[nohtml]
Nee, die regel geldt al een hele tijd en staat ook in dat topic. Zulke topics worden al sinds tijden strenger gemod. Dat jij de regels niet leest.,.. SJa.
Mail de bemiddelaar en laat eens weten waarom je het er niet mee eens bent.
Wokschotel schreef op 05 February 2003 @ 08:06:
[...]
Ik ben het met je eens. Voor een reply als
deze heb ik een OW gekregen. Het spijt me zeer, maar dat is zwaar overdreven. Dat soort geintjes konden vroeger wel gewoon. Ik heb het idee dat sommige mensen een beetje aan het doorschieten zijn. Zo langzamerhand weet ik echt wel hoe het er hier aan toe gaat, maar als een ontopic-geintje niet eens meer kan...

En ook die policy staat al eeuwen. Daarnaast moet jij toch ook weten dat zulke topics altijd vol komen te staan met de meest grote crap. De laatste tijd vooral (laatste jaar ofzo). Dat heeft te maken met de grootte van het forum. Op een klein forum kan zo'n grapje wellicht wel, maar hier gaat iedereen zo'n 'grappige' reply posten en vandaar dat we willen dat mensen dat soort topics met rust laten...
ViperGTS je hebt trouwens een OW gekregen voor deze reply:
ok weer een forum minder voor mij
ik mag dus niet zeggen dat ik m mooi of niet mooi vind........als ik een heel verhaal moet gaan blaten laat dan maar zitten
Die repky was offtopic
NADAT een mod had aangegeven wat de regel was en had aangegeven dat er ontopic gereageerd moest worden. Jij vond het nodig om daar
in dat topic commentaar op te gaan geven...
Omdat je het kennelijk heel erg lastig vindt om iets meer neer te pleuren dan een paar woorden in een discussie als we daarom vragen ga je dus commentaar geven in dat topic. Wie is er dan fout bezig? Het staat gewoon in de policy en daar heb je je aan te houden. Als je het niet eens bent met die policy, kan je een topic in
LA openen met daarin argumenten waarom die policy te streng is. Dat geldt voor wokschotel ook. Gaan zeuren dat je een OW hebt gekregen heeft geen zin, die staat, je kan eventueel de bemiddelaar mailen als je vindt dat-ie compleet onterecht is...
Als mensen er problemen mee hebben dat ze in de techfora niet zo lukraak post kunnen spree'en en inderdaad dingen worden geacht te onderbouwen, moeten ze inderdaad maar eens gaan nadenken of ze hier wel willen posten... sim-pel
[
Voor 49% gewijzigd door
JvS op 05-02-2003 08:17
]