Aankoop bruingoed - welke webwinkel

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 11:45

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Topicstarter
Hey Hey

ik ben op zoek naar een goede internet winkel die 'goedkoper dan in de winkel' audioapparatuur verkoopt en dan met name hoofdtelefoons.

Heb al een tijdje de philips hp890 op het oog , maar in de winkel is hij 119 euro.

Ben dan ook op zoek naar alternatieve aankoop plekken en gezien mijn ervaring met webwinkels zijn ze meestal toch goedkoper.

Kent iemand nog goede online winkels voor wat ik zoek ??

Thanks a bunch alvast !

Verwijderd

ZOMERZON schreef op 28 januari 2003 @ 23:31:
Hey Hey

ik ben op zoek naar een goede internet winkel die 'goedkoper dan in de winkel' audioapparatuur verkoopt en dan met name hoofdtelefoons.

Heb al een tijdje de philips hp890 op het oog , maar in de winkel is hij 119 euro.

Ben dan ook op zoek naar alternatieve aankoop plekken en gezien mijn ervaring met webwinkels zijn ze meestal toch goedkoper.

Kent iemand nog goede online winkels voor wat ik zoek ??

Thanks a bunch alvast !
Dat wil iedereen wel....... ik werk zelf in een audio/video winkel........ als je wilt dat ik voor je ga kijken mail me maar. oid :).

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 13:10
In de faq staan een aantal online winkels: [FAQ=avh,#A25]

Het is eigenlijk niet de bedoeling om hier voor een product de laagste prijs te vragen. Daarvoor zul je zelf op zoek moeten gaan. (tip: op hifi.nl staan ook nog veel links naar shops). Anders moeten we alle soortgelijke topics ook gaan gedogen, dat schiet ook niet op :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.