Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Wat denk je zelf? Ik wil dus een eerlijke verkoopprijs geven, maar zonder kennis hiervan wordt dat erg moelijk. Afgaan op prijzen van bv Viavia is niet te doen, daar wordt zoveel aangeboden en gevraagd. Maar goed...modje...sluit maar.
Verwijderd
Heerlijk topic dit
Geloof dat je, mits hij nog in goede staat is 2/3 van de nieuwprijs kan vragen.
Geloof dat je, mits hij nog in goede staat is 2/3 van de nieuwprijs kan vragen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Er worden alleen computer spullen getaxeerd, geen standalone dvd spelers, home cinema's ed.
Hier dus maar even het 'Hoeveel is dit nog waard?' van AVH van maken!?
Verwijderd
Die dingen zijn 190 - 200 euro nieuw, ik zou zeggen 100 - 110 euro. Vooral omdat er redelijk veel aanbod is in deze klasse.
Ik heb er ook een staan... iemand hebben?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik snap je reactie, maar als iemand gelijk met "dus" begint, krijg ik zo'n raar smaakje... nofi btw
Bedankt voor de reacties. Ik merkte zelf dat 100 euro toch nog een beetje te hoog gegrepen was. Veel reacties waren dat ze voor die prijs een gloednieuwe konden krijgen, de welbekende dvd-spelers inderdaad
uit de policy:
Wat is dit waard?
Hierover zijn ook al meerdere topics geweest, daaruit vloeit eigenlijk de volgende vuistregel uit voort: Wanneer het vrij jonge (jonger dan een jaar) apparatuur betreft, vraag dan ongeveer 75% van de huidige nieuwwaarde. Wanneer het om oudere apperatuur gaat, vraag dan ongeveer 60%. Houd in het achterhoofd: zakken met de prijs gaat makkelijker dan meer vragen. Ook is het niet onverstandig om zelf even wat vooronderzoek te doen op marktplaats, ebay.nl of vraag en aanbod van tweakers.net. Aangezien er uit de topics weinig zinnigers dan dit voortkomt, gaan alle "wat is dit waard?" topics op slot.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()