Verwijderd schreef op 07 februari 2003 @ 14:55:
Nou ReallyUgly, volgens mij heb je gewoon ontzettende pech gehad bij Computech want ik heb net mn cpu (binnen 24h) ontvangen. (damn, nu nog een mobo en geheugen kopen)
Als ik jou was zou ik het gewoon nog een keer bij ze proberen ipv te gaan klagen...
Nou daar ging het helemaal om, ik had besteld maar nooit een order bevestiging gekregen. Gisteren weer gelbeld en toen zei de vent.. geen bestelling van je ..oke zei ik,.nou bij deze wil ik hem bestellen. Hij zei is goed zijn er nog 4 dus je redt het wel. Smiddags aangekomen, bel ik weer om te vragen of ze de email nog (ordernummer en zo.. ) kunnen sturen. waarna hij zei .. order ? naam ? ik weet van niks .. nou zouden me in elk geval mailen.. waarna er bericht doorkomt..
"Helaas zijn we door ons voorraad." dus heeft geen zin om weer bij ze te bestellen .. aangezien ze toch op zijn. Maar vandaag kwam ik tot een aangename verrassing.. Zij zeiden niets te verstuurd te hebben, dus ik heb niet besteld..maar de PTT post staat voor de deur ..

met een hb'tje..
Kort samengevat.. onwijze mis communicatie..toch vindt ik het vreemd dat men me niet eens een bevestiging kan sturen. Ik zou bijna de HB (xp2100) 0250 halen dat was 114 euro. Maar goed weer gebeld, en gezegd er is een spook oreder aangekomen.. zij wisten van niks

dus is toch wel een vaag gebeuren

vanavond zullen we eens kijken wat hij doet ..
Wat is het verhaal met de epox 8rda+ a2/a3 ???
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 07-02-2003 17:09
. Reden: a2/a3?? ]