Toon posts:

Harde schijven

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een andere HD voor in mijn Dell Latitude Cpx J650GT laptop. Er zit nu een 6 GB en die werkt prima, maar wil graag een grotere. Ik weet dat ik gewoon via de Dell-website een nieuwe kan kopen, maar ja...dan betaal je natuurlijk wel de hoofdprijs.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee of ik alleen Dell-hd's kan gebruiken of dat laptop harde schijven universeel zijn ofzo.

Misschien dat iemand mij kan helpen??

Bijvoorbaat dank en vriendelijke groet,

Vincent van Mil

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 19:55 . Reden: gezeik ]

• imthecool1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:10

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

Welkom bij tweakers.net... :) :) topics horen niet met een openingswoordje te beginnen
en een groet, dat staat allemaal netjes in de faq! lees hem even door!

en je topictitel.. wees specifieker

(alleen ben ik (nog) geen moderator :( )

Slotje??

De oplossing is niet altijd de oplossing

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

zolang je een 2.5" hd hebt waarvan de grote door de bios en je OS wordt ondersteund kan het prima ;)
Verder valt de prijs die je bij dell betaald wel mee ;)
laptop hd's zijn nu eenmaal een stuk duurder.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Dit hoort in Opslagmedia & IO-controllers thuis..

Maar dit soort onderwerpen zijn al heel vaak aan bod gekomen.. Gewoon even zoeken op laptop harddisk of 2.5" harddisk zou al veel moeten opleveren.

Verder is het zo dat laptop harddisks in principe universeel zijn. Echter kun je wel te maken hebben met een bios-limiet waardoor je laptop geen grotere harddisks ondersteund. Vaak is dit met wat tooltjes wel op te lossen. (zie ook dit stukje text :))

En als laatste moet je even op de hoogte van de hdd letten. Er zijn twee verschillende soorten hoogtes in 2.5" drives. Deze kun je vinden bij de specificaties van de harddrives bij de verschillende fabrikanten.

En als laatste: Om verschillende prijzen te vinden kun je op www.tweakers.net in de pricewatch kijken. Daar kun je de laagste prijzen voor de verschillende drives vinden :)

succes.

Dit topic is gesloten.