Help mee tegen Tuberculose: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
Tering. Die russen gaan echt hard!? 
DPC_Kippie gefeliciteerd met het behalen van de 2e plek. Weer wat beweging in de Top 15 kan geen kwaad.

DPC_Kippie gefeliciteerd met het behalen van de 2e plek. Weer wat beweging in de Top 15 kan geen kwaad.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Woei een nieuwe member !!! nolabel welkom bij TSC 
En Kippie gefeliciteerd
En Kippie gefeliciteerd
Thnx dudes. 
Eens kijken hoe lang ik die 2e plek vol kan houden.
Heb nu thuis 4 pc's aanstaan. Waarvan 1 slechts zo'n 8 uur per dag (P3 1GHz).
Kost me dus wel wat centjes om die 2e plek te behalen.
Welkom nolabel.
Help ons mee naar de nummer 2 in de daliy's (die russen zijn gewoonweg niet bij te houden).
Eens kijken hoe lang ik die 2e plek vol kan houden.
Heb nu thuis 4 pc's aanstaan. Waarvan 1 slechts zo'n 8 uur per dag (P3 1GHz).
Kost me dus wel wat centjes om die 2e plek te behalen.
Welkom nolabel.
Help ons mee naar de nummer 2 in de daliy's (die russen zijn gewoonweg niet bij te houden).
Verwijderd
Waar komen die Russen toch zo vandaan??
Afgaande op ervaring met verbindingen die kant op, verbaast het me haast al dat ze zoveel data op zich door de Russische infrastructuur kunnen pompen
Afgaande op ervaring met verbindingen die kant op, verbaast het me haast al dat ze zoveel data op zich door de Russische infrastructuur kunnen pompen

hehe, dat ze daar al zoveel geavanceerde pc's hebben om tsc op te kunnen draaienVerwijderd schreef op 24 January 2003 @ 23:18:
Waar komen die Russen toch zo vandaan??![]()
Afgaande op ervaring met verbindingen die kant op, verbaast het me haast al dat ze zoveel data op zich door de Russische infrastructuur kunnen pompen![]()
Pagina: 1