Nie echt moeilijk maar wel orrigineel vond ik de eindbaas van Legend of Zelda: Ocarina of time (N64), vooral ook omdat je ehm meerder malen moet verslaan, en omdat dat kasteel eromheen voor veel sfeer zorgde_/-\o_ .Snel ff sparen voor een GC om nog meer goeie spellen te kenne kopen (zoals die Metroid, ik hoor en lees dat het een zeer bruut spel is).
Kan iemand mij uitleggen hoe je die eindbaas in Doom 2 dan haalt???
Je moet iig in dat gat schieten maar dat is echt ziek irritant.
Moet je dat precies op dat moment doen dat dat plateu omhoog gaat ofzo? Dat je daar dan op staat en dat je dan pcies op het goeie moment schiet?
Ik heb em tot nu toe alleen verslagen met idkfa, iddqd en idclip
Je moet iig in dat gat schieten maar dat is echt ziek irritant.
Moet je dat precies op dat moment doen dat dat plateu omhoog gaat ofzo? Dat je daar dan op staat en dat je dan pcies op het goeie moment schiet?
Ik heb em tot nu toe alleen verslagen met idkfa, iddqd en idclip
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
Het moeilijkste en het hardste gevecht had ik met Omega Weapon in Ultimecia's Castle in FF8. (hp=meer dan 1.100.000) Zelfs Squall's Lion Heart (damage 200000+ hp) haalde niet veel uit, of je moest Lion Heart 2 of 3 keer achter elkaar krijgen (wat dus nooit gebeurde
). Dus het duurde nog 3 weken (en ook vele frustraties later) voordat mn party zo sterk was dat ze hem kon verslaan .
Hier nog een linkje:
http://www.sodapop.nu/angelheart/omegaweapon.htm
De eindbaas in Half-life was ook niet mals btw
Hier nog een linkje:
http://www.sodapop.nu/angelheart/omegaweapon.htm
De eindbaas in Half-life was ook niet mals btw
woei het koelste was bouwser bij super mario bros op de 8 bit nintendo en die gast van Zelda op de 8 bit nintendo alhoewel hij op de N64 ook goede en mooie eindbazen/effects heeft bij zelda... (sorry nog geen GC
)
Metal to the bone