Help mee tegen Tuberculose: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
rusland is goed bezig, zouden wij ook moeten doen
mjah maar hun doen 8x zoveel als wij ;xPowerCow schreef op 25 January 2003 @ 11:37:
rusland is goed bezig, zouden wij ook moeten doen
mijlpaaltje voor kuhkuh
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Anoniem: 58821
Goh ff reageren hier hoor
het lijkt wel of wij de enige zijn die hier nog posten, kom op mensen TSC is een heeeeeeeeeeeel goed project !!
assimileren die handel
Anoniem: 59448
Dan denk ik dat het tijd word dat NC maar weer eens aan de slag gaat.
Ik zal me PC-tjes maar weer overzetten naar TSC.
Ik zal me PC-tjes maar weer overzetten naar TSC.
Dat werd wel es tijd ja 
Naja, ik draai gemiddeld 10 uur per dag TSC, rest RC5. Van 2 walletjes eten ja

Naja, ik draai gemiddeld 10 uur per dag TSC, rest RC5. Van 2 walletjes eten ja
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar met die nieuwe client hangt ie nu gemiddeld 2 a 3 keer per dag.
Zeer vervelend.
Ik zou toch bijna weer terug gaan naar OGR
[edit]
Oh ja, ik heb het dan wel over alle 3 mn pc's bij mij thuis.
Zeer vervelend.
[edit]
[ Voor 18% gewijzigd door DPCKippie op 25-01-2003 23:50 ]
De nieuwe crashed juist niet meer bij mij
(WinXP Pro)
Hm, w88 op de nieuwe van 25e. Hup hup, wakker worduh!
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
En dat terwijl ik je bijna in ga halen bij OGR-25DPCKippie schreef op 25 januari 2003 @ 23:49:
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar met die nieuwe client hangt ie nu gemiddeld 2 a 3 keer per dag.
Zeer vervelend.
[edit]
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Pagina: 1