Logitech Z-680 kapot?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

• Dr.Dribble
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-03 12:56
ben ik lekker een muziekje aan het luisteren via mijn Z-680 (die ik overigens nog maar net 5 x aan gehad heb) opeens geen muziek, denk hee corrupt mp3tje zeker.
maar nee gewoon heel de stroom van mijn Z-680 set af?
huh?

van stopcontact verwisseld, hoofdschakelaar omgezet maar nee helemaal niets.
Hij geeft gewoon geen stroom meer door, het standbyledje van de controlstration brand ook niet.

Heeft iemand deze vervelende ervaring toevallig ook gehad? dat ding is net nieuw!

er zit wel een zekering aan de achterkant, ik heb sterk het idee dat die het is maar ja hoezo zou die er uit springen? (het is overigens een zandzekering dus ik kan zo niet zien of ie gesprongen is)

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-05 13:55
Steekt de kabel van dat Control ding (ben ff naam kwijt, waar volume knop e.d. op zit) wel goed in de versterker? Bij mij wil die wel 's los zitten als ik ook maar een klein beetje eraan trek

• Dr.Dribble
ja die zit super, maar ja hij staat stil in een hoekje en doet het en ik zit aan de andere kant van de kamer en opeens stopt hij... dus hij zit gewoon muurvast.

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-05 13:55
Probeer 'm eens op een andere pc (of andere geluidskaart), dan kan je uitsluiten dat het aan iets anders ligt.

Ligt het aan de speakers, moet je ff de zekering nakijken (gewoon ff doorpiepen met een multimeter). Als die zekering in orde is, zou ik er niet zelf aan gaan klooien als je nog garantie hebt (volgens mij heb je een jaar fabrieksgarantie op die dingen :?)

Btw had je 'm hard staan of gewoon normaal?

• Dr.Dribble
hij stond heel normaal op 15% van zijn vermogen. doormeten kan ik niet daar ik niet zon metertje (meer) heb. andere pc werkt hij ook niet. Kijk er zit gewwon geen stroom meer op dus het moet eigenlijk de zekering wel zijn. er zit idd sinds 27-11-02 nog 2 jaar garantie op maar toch, dit is flink balen nu luister ik weer in STEREO via andere speakers .

heeft niemand dit probleem gehad..

Verwijderd

tis je zekering, zie ander bericht over de Z-680...

• Dr.Dribble
ja ik zal eens even gaan zoeken...

Verwijderd

zekering er ff uithalen... als je geen multimeter hebt kun je em ook in serie zetten met een fietslampje met batterij of zo... maar de gemiddelde tweaker heeft wel zo'n multimeter.. er zijn snelle en trage zekeringen. Staat meestal op de zekering een F(ast) of een S(low) of een T(raag) S(nel) zoiets is het meestal.. maar je kunt ze er zo indoen, als het amperage maar goed is..

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 13:10
zie deze: hulp! mijn Z-680 Logitech speakers geven plots geen kik meer maar die had je al gevonden zie ik :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.