misschien wel.. maar vast zo dat je meteen verder kunt klikken zonder het ook daadwerkelijk te lezen. Het is denk ik effectiever om een soort timertje dr op te zetten; zodat je pas na 15 seconden ofzo op 'OK' kunt klikken.. dat doen sommige sites nu ook al en dan ben je toch eerder geneigd om ff te wat te lezen
Verwijderd
Eerst 'n faq , 15 sec wachten (minimaal) en op de vervolg page
dan 5 inhoudelijke vragen over de faq. that'll teach 'm
--Ray
dan 5 inhoudelijke vragen over de faq. that'll teach 'm
--Ray
als je dan zo'n test maakt, maak er dan gelijk een voor het modderaten.
zet je een rijtje posts neer, met een paar first posts(niet als eerste post natuurlijk...) een paar flame-baits, een paar trolls (trollen?), een paar off-topics, een paar bubbel-posts, en dan moet de modderater ze eruit pikken, voordat ie mag modderaten.
(niet te moeilijk/discutabel maken, want dan mag niemand meer modden...
)
dit is eigenlijk niet eens als grap bedoelt...
zet je een rijtje posts neer, met een paar first posts(niet als eerste post natuurlijk...) een paar flame-baits, een paar trolls (trollen?), een paar off-topics, een paar bubbel-posts, en dan moet de modderater ze eruit pikken, voordat ie mag modderaten.
(niet te moeilijk/discutabel maken, want dan mag niemand meer modden...
dit is eigenlijk niet eens als grap bedoelt...
Maar volgens mij weten de newbies niet dat er een FAQ bestaat. Da faq icoontje/plaatje is zoooo klein. Dus als het meteen na het aanmelden komt, weten ze iig dat hij bestaat
Lijkt me een goed ID Exterazzo :)! Aangezien niemand de moeite neemt om een FAQ te zoeken of nadat ze erop gewezen zijn, niet de moeite nemen om m te lezen, is dit misschien wel een goede optie
lijkt mij ook wel een goed idee
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Ik ben over.:) Helaas kan ik dat niet zo makkelijk instellen als in UBB.;(
Aaaaaarjeeeeeeeen!:+
Bedoel je niet:Op donderdag 16 november 2000 16:00 schreef Kaj. het volgende:
Ik ben over.:) Helaas kan ik dat niet zo makkelijk instellen als in UBB.;(
'ik ben voor' ipv 'over'
is toch overhalenOp donderdag 16 november 2000 20:01 schreef Exterazzo het volgende:
[..]
Bedoel je niet:
'ik ben voor' ipv 'over'
Ik ben zwaar voor dat helpt dan ook meteen figuren als mijn broertje
buiten te houden. Als je wilt weten wie mijn broertje is kijk hier maar ff.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/71054
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/71054
Kijk hier hebbie het al:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/73233
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/73233
Of zet onopvallend ergens in de faq een paar 'checkpoints' (links met cookies eraan, geen cookies=nogo). Weet je zeker dat ze m helemaal doorlopen...
Verwijderd
Ik word helemaal ziek!!! van al die stomme newbies die nog te beroerd zijn om een FAQ te lezen, en daardoor stomme vragen stellen, en hun SHITvragen in het verkeerde forum gaan posten om aandacht te krijgen voor hun KUTprobleempjes.
Ik HAAT dat!
Sorry, liet me ff gaan!
Ik HAAT dat!
Sorry, liet me ff gaan!
Hmmmz dat van die plaatjes staat (volgens mij) toch echt niet in de faq hoor!
Hehe...
Ik vind dat nieuw-geregistreerden de FAQ opgestuurd moeten krijgen via e-mail, ICQ, SMS, WAP enz enz. Waarom huren jullie geen call-centre en laat die gasten de newbies onder het eten lastig vallen met de FAQ!
Ik vind dat nieuw-geregistreerden de FAQ opgestuurd moeten krijgen via e-mail, ICQ, SMS, WAP enz enz. Waarom huren jullie geen call-centre en laat die gasten de newbies onder het eten lastig vallen met de FAQ!
Verwijderd
Elke newbie die vanaf nu registreert 1000 keer de FAQ per email sturen!
Dat zal ze leren...
GRRR, ik heb nu toch echt zin in een apart forum voor de echte oldskool GoT leden, zonder newbies. Het paradijs op aarde!
Dat zal ze leren...
GRRR, ik heb nu toch echt zin in een apart forum voor de echte oldskool GoT leden, zonder newbies. Het paradijs op aarde!
Owyeah!Op zondag 19 november 2000 23:16 schreef EquiNox het volgende:
Hehe...
* Mr. B. B. is voor
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Pagina: 1