Hey,
Ik hoor en lees overal maar dat papst fannetjes zo stil zijn, en dat je ze vrijwel niet hoort. Klinkt allemaal heel goed.
Mijn situatie:
-Lian-Li PC60 kast, met 2 koelers vóór, 1 achter en 1 boven, temp kast 25C
-AMD XP 2000+, met Arctic - Cooling Super Silent Pro, temp. rond de 60C
-ENERMAX 350W, met dual Papst, met 1 fan in en 1 uit die warme lucht in de kast
en de procesor blaast
Nu vind ik mijn computer toch nog wel veel lawaai maken en wil ik overgaan op allemaal Papst fannen!
Dus ik wil de 4 fannen in mijn kast vervangen door PAPST 8412 N/2GL FAN 80MM
=PAPST 8412
Heeft iemand dit ook gedaan? En maakt het veel uit in lawaai en/of temperatuur verschil? Nu zitten overegens gewoon die standaard geleverde Lian-li fannetjes erin.
En wil ik de procesor koeler vervangen door een Swiftech mcx462+ met PAPST 8412 N/2GL FAN 80MM
= Swiftech mcx462+
OF THERMALRIGHT SLK 800 met PAPST 8412 N/2GL FAN 80MM
= SLK800
Heeft iemand hier ervaringen mee, koelt het goed? Nu ben hier niet zo tevreden over 60C is wel erg hoog
. En iemand anders raden me nog de Thermaltake Volcano 9 maar die valt af denk ik!
Dus kan iemand zijn/haar ervaringen posten en al het adevies is welkom!
Ik hoor en lees overal maar dat papst fannetjes zo stil zijn, en dat je ze vrijwel niet hoort. Klinkt allemaal heel goed.
Mijn situatie:
-Lian-Li PC60 kast, met 2 koelers vóór, 1 achter en 1 boven, temp kast 25C
-AMD XP 2000+, met Arctic - Cooling Super Silent Pro, temp. rond de 60C
-ENERMAX 350W, met dual Papst, met 1 fan in en 1 uit die warme lucht in de kast
en de procesor blaast
Nu vind ik mijn computer toch nog wel veel lawaai maken en wil ik overgaan op allemaal Papst fannen!
Dus ik wil de 4 fannen in mijn kast vervangen door PAPST 8412 N/2GL FAN 80MM

Heeft iemand dit ook gedaan? En maakt het veel uit in lawaai en/of temperatuur verschil? Nu zitten overegens gewoon die standaard geleverde Lian-li fannetjes erin.
En wil ik de procesor koeler vervangen door een Swiftech mcx462+ met PAPST 8412 N/2GL FAN 80MM

OF THERMALRIGHT SLK 800 met PAPST 8412 N/2GL FAN 80MM

Heeft iemand hier ervaringen mee, koelt het goed? Nu ben hier niet zo tevreden over 60C is wel erg hoog
Dus kan iemand zijn/haar ervaringen posten en al het adevies is welkom!