD-7 Raid met divider van 5:2:1 werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:12
Toen ik dit bord net had, kon ik probleemloos de divider van 5:2:1 gebruiken of fsb's van 166+ te kunnen draaien met lagere mp (m'n xp2000+ is unlocked).
Later had ik het probleem dat hij af en toe niet wilden booten met een divider van 5:2:1. Dat werd steeds erger, tot ik nu bij het punt zit dat hij totaal wiegert te booten met een divider van 5:2:1.
Ik snap niet hoe dat nou kan. Zoiets als slijtage van je divider kan toch haast niet? :?
Iemand enig idee?

Heb al geupdate naar de laatste bios (versie C8), werkte ook niet.

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:37

Dark Angel

Corvette LS Power

ga eens in dit topic kijken we hebben het er vorige week nog uitgebreid over gehad
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/700163

ik ben nu al aan me 2 de KD7-R bezig me Divider was dus ook dood gegaan en is nu ook weer helemaal knudden.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:12
Damn, als ik dat zo lees, is het dus gewoon een brak mobo... :(

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:20

MaDLiVe

.-Observer-.

Je hebt wel command decode (onder softmenuIII) op normal staan ipv fast/ultra. Anders hou je dat geklooi en werkt die 1/5 divider niet.

Als je die onboard raid controller niet nodig hebt is de KD7-r idd een ruk mobo tov de eerdere abit mobo's. Heb er al 2 terug gebracht omdat opeens de geest gaven. (heb al vanaf de kt7a-r abit gehad). Als je gaat oc'en hang er dan wel ff wat extra fans in :D (check dat andere topic url staat hierboven).

[ Voor 18% gewijzigd door MaDLiVe op 01-02-2003 11:12 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:37

Dark Angel

Corvette LS Power

zal als je kan lezen in het andere topic helpt de fan aardig goed en de heatsink op de southbridge helpt echt een hoop raid problemen te verkomen

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl