Toon posts:

diepere specs radion 9700 pro

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een radion 9700 pro kopen (het merk maakt me niet zo heel veel uit).
Nu heb ik mijn pc, die op mijn kamer staat, 24/h per dag aanstaan. tis dus wel handig dat ie een beetje stil is.

Ik heb de pc nu goed stil, maar ik ben bang dat als ik er een radion 9700 pro in gooi, dat ik een stofzuiger geluid uit mijn kast ga horen.

Ik heb overal al gezocht, maar der staat nergens een antwoord op mijn vraag.

Mijn vraag is (duh) hoeveel geluid maakt een radion 9700 pro (liefst in dba).

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Koop er gewoon een en een Zalman ZM80a-HP koeler erbij, zie: Radeon 9700 Pro - Heatsink verwijderen gaat niet
Dan heb je geen last meer van lawaai.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:51

Wildfire

Joy to the world!

Even flauw zijn: een videokaart zelf maakt geen geluid, de koeling die erop zit daarentegen wel.

De ventilator die op mijn R9700 Pro zit (Hercules kaart) is erg rustig. Hij wordt iig overstemd door m'n low-noise voeding... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Koop er gewoon een en een Zalman ZM80a-HP koeler erbij, zie: Radeon 9700 Pro - Heatsink verwijderen gaat niet
Dan heb je geen last meer van lawaai.
Ik heb dit ding ook en hij bevalt perfect. Het opbouwen van deze koeler is een fluitje van 0,01 Euro... En de prijs valt in verhouding met een 9700 pro ook erg mee.

ff opgezocht: pricewatch: Zalman ZM80A-HP (passief)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 18:24 ]

Verwijderd

En Radion bestaat niet, het is Radeon :)

Verwijderd

Topicstarter
ik ga dus niet die cooler derafhalen of iets in die geest, een kaart van 400 euro, ik ga niet het risico lopen dat ik hem op die manier verneuk.

dus om de vraag ff aan te passen.

Hoeveel geluid maakt een 9700 pro (merk maakt niet uit) met originele fan derop ??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 18:45:
ik ga dus niet die cooler derafhalen of iets in die geest, een kaart van 400 euro, ik ga niet het risico lopen dat ik hem op die manier verneuk.

dus om de vraag ff aan te passen.

Hoeveel geluid maakt een 9700 pro (merk maakt niet uit) met originele fan derop ??
Staat het aantal decibel niet gewoon op de site van de fabrikant :?

Verwijderd

Topicstarter
nee, dat is dus juist het probleem

Verwijderd

Zoek dan eens met CTRL + F in de Radeon topics op decibel of geluid. Zet ff 999 replys per pagina. Of gebruik de zoekfunctie van GoT, of probeer Google eens. En Wildfire gaf ook al aan dat de koeler redelijk stil is.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als jij het niet op de sites kan vinden kunnen anderen het ook niet. Zoek gewoon een roundup van R9700 kaarten bij een aantal bekende hardwaresites, daar doen ze vaak wel een geluidsmeting :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.