wie weet of er voor P2 400 mhz gigabyte ga-686bx een tweaking gebeuren beschikbaar is zoek me rot maar vind niks . Of programma's of iets ..
je bedoelt hoe je em moet overclocken ?
K zou zeggen lees de FAO door, daar staat alles in wat je nodig hebt om te beginnen.
owja welkom op Got
K zou zeggen lees de FAO door, daar staat alles in wat je nodig hebt om te beginnen.
owja welkom op Got
welkom op GoT en misschien is het een idee als je eerst de FaQ van GoT-algemeen gaat door lezen en daarna de Faq's van de specifieke fora waar je iets van wilt weten?
Voor Die-Hard Overclocking & Cooling is dat dus deze Faq zoals sapphire al zei.
en mocht je het af vragen FAQ staat voor Frequently Asked Questions (in nl vaak gestelde vragen. daar staan meestal de oplossing voor vaak voorkomende problemen, links naar mogelijke oplossingen, zoek methoden en de huisregels)
Voor Die-Hard Overclocking & Cooling is dat dus deze Faq zoals sapphire al zei.
en mocht je het af vragen FAQ staat voor Frequently Asked Questions (in nl vaak gestelde vragen. daar staan meestal de oplossing voor vaak voorkomende problemen, links naar mogelijke oplossingen, zoek methoden en de huisregels)
[ Voor 48% gewijzigd door Geckoo op 26-01-2003 16:17 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
nee vraag het me niet af ,
die faq heb ik allang gelezen .. hoe kan ik nu te werk gaan staat zowat nergens echt duidelijk wat je moet doen ja voltage enzo veranderen en wat nog meer en hoe ?
die faq heb ik allang gelezen .. hoe kan ik nu te werk gaan staat zowat nergens echt duidelijk wat je moet doen ja voltage enzo veranderen en wat nog meer en hoe ?
nee daar heeft ie veel aan, krijgen we over 10 min een topic: "hoe in me bios pc sneller maken" ofzo.
k heb het gevoel dat dit hopeloos gaat worden
k heb het gevoel dat dit hopeloos gaat worden
Print anders de faq eens uit en ga dan, terwijl je dat verhaal doorleest, eens in je bios kijken wat je allemaal kan instellen cq veranderen. Onthoudt dat je kleine stapjes moet nemen en gewoon voorzichtig moet proberen. Succes!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()