Toon posts:

alcatel 510v4 compleet totaal transparant..hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit al eens gevraagd in het telefonie/adsl forum maar no reply.
Ik heb xs4all erover gebeld en die konden de ook niet echt verder helpen dan 'gewoon de standaard settings gebruiken'.
Ik heb het modem zo ingesteld dat ie alles automatisch doorrost...onder advanced->NAT->default server 10.0.0.150 ingesteld, dus ik hoef geen aparte poorten te mappen. 10.0.0.150 is dus het IP van mijn NIC.
Nou gaat dit over het algemeen wel goed, maar sommige oude games en een nieuwe beta versie van een niet nader te noemen flightsim:) die ik test lijken hier problemen mee te hebben.
Die zien dus 10.0.0.150 als het internet adres en dah vinden ze niet prettig...zowel hosten als client zijn lukt niet. Is er een manier om het allemaal zo in te stellen dat het externe IP adres, dus mijn echte IP adres, in mijn NIC settings kan worden ingevoerd. Dus dat ik van 10.0.0.150 af ben?

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:15
Is die alcatel niet terug te tweaken naar een bridge?
Als dit zo is gewoon als bridge gebruiken, dan heeft jouw pc het ip, maar zul je wel handmatig(scriptje) in moeten bellen.

edit:

Dit omgekeerd dus.
Alcatel ST Home >> Alcatel 510 tweak

[ Voor 22% gewijzigd door Jorn op 28-01-2003 14:48 ]

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee of dat kan, daar probeer ik dus achter te komen. Baal er zo langzamerhand stevig van dat ik de v4 heb gekregen. Had de oudere versie verwacht en ook aangevinkt omdat ik daarvan wist dat bridgen kan/kon.

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-07 22:21

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Dit is mogelijk, er zijn ook al een aantal topics hierover geweest.
oa: [rml][ alcatel adsl modem] bridge mode een optie?[/rml]

In vervolg graag eerst even zoeken voordat je een topic opent. :)

Verwijderd

Topicstarter
ja..ik had al wel gezocht maar niet met de juiste parameters...heb nou wat meer topics gevonden hierover...mien excuses...

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

De volgende keer graag toch iets beter zoeken en een nieuw topic openen ergens anders is ook niet de bedoeling.
Je kan wel een move aanvragen als je je topic verkeerd geplaatst zou hebben

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.