Toon posts:

Titels van sommige cdroms verschijnen niet goed!

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De label die een cdrom drive krijgt van een cdrom werkt soms niet goed. Het gaat fout als de label in de autorun.inf wordt gegeven. Tevens word dan de Icon ook niet weergegeven. Ik heb hier een voorbeeld van een autorun.inf die niet goed werkt.

[AutoRun]
label=BANDITS - Phoenix Rising
icon=BIcon.ico
open=Setup.exe -autorun

shell\menu0\command=Setup.exe
shell\menu0=Run BANDITS: Phoenix Rising Installation

Je ziet dat de naam wordt gegeven door het label= commando. Bij mij staat er ipv "BANDITS - Phoenix Rising" alleen "BANDITS".
Als ik de computer echter opnieuw opstart met de cdrom in de cddrive dan gaat alles goed. De naam word goed weergegeven en het icoon wordt ook weergegeven. Nu weet ik dus niet hoe ik kan zorgen dat alles goed wordt weergegeven zonder dat ik de pc opnieuw moet opstarten.....

Alle hulp is welkom!, alvast bedankt!

p.s. Ik heb WinXP Pro met SP1 en me cdrom drive is een Brander (Plextor 8x4x32x)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 14:12 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

CTRL-F5. dat doe ik altijd

Verwijderd

Topicstarter
Dat helpt dus niets :(

Verwijderd

[AutoRun]
icon=BIcon.ico
open=Setup.exe -autorun
Heb je dit alleen met spaties in het label :? Zo jah, dan kan het nog wel eens de instellingen van brander liggen (Joliet) Dan ondersteund je cd geen lange/speciale bestandsnamen en worden ze anders weergegeven.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 15:24 ]

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:21
Wat heeft een brander nu met een originele cd te maken? ;)

Verwijderd

Fire69 schreef op 30 januari 2003 @ 15:26:
Wat heeft een brander nu met een originele cd te maken? ;)
Weet jij het, weet ik het :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 January 2003 @ 15:23:
[...]

Heb je dit alleen met spaties in het label :? Zo jah, dan kan het nog wel eens de instellingen van brander liggen (Joliet) Dan ondersteund je cd geen lange/speciale bestandsnamen en worden ze anders weergegeven.
Maar als ik me pc opnieuw opstart met de cd erin dan gaat alles wel goed, dus lijkt het mij dat het ergens anders aan ligt.

Verwijderd

Topicstarter
niemand enig idee?

Verwijderd

Ja, niet kicken binnen 24 uur aub. Zie ook de FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (17-11-2002) :)

Verwijderd

AutoRun]
icon=BIcon.ico
open=Setup.exe -autorun

shell\menu0\command=Setup.exe
shell\menu0=Run BANDITS: Phoenix Rising Installation
zet quotes om je waardes in je autorun.inf. bijvoorbeeld:

label="BANDITS - Phoenix Rising"

durf alleen niet te zeggen of spaties wel degelijk ondersteund worden in een cdrom label. volgens mij niet, maar je kan het proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Maar als dat het probleem zou zijn, waarom werkt alles dan wel goed als ik de pc opnieuw opstart met de cdrom in de cddrive?
En de autorun.inf is gewoon de originele dus die moet werken. Ik heb het ook met andere autorun.inf bestanden waar het label= commando inzit.

Verwijderd

Topicstarter
niemand die hetzelfde probleem heeft blijkbaar......
Pagina: 1