Ik had mn pc aan laten staan om met kazaa wat te downloaden 's nachts, en toen ik 's ochtends het beeldscherm weer aanzette bleek dat hij was vastgelopen. Toen rebootte ik dus, maar windows kon de D:-schijf (de schijf met de kazaamap) niet meer openen ('De schijf in station D: is niet geformatteerd...') 
Ik heb al een hoop software geprobeerd maar geen enkele kan mijn partitietabel recoveren
Geprobeerde software:
Norton SystemWorks
RecoveryExpert
MBRTool.exe
EasyRecovery
DIY DataRecovery Repoman
Sommige daarvan zijn demo's die alleen laten zien wat ze kunnen recoveren als je de full version koopt, maar geen enkele kon dat.
Het enige programma dat al mijn bestanden liet zien was Active@ PartitionRecovery, maar dat was alleen een demoversie
Weet iemand een freewareprogramma te vinden waarmee ik mn partitietabel weer kan herstellen?
Ff voor de duidelijkheid: dit is GEEN warezrequest
Edit: sorry, verkeerde forum, modjes, verplaats aub
Ik heb al een hoop software geprobeerd maar geen enkele kan mijn partitietabel recoveren
Geprobeerde software:
Norton SystemWorks
RecoveryExpert
MBRTool.exe
EasyRecovery
DIY DataRecovery Repoman
Sommige daarvan zijn demo's die alleen laten zien wat ze kunnen recoveren als je de full version koopt, maar geen enkele kon dat.
Het enige programma dat al mijn bestanden liet zien was Active@ PartitionRecovery, maar dat was alleen een demoversie
Weet iemand een freewareprogramma te vinden waarmee ik mn partitietabel weer kan herstellen?
Ff voor de duidelijkheid: dit is GEEN warezrequest
Edit: sorry, verkeerde forum, modjes, verplaats aub
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 17:53 ]