Verwijderd
Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 13:43:
hmm . bij die link zie ik alleen tipicme , en een avatar van msn ?

Voor Ben GPRS Actief abonnees:
APN : internet-act
IP adres: Door server toegewezen IP adres
Primary DNS: 193.79.251.39
Secondary DNS: hoeft niet ingevuld te worden
Advanced connection settings: +CGDCONT=1,"ip", "internet-act","",0,0
Voor Ben GPRS Intensief abonnees:
APN : internet-int
IP adres: Door server toegewezen IP adres
Primary DNS: 193.79.251.39
Secondary DNS: hoeft niet ingevuld te worden
Advanced connection settings: +CGDCONT=1,"ip", "internet-int","",0,0
Inbelnummer voor GPRS:
Voor Siemens telefoons: *99***1#
Alle andere telefoons: *99#
Dit kan je het maklijkste met de nokia software doen voor de pc,
Bron: Ben-Online.nl
[ Voor 10% gewijzigd door Martien op 25-01-2003 18:51 ]
Verwijderd
DiEPVRiESKiP schreef op 25 January 2003 @ 18:49:
Advanced connection settings: +CGDCONT=1,"ip", "internet-act","",0,0
Voor Ben GPRS Intensief abonnees:
Maar wat blijkt! Hij doet het ook zonder
Verwijderd
Heb ook maar ff accountje aangemaakt, kan iemand mij vertellen hoe je die tipic goed aan de praat krijgt, heb ben GPRS actief en hij blijft als je gaat connecten gewoon op 0% staan en dan stopt ie (maar blijft mijn gprs verbinding open) ik zie ook 2x afsluiten staan als ik op opties druk? zit er een fout in de mijne?
Kan iemand mij vertellen waar ik die im+ vandaan kan halen (zonder te betalen)
Voor veel, en dan ook echt veel software kijk hier eens een keertje, kwam ik laatst tegen. Kan er veeeeel vinden voor je 7650!
Groeten René
Hoef je niet in te vullen alleen het apn en ip is belangrijk
Mijn oost-europees is niet zo best, is er niet zoiets in een iets toegankelijkere taal?
BTW: Kan ik die dns ook gebruiken icm D* Extended?
[ Voor 11% gewijzigd door epoman op 27-01-2003 16:50 ]
Klik er in het rond, je zult er als 7650-bezitter echt blij van worden! (hint: in het menuutje links met de 'folder'-knopjes... leef je uit).epoman schreef op 27 januari 2003 @ 16:44:
[...]
Mijn oost-europees is niet zo best, is er niet zoiets in een iets toegankelijkere taal?
[ Voor 7% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 27-01-2003 16:56 ]
... en oranje! :P
Sorry, voortaan beter rondkijken...iNSaNe-oNe schreef op 27 januari 2003 @ 16:55:
[...]
Klik er in het rond, je zult er als 7650-bezitter echt blij van worden! (hint: in het menuutje links met de 'folder'-knopjes... leef je uit).
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Niet bij sitel.nl die hebben ze niet meer op voorraad en * Eskimootje w8 geduldig af wanneer ze ze weer hebben. Ik zal morgen eens een mailtje sturen, ze reageren daar altijd wel lekker snelVerwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 14:41:
Waar kan je het beste een nokia 7650 bestellen?
Verwijderd
als je op opties druk staat er bij mij about, settings en dan 2x afsluiten, dat vind ik ook al zo vreemd? Help me, heb GPRS actief dus moet wel kunnen!
Iemand een site voor IM+ gratis
Mzl René,
En mijn oosteuropees is ook niet te best, kwam de site bij toeval tegen, maar met een beetje klungelen haal je er heeeeeeel veel vanaf, dan baal je dat je maar 4 mb heb
IM+ gratis.. die bestaat niet
Wat betreft de MSN. Tipic werkt bij mij ook niet (list index out of bounce of een gelijksoortige array error). IM+ doet het daarentegen wel en er zijn wel 'gratis' versies te vinden. (Er is al een link voorbijgekomen, maar het blijft wel gewoon warez, ook al is het alleen voor je phone.)
Verder is de GameBoy emulator ook wel lachu, want gameboy spelletjes kan je echt overal op het internet vinden!
[ Voor 81% gewijzigd door m0nk op 28-01-2003 00:24 ]
gewoon met BEN gprs std?! bij mij werkt ie echt niet...Sjab-X schreef op 27 januari 2003 @ 22:10:
IM+ doet het daarentegen wel!
Nee, heb wel Ben GPRS Actief abbo (gewoon ff de klantenservice bellen en ze zetten het zo om). Bij GPRS Standaard gaat het inderdaad niet werken.m0nk schreef op 28 januari 2003 @ 00:23:
[...] gewoon met BEN gprs std?! bij mij werkt ie echt niet...
Verwijderd
tipicME maakt wel verbinding met GPRS maar komt niet verder dan 0%...
Instellingen:
Naam Verbinding: BenWAP
Drager gegevens: GRPS
naam toegangspunt: wap-act
gebruikersnaam: Benwap
vraag om ww: nee
ww: ****
Verificatie: beveiligd
Ip-adres gateway: 10.10.10.10
Homepage: http://benwap/
Beveiliging verb.: Uit
Sessiemodus: Doorlopend
Ip-adres telefoon: Dynamisch
Primaire naamserver: 0.0.0.0
Secund. naamserver: 0.0.0.0 (ik heb ook 193.79.261.39 geprobeerd)
wat is er fout???
Oh?Eskimootje schreef op 27 januari 2003 @ 18:51:
[...]
Niet bij sitel.nl die hebben ze niet meer op voorraad en * Eskimootje w8 geduldig af wanneer ze ze weer hebben. Ik zal morgen eens een mailtje sturen, ze reageren daar altijd wel lekker snel
Ik heb hem zondag besteld inc. contract verlenging voor €90,-
Vandaag zag ik dit bij mijn orderstatus:
Hoe weet je dan dat ze niet meer op voorraad zijn?28-01-2003 14:36:24 XXXXX € 90,-
Status: Papieren ontvangen
Omschrijving: Nokia7650,Benregelmatig2jaar(mcv)
De ingestuurde documenten zijn correct ontvangen. Wij zullen uw aanvraag indienen bij Ben. Op het moment dat wij goedkeuring ontvangen zullen we het pakket gereed maken voor verzending.
Met vriendelijke groet,
Sitel.nl
Omdat ik al eerder besteld heb als jouwOctopuz schreef op 28 January 2003 @ 18:16:
[...]
Oh?
Ik heb hem zondag besteld inc. contract verlenging voor €90,-
Vandaag zag ik dit bij mijn orderstatus:
[...]
Hoe weet je dan dat ze niet meer op voorraad zijn?
Oh gelukkigEskimootje schreef op 28 January 2003 @ 18:22:
[...]
Omdat ik al eerder besteld heb als jouwen ze komen volgens hun deze week weer binnen, dat hoop ik dan maar.
Gratis foon, geen aansluitkosten, 1 jarig ben extra abbo
Staat al weer helemaal vol met appz / gamez
Ik moest ook een weekje wachten, en heb hem ook op de precieze datum ontvangen die sitel mij vertelde... super service, goeie online shop
BluetoothEskimootje schreef op 28 januari 2003 @ 18:30:
* Eskimootje is wel benieuwd hoe jullie de Nokia nou aansluiten allemaal Via USB-bluetooth of via IR?
Beide, moest ff testen of het wel werkte natuurlijkEskimootje schreef op 28 January 2003 @ 18:30:
* Eskimootje is wel benieuwd hoe jullie de Nokia nou aansluiten allemaal Via USB-bluetooth of via IR?
Gebruik nu alleen nog bluetooth, scheelt me weer mikken naar m'n ontvangertje. Overigens gebruik ik die infrarood meer, maar da's om met andere telefoons te senden/receiven
Met een USB adapter neem ik aan? * Eskimootje denkt dat hij er maar eentje bij de MyCom gaat meenemen die schijnen wel het goedkoopst te zijn.
Verwijderd
Heb precies hetzelfde als tobbe, precies dezelfde instelling als hem, en hetzelfde probleem, een GPRS actief gebruiker die het wel gefixed heeft??? IK wil namelijk dolgraag online met tipic ofzo......
ps. Tobbe, heb jij ook 2x afsluiten bij tipic staan?
MZl Rene
Verwijderd
jup...Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 20:33:
Hoi,
Heb precies hetzelfde als tobbe, precies dezelfde instelling als hem, en hetzelfde probleem, een GPRS actief gebruiker die het wel gefixed heeft??? IK wil namelijk dolgraag online met tipic ofzo......
ps. Tobbe, heb jij ook 2x afsluiten bij tipic staan?
MZl Rene
en ik zou de goede instellingen ook wel willen weten jah...
Yftp werkt ook niet namelijk... en die wil ik maar al te graag gebruiken...
ik ga gewoon lekker Ben klantenservice bellen...
Update: gebeld... ze bellen terug.. er is maar 1 iemand die daar echt verstand van heeft en die was in gesprek.
Update2: Zij weten het ook niet... als mms gewoon werkt zou dit ook moeten werken. (in de praktijk dus niet zo)
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 21:32 ]
Ik heb de volgende verbindingen waarover IM+ werkt:
Naam verbinding: internet-act
Drager gegevens: GPRS
Naam toegangspunt: internet-act
Gebruikersnaam: Geen
Vraag wachtwoord: Nee
Wachtwoord: ****
Verificatie: Normaal
IP-adres gateway: 0.0.0.0
Geavanceerd:
IP-adres telefoon: Dynamisch
Primaire naamserver: 193.79.251.39
Secund. naamserver: 0.0.0.0
Alleen hier kan ik niet over wappen. Weet iemand welke instellingen ik dan moet gebruiken (om dus te wappen over Ben GPRS Actief?)
Heb het inmiddels gefixed...
[ Voor 4% gewijzigd door Sjab-X op 28-01-2003 21:59 . Reden: Gefixed... ]
Verwijderd
ze belde me nog een keer terug... met de mededeling dat er nog een toegangspunt bestaat!!
deze heet internet-act of internet-(andere betaalde versie)
dan werkt alles wel!!!
Nu alleen een probleem dat YFTP niet direct zelf een connectie vraagt...
Verwijderd
En ik betaal 5 euro per maand std, en 5 euro per mb!
MZL REne!
Verwijderd
eigenlijk is dit best duur....Verwijderd schreef op 29 January 2003 @ 09:41:
Het werkt ook bij mij, zal ben wel ff bellen dat ze zo aardig zijn om zelf met internet-act te komen!!!! Had me een hoop gezeur gescheeld!!!
MZL REne!
bij vodafone betaalde ik geloof ik minder....
maarja..
[ Voor 5% gewijzigd door epoman op 29-01-2003 11:20 ]
Verwijderd
iemand hetzelfde probleem bij tipic?
Ik kan connecten en dan doe ik msn en dan continue en dan blijft ie hangen bij waiting for response for server.....
Groeten rene
GPRS is ook best duur, maar dat zal de komende periode wel een stuk goedkoper worden, althans dat hoop ik dan maar
Verwijderd
Verwijderd
je moet gewoon ff ben klantenservice bellen en zeggen dat je een gprs abbenoment wil hebben..
als je gaat gprsen zonder een abbenement erop dan is het echt t-ring duur... dus dan maar 5 euro p/m + 5 euro p/mb...
nieuwe vraag van mij:
is er een browser voor de 7650 die wel formulieren aankan??
ik heb een gastenboek ff zo aangepast zodat ik het makkelijk kan bekijken op m'n nokia via browser. Maar formulieren kan hij niet aan
update
foutje in de html pagina... hij kan het wel aan alleen moet je het wel achter de <html> doen (stuppid me)
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 15:47 ]
[ Voor 70% gewijzigd door m0nk op 29-01-2003 14:58 ]
Verwijderd
ewl ff een vraag... waar kan ik op een smtp komen met m'n nokia??/
xs4all werkt niet namelijk en ben heeft er geen.
iemand?
Verwijderd
Ik kan je helaas ook niet helpen maar als iemand het weet hoor ik het graag. Ik heb ook D* extended en IM+ krijg alleen niet echt verbinding.epoman schreef op 29 januari 2003 @ 11:20:
Bij dutchtone betaal je 3 euro/MB, maar dan moet het wel eerst werken... Iemand die IM+ of TipicME icm d* Extended aan de praat heeft???
Hoem0nk schreef op 29 januari 2003 @ 14:58:
btw mijn 7650 is net unlocked :]
gewoon ff langs gegaan bij een unlock center...DiEPVRiESKiP schreef op 30 januari 2003 @ 16:33:
[...]
Hoekhad ook een unlocker maar die ken niet verbinden via IR denk ik...
Verwijderd
Kan gewoon mijn oude simkaart van dutchtone erinplaatsen!!!
Ik zog nog een pop3 account die je via je 7650 kan binnenkomen, zoiets al lycos ofzo....
Trouwens, vind dat tipic nog vrij prijzig, helemaal toen ie opeens 160 man ging importeren terwijl ik er maar 50 heb
Owkee, ik heb het voor elkaar: Dutchtone Extended en TipicME aan de praat, IM+ probeer ik straks nog.Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 16:22:
[...]
Ik kan je helaas ook niet helpen maar als iemand het weet hoor ik het graag. Ik heb ook D* extended en IM+ krijg alleen niet echt verbinding.
Het hele idee is dat je er het internet-accesspoint van dutchtone voor gebruikt. Op de website van d* staat redelijk goed (niet duidelijk, maar toch) beschreven hoe je het accesspoint voor het ophalen van je mail moet instellen. Dat doe je dus, zoals daar aangegeven.
Start TipicME, doe [connect], en selecteer het internet accesspoint. Krijg je ergens tussendoor een popup die om inloggegevens vraagt, vul niets in maar druk de joystick in en je bent ingelogd...
Ik ga er van uit dat IM+ met dat accesspoint ook werkt, maar dat zal ik na het eten gaan proberen
-edit- dit was een dubbelpost, excuzels
[ Voor 184% gewijzigd door epoman op 30-01-2003 22:47 ]
Verwijderd
Niet gelukt dus???
TipicME werkt nu perfect bij mij, maar ik heb momenteel zoveel onzin geïnstalleerd dat IM+ er niet meer bij past (niet echt handig, maar ik moet dit weekend zonder computer zitten dus neem ik zoveel mogelijk in m'n foon mee; nu is het mogelijk).Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 22:00:
[...]
Niet gelukt dus???helaas, je hebt het in je post wel over de mail settings van D* weet jij welke uitgaande mailserver je kan gebruiken.
Ik heb zelf ook nog geen uitgaande mailserver ingevuld, als iemand er één weet mag die het zeggen. Dat heb je voor de messenger ook niet nodig, alleen wanneer je wilt emailen (en dat wil je). Ik vind het slordig van d* dat ze zelf geen smtp aanbieden voor hun klanten, dus het wordt behelpen.
Verwijderd
Welke settings wilde je dan aanpassen in IM+ ?? Ik probeer het graag op mijn toestel en ik laat wel weer weten hoe het afgelopen is. Anders toch maar TipicME installeren.epoman schreef op 31 January 2003 @ 00:49:
[...]
TipicME werkt nu perfect bij mij, maar ik heb momenteel zoveel onzin geïnstalleerd dat IM+ er niet meer bij past (niet echt handig, maar ik moet dit weekend zonder computer zitten dus neem ik zoveel mogelijk in m'n foon mee; nu is het mogelijk).
Ik heb zelf ook nog geen uitgaande mailserver ingevuld, als iemand er één weet mag die het zeggen. Dat heb je voor de messenger ook niet nodig, alleen wanneer je wilt emailen (en dat wil je). Ik vind het slordig van d* dat ze zelf geen smtp aanbieden voor hun klanten, dus het wordt behelpen.
Wanneer je gebruik maakt van het internet-accesspoint, gebruik je uiteraard wel je 2mb van de Extended Access, maar gezien de prutserig kleine hoeveelheden data die im kost, zal dat ook wel los lopen.
Verwijderd
hij zegt de hele tijd dat m'n wachtwoord verkeerd is die ik van tipicMe zelf heb gekregen...
Verwijderd
Iemand al een proggie voor een draadloze webcamfunctie gevonden?
Groeten René
Ik wil dus een emailtje naar iemand sturen Via Wap(kan dit? ) , maar hij zegt telkens :verzenden mislukt!
Iemand tips???
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Ben GPRS actief hier, dus €5/maand en dan €5/MBVerwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 00:23:
hoeveel betalen jullie voor online te zijn met GPRS?
Het werkt ook bij mij, zal ben wel ff bellen dat ze zo aardig zijn om zelf met internet-act te komen!!!! Had me een hoop gezeur gescheeld!!!
[quote]
Ik heb na ontvangst van m'n toestel de klantenservice gebeld om een gprs actief abo af te sluiten. Daar werd me meedegedeeld dan ik het toegangspunt moest veranderen van wap naar wap-act. En als je je laptop aan wilde sluiten voor gprs (lees overig internet) dan moest je een toeganspunt internet-act gebruiken. Verder zijn deze instellingen ook gewoon op http://www.ben-online.nl te vinden: http://www.ben-online.nl/help/default.asp?HelpID=80619
Wanneer er tijdens het connecten om een wachtwoord wordt gevraagd, moet je daar niets invullen maar gewoon de joystick indrukken. Dat is het wachtwoord voor d*, en dat heb je juist helemaal niet nodig.Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 12:31:
van TipicMe snap ik helemaal geen H*l.
hij zegt de hele tijd dat m'n wachtwoord verkeerd is die ik van tipicMe zelf heb gekregen...
-edit-
Tipic vraagt namelijk helemaal nergens om een login/passw, dat moet je bij de instellingen invullen en onthoudt-ie voor de volgende keer.
[ Voor 16% gewijzigd door epoman op 03-02-2003 14:12 ]
Dat betekent dus , als je 1 mb download , dat je 10 euro zowiezo kwijt ben?
Hoeveel ben je nou kwijt voor een half uurtje msn?
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Verwijderd
's avonds als er niet veel gebeurd ongeveer 50 eurocent = 100 kb
overdag wel iets meer, helemaal als er elke minuut 5 online offline gaan.
en dan heb je nog die mensen die van die msn tools gebruiken zodat ze 5 keer online komen als het ware of hun namen draaien (dus elke seconde veranderen) Die kan je maar beter verwijderen. want die vreten data.
heb zelf een nieuw mailadres alleen voor mijn 7650, kan je alleen goede vrienden/belangrijke mensen erinzetten. Dan ben ik meestal 12,5 eurocent per sessie kwijt
groeten rene
Wat dat betreft is de icq-afdeling in tipicME aanzienlijk handiger... Daar moet je namelijk zelf users toevoegen, en zet je dus alleen mensen in je lijst waar je ook echt iets aan hebt. Ik heb msn nooit begrepen.Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 17:22:
Voor een half uurtje msn???
's avonds als er niet veel gebeurd ongeveer 50 eurocent = 100 kb
overdag wel iets meer, helemaal als er elke minuut 5 online offline gaan.
en dan heb je nog die mensen die van die msn tools gebruiken zodat ze 5 keer online komen als het ware of hun namen draaien (dus elke seconde veranderen) Die kan je maar beter verwijderen. want die vreten data.
heb zelf een nieuw mailadres alleen voor mijn 7650, kan je alleen goede vrienden/belangrijke mensen erinzetten. Dan ben ik meestal 12,5 eurocent per sessie kwijt
groeten rene
Verwijderd
Vul op beide apparaten dezelfde numerieke code in. Dit is om bij elkaar te identificeren dat de 'gevonden' apparaten daadwerkelijk zijn wat ze zijn.Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 15:31:
Ik wil graag weten waar ik de pincode die ik moet invullen bij het verbinden met mijn telefoon via bleutooth vandaan moet halen of moet instellen. Op mijn pc vul ik mijn pin van mijn telefoon in maar op mijn tel weet ik niet wat ik moet invullen. Waar stel ikdat in want ik ken het echt niet vinden in mijn bluetooth omgevingen of instellingen. Het is een Nokia 7650 en een sitecon USB bluetooth adapter. Ze zien elkaar wel maar die verdomde pincode werkt niet.
'1' is genoeg. '1234567890' kan ook. Jij kiest zelf.
... en oranje! :P
Verwijderd
je moet de .jar gebruiken,Danielson schreef op 06 februari 2003 @ 16:40:
Even een offtopic vraagje: Ik download wel eens van die programma's voor een 7650 maar de meeste zijn *.SIS die zijn makkelijk te instaleren maar hoe zit dat nu met die *.jar en *.jad hoe instaleer ik die op mijn telefoon?
die stuur je naar je mobiel via infrarood/bluetooth/email en vervolgens open je hem en dan vraagt ie of hij hem moet installeren.
sim-pel
Een vriend van me heeft ditzelfde probleem. Zijn nokia heeft software versie 4.37. Bij mijne met software versie 4.39 werkt het allemaal prima. Wellicht dat het daar aanligt?Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 16:41:
[...]
Ik heb hem ook geinstalleerd, verbinden gaat goed, alleen dan krijg ik arrayoutofbound
Verwijderen en opnieuw installeren werkt niet
Tijd van werken, tijd van rusten
Daar heb ik dan weer geen last van, heb je wel in het programma aangegeven dat je het "msn-transport" wilt gebruiken? Je moet wel jezelf op msn aanmelden bij tipic, anders ben je zelf offline en zie je dus ook niemand in je lijst staan...riotrick schreef op 13 February 2003 @ 14:12:
Het icq gedeelte van tipicme werkt trouwens een beetje wazig vind ik. Alle contacts op m'n lijst blijven op offline staan. Ik kan berichtjes van ze ontvangen en naar ze versturen, maar de status blijft offline. Iemand enig idee, hoe dit te fixen is? Bij het msn gedeelte werkt het trouwens wel goed.
Joystick "rechts", grijs balkje verschijnt, netwerk-pictogrammetje selecteren, msn klikken, options, continue kiezen, instellen.
Verwijderd
406 (Not Acceptable) - Code 406 is used when an XML chunk is for some reason not acceptable to a host or other entity. This might be generated when, for example, a node attempts to register with a host using an empty password.
Ik heb een T-mobile actief abbo met apn internet-act en het ip-adres van de naamserver ingesteld. Hoe krijg ik dit wel werkend?
Verwijderd
Ik heb ook 6510, maar msn werkt er denk ik niet opVerwijderd schreef op 29 January 2003 @ 12:26:
werkt dit dan ook op mijn 6510 want die heeft wel gprstrouwens heb ook BEN en wat moet ik bellen daarvoor
ik heb een nokia 7650 met orange,
en ik heb van alles geprobeerd maar ik krijg geen ene msn werkend. heb qmsn en tipicme geprobeerd. Voor die laatste moet je je op die site aanmelden maar dat kan ik niet eens vinden.
is er iemand die me verder kan helpen
Hier kan je je aanmelden voor tipicme... dat ben ik nu ook aan het doen...DE_Michiel schreef op 07 April 2003 @ 11:21:
ok ik heb een vraag, ik denk ik doe hem hier, hopen dat er wat uitkomt
ik heb een nokia 7650 met orange,
en ik heb van alles geprobeerd maar ik krijg geen ene msn werkend. heb qmsn en tipicme geprobeerd. Voor die laatste moet je je op die site aanmelden maar dat kan ik niet eens vinden.
is er iemand die me verder kan helpen
Verwijderd
Nee alleen op 7650, 3650 en P800Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 20:50:
kan dat msn ook op de 7250?
Verwijderd
edit.
Al gevonde!
http://handykult.mobile2d...att=1129&id=1307&pid=8115
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 20:40 ]
Verwijderd
Bemused is om op je pc winamp te bedienen, niet om mp3's op je telefoon af te spelen...Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 20:27:
Weet iemand een gratis mp3 speler software voor de 7650?
edit.
Al gevonde!
http://handykult.mobile2d...att=1129&id=1307&pid=8115
Verwijderd
alleen onder w98 crashed 1.5 bij mij bij het afsluiten
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 11:27 ]
Don't Speak, Just Think
sorry niet helemaal gelezen.SdR schreef op 10 april 2003 @ 11:47:
Nog een vraagje. Gaat dit allemaal buiten de belbundel of belminuutjes om? Of hoe zit dit in elkaar??
Don't Speak, Just Think
Verwijderd
Ik heb een Bluetooth module geïnstalleerd en kan verbinding maken met mijn telefoon...
Is het nu mogelijk om op me telefoon msnen via deze verbinding dus dat het me geen geld gaat kosten, hoogstes om het programma aan te schaffen....
Ik kon dit niet duidelijk opmaken uit alle replies maja dat kan aan mij liggen
je moet een lege gprs connectie maken met je laptop
hoe dat moet staat wel ergens in dit topic of in t topic van de 3650
daarna kun je gewoon msn-en via je bluetooth verbinding
Tijd van werken, tijd van rusten
Verwijderd
Heb je hier toevallig een link van? wantuh ben nu al een hele tijd aan het zoeken en kan hem dus niet vinden.Driek schreef op 11 augustus 2003 @ 22:11:
ja dat kan
je moet een lege gprs connectie maken met je laptop
hoe dat moet staat wel ergens in dit topic of in t topic van de 3650
daarna kun je gewoon msn-en via je bluetooth verbinding
Is dit mogelijk, of ben ik aan het dromen?
Bijvoorbeeld als ik in bed leg en ik wil even kijken wie er online zijn, dan pak ik mijn n-gage (werkt dus op alle series60 telefoons), maak ik verbinding via bluetooth met mijn computer en kan dus lekker in bed zitten messagen zonder naar een computerscherm te hoeven staren midden in the nacht. Echt perfect!
Linkje:
http://www.agilemobile.com/amsmart.html
Dat progje heb ik hier ook geïnstalleerd. Probleem is dat ik een DNS error krijgbreaky73 schreef op 28 maart 2004 @ 15:40:
Wat heel makkelijk werkt is het programma AgileMessenger. Hiermee kun je tegelijkertijd Yahoo, MSN, ICQ, AIM en Jabber gebruiken. Je kunt via GPRS of Bluetooth verbinding maken.
Bijvoorbeeld als ik in bed leg en ik wil even kijken wie er online zijn, dan pak ik mijn n-gage (werkt dus op alle series60 telefoons), maak ik verbinding via bluetooth met mijn computer en kan dus lekker in bed zitten messagen zonder naar een computerscherm te hoeven staren midden in the nacht. Echt perfect!
Linkje:
http://www.agilemobile.com/amsmart.html
surfen via doris gaat perfect als ik op IP surf, of lokaal blijf. Lijkt mij dus ook het probleem aangezien Agile aanlogt op messenger.hotmail.com
Heb nochtans de naam van mijn toegangspunt de naam van de pc gegeven.
Iemand een oplossing hiervoor?
Verwijderd
T-mobile heeft 2 manieren, 1 daarvan is dat je op heel internet kan en een wap variant.
je moet perse die internet variant hebben... Daarvoor moet je volgens mij een minimaal active abbonement hebben voor gprs...
Bij mij werkt het perfect. Maar ik moet wel via GPRS inbellen. Wat is je provider?ibizadesire schreef op 29 maart 2004 @ 11:13:
[...]
Dat progje heb ik hier ook geïnstalleerd. Probleem is dat ik een DNS error krijg
surfen via doris gaat perfect als ik op IP surf, of lokaal blijf. Lijkt mij dus ook het probleem aangezien Agile aanlogt op messenger.hotmail.com
Heb nochtans de naam van mijn toegangspunt de naam van de pc gegeven.
Iemand een oplossing hiervoor?
Surfen lukt op IP. Als ik nu nog dns ondersteuning had was ik helemaal klaar
En het is heel irritant dat als mijn MSN uiteindelijk connect dat ik eerst mijn hele contactlist toestemming moet gaan geven op mijn naam op te nemen in hun lijst. "No" indrukken gaat dan nog wel snel, maar om 100+ mensen te accepten dan ben je 15 minuten verder volgens mij.
ExTaxi