Toon posts:

Athlon XP 1800+ crashed?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
mijn gegevens zijn

Gigabyte GA-7VAXP
AMD Athlon XP 1800+ Palamino
512 DDR Ram PC2100
RADEON 9000 64 DDR Ram

ik heb geprobeerd om mijn cpu te unlocken maar niet gelukt,
als ik dan mijn pc opstart start bij voor of tijdens windows xp boot screen de pc opnieuw op, wat is er aan de hand?

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

De reden dat je je vorige topic niet meer kan vinden is omdat hij naar de Trashcan is. Met andere woorden: je topic is 'gewist'. Dit omdat dit topic niet aan de richtlijnen op GoT voldoet. Vriendelijk verzoek aan een ieder om niet te replyen en te wachten tot deze ook dicht/weg is. Topicstarter, aub niet weer een topic openen hierover dan.

[ Voor 29% gewijzigd door m-m op 29-01-2003 17:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
sorry, maar ik moet echt het antwoord weten,
ander koop ik een nieuwe cpu

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 17:26:
mijn gegevens zijn

Gigabyte GA-7VAXP
512 DDR Ram PC2100
RADEON 9000 64 DDR Ram

als ik dan mijn pc opstart start bij voor of tijdens windows xp boot screen de pc opnieuw op, wat is er aan de hand?
Je proc is dood. Haal een nieuwe, en unlock hem niet meer. Scheelt ellende lijkt me zo.

LinkedIn
Instagram

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Frax

Heb je deze al gelezen :?
hoe een beginpost maken
Leg je probleem goed uit. Hetgeen jij zegt is namelijk het enige dat anderen van jouw probleem weten. Hoe meer (relevante) informatie je geeft, hoe beter je geholpen kunt worden
Noem eventueel terzake doende omstandigheden en feiten (gebruikt OS, hardware etc).
Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd en vertel waarom dit je niet verder geholpen heeft. Wees hierbij specifiek, zodat de info relevant is. "Ik heb niets gevonden" zegt niets.
Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was).
Probeer er een duidelijk! verhaal van te maken dat door andere mensen prettig te lezen en goed te begrijpen valt!
uit de FAQ

Daarnaast
Betekend gewoon einde garantie ...

"Bezint eer gij begint", AMD heeft niet voor niks de cpu begrensd. Als je niet weet waar je aan begint (no offence) niet aan beginnen.

suc6

[ Voor 22% gewijzigd door aReaRe op 29-01-2003 17:35 . Reden: aanvulling ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
ok,
Gigabyte GA-7VAXP
512 DDR Ram PC2100
RADEON 9000 64 DDR Ram
Maxtor 30 gb 7200 Toeren
52x cdrom sony
ik heb de unlock informatie van
http://users.pandora.be/betapics/unlocken/unlocken.html
verder heb ik al geprobeerd om de pc opnieuw te installeren
maar dat mocht niet baten, want het lukte zelfs al niet
meer info heb ik niet

Verwijderd

Topicstarter
en gbruik windows xp

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Frax,

je kan ook deze Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif gebruiken bij aanvullingen op eerdere posts :)

Reden dat ik dit zeg, is omdat dit onnodig gezien kan worden als kicken van je topic, zie de algemene FAQ die je hier kan vinden http://gathering.tweakers.net/forum/faq

[ Voor 38% gewijzigd door aReaRe op 29-01-2003 17:39 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:08
Deze gaat weer dicht dus.
FAQ-werk (en vakwerk).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.