Ok, dit is echt weird, ik heb media player 9 geinstalleerd, en nu als ik een film afspeel, of het nou een divx is met vidomi, of een vcd met powerdvd, maakt niet uit welk type film, of wat voor een soort progje, slechts de rechterbovenhoek van de film verschijnt in beeld. Nu heb ik het al geprobeerd met andere drivers voor mijn videokaart, met andere filmafspeelproggies, maar niks werkt. Zelfs het terugzetten van media player 8 maakt geen zak uit.
Wat meer specs:
MSI K7T pro2 266 mobo
AMD Athlon XP 1800+
256MB ddr cas 2.5
30GB HD
17" monitor ( jah wel een hele
)
1024*768 reso met 32bits kleurtjes
Draait allemaal op windows xp, ehm, en met al die software enzo.
Kan iemand mij uitleggen wat ik nu nog kan doen, behalve dan winxp er opnieuw op gooien, of kloten met handmatig lib's verwijderen ?
BVD
-update-
bsplay; mooie player, maar help nog niets
iig bedankt

-update-
ok nog iemand met het probleem, mjah wel rot, maar ik ben niet de enige.. begrip! whuu. maareh het komt dus inderdaad door die media player 9.0 install hoor ik nu ook van anderen. ik ga eens kijken wat er in die package van media player 9 en 8 zit, en kijken wat ie nou precies vervangt en of doet. misschien een fix voor maken. want windowsupdate helpt ook niet echt, net als SP1
Wat meer specs:
MSI K7T pro2 266 mobo
AMD Athlon XP 1800+
256MB ddr cas 2.5
30GB HD
17" monitor ( jah wel een hele
1024*768 reso met 32bits kleurtjes
Draait allemaal op windows xp, ehm, en met al die software enzo.
Kan iemand mij uitleggen wat ik nu nog kan doen, behalve dan winxp er opnieuw op gooien, of kloten met handmatig lib's verwijderen ?
BVD
-update-
bsplay; mooie player, maar help nog niets
-update-
ok nog iemand met het probleem, mjah wel rot, maar ik ben niet de enige.. begrip! whuu. maareh het komt dus inderdaad door die media player 9.0 install hoor ik nu ook van anderen. ik ga eens kijken wat er in die package van media player 9 en 8 zit, en kijken wat ie nou precies vervangt en of doet. misschien een fix voor maken. want windowsupdate helpt ook niet echt, net als SP1
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 23:10 ]