Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• beeman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-07-2022
DE_Michiel schreef op 07 April 2003 @ 11:21:
ok ik heb een vraag, ik denk ik doe hem hier, hopen dat er wat uitkomt

ik heb een nokia 7650 met orange,

en ik heb van alles geprobeerd maar ik krijg geen ene msn werkend. heb qmsn en tipicme geprobeerd. Voor die laatste moet je je op die site aanmelden maar dat kan ik niet eens vinden.

is er iemand die me verder kan helpen
Hier kan je je aanmelden voor tipicme... dat ben ik nu ook aan het doen... :) ik heb verder ook nog geen idee hoe het werkt... :{

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:26
de 100e post is goud waard tnx

Verwijderd

kan dat msn ook op de 7250?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 20:50:
kan dat msn ook op de 7250?
Nee alleen op 7650, 3650 en P800

Verwijderd

Weet iemand een gratis mp3 speler software voor de 7650?

edit.

Al gevonde!

http://handykult.mobile2d...att=1129&id=1307&pid=8115

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 20:40 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 20:27:
Weet iemand een gratis mp3 speler software voor de 7650?

edit.

Al gevonde!

http://handykult.mobile2d...att=1129&id=1307&pid=8115
Bemused is om op je pc winamp te bedienen, niet om mp3's op je telefoon af te spelen...

Verwijderd

misschien bedoelde hij dat ook en zei hij het alleen verkeerd..... bemused rules

alleen onder w98 crashed 1.5 bij mij bij het afsluiten

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 11:27 ]

• SdR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 18:28

SdR

Nog een vraagje. Gaat dit allemaal buiten de belbundel of belminuutjes om? Of hoe zit dit in elkaar??

Don't Speak, Just Think

• SdR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 18:28

SdR

SdR schreef op 10 april 2003 @ 11:47:
Nog een vraagje. Gaat dit allemaal buiten de belbundel of belminuutjes om? Of hoe zit dit in elkaar??
sorry niet helemaal gelezen.

Don't Speak, Just Think

Verwijderd

Hmm voor zover ik kan lezen in dit topic werkt msn alleen via GPRS op je telefoon....

Ik heb een Bluetooth module geïnstalleerd en kan verbinding maken met mijn telefoon...
Is het nu mogelijk om op me telefoon msnen via deze verbinding dus dat het me geen geld gaat kosten, hoogstes om het programma aan te schaffen....
Ik kon dit niet duidelijk opmaken uit alle replies maja dat kan aan mij liggen :).

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:06
ja dat kan
je moet een lege gprs connectie maken met je laptop
hoe dat moet staat wel ergens in dit topic of in t topic van de 3650

daarna kun je gewoon msn-en via je bluetooth verbinding

Tijd van werken, tijd van rusten

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 19:46

w0w

sorry niet helemaal gelezen.
Daarvoor is deze knop; Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif ... de edit knop...

Verwijderd

Driek schreef op 11 augustus 2003 @ 22:11:
ja dat kan
je moet een lege gprs connectie maken met je laptop
hoe dat moet staat wel ergens in dit topic of in t topic van de 3650

daarna kun je gewoon msn-en via je bluetooth verbinding
Heb je hier toevallig een link van? wantuh ben nu al een hele tijd aan het zoeken en kan hem dus niet vinden.

• ibizadesire
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-11 13:42
Dit ziet er allemaal heel leuk uit! Maar als mens die af en toe regelmatig lui in de zetel zit zou ik ook wel mijn msn willen checken. Aangezien dit altijd binnen bluetooth bereik is, lijkt het mij sneller en goedkoper dan via gprs.

Is dit mogelijk, of ben ik aan het dromen?

• breaky73
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 05:43
Wat heel makkelijk werkt is het programma AgileMessenger. Hiermee kun je tegelijkertijd Yahoo, MSN, ICQ, AIM en Jabber gebruiken. Je kunt via GPRS of Bluetooth verbinding maken.
Bijvoorbeeld als ik in bed leg en ik wil even kijken wie er online zijn, dan pak ik mijn n-gage (werkt dus op alle series60 telefoons), maak ik verbinding via bluetooth met mijn computer en kan dus lekker in bed zitten messagen zonder naar een computerscherm te hoeven staren midden in the nacht. Echt perfect!

Linkje:

http://www.agilemobile.com/amsmart.html

• ibizadesire
breaky73 schreef op 28 maart 2004 @ 15:40:
Wat heel makkelijk werkt is het programma AgileMessenger. Hiermee kun je tegelijkertijd Yahoo, MSN, ICQ, AIM en Jabber gebruiken. Je kunt via GPRS of Bluetooth verbinding maken.
Bijvoorbeeld als ik in bed leg en ik wil even kijken wie er online zijn, dan pak ik mijn n-gage (werkt dus op alle series60 telefoons), maak ik verbinding via bluetooth met mijn computer en kan dus lekker in bed zitten messagen zonder naar een computerscherm te hoeven staren midden in the nacht. Echt perfect!

Linkje:

http://www.agilemobile.com/amsmart.html
Dat progje heb ik hier ook geïnstalleerd. Probleem is dat ik een DNS error krijg :-(
surfen via doris gaat perfect als ik op IP surf, of lokaal blijf. Lijkt mij dus ook het probleem aangezien Agile aanlogt op messenger.hotmail.com
Heb nochtans de naam van mijn toegangspunt de naam van de pc gegeven.

Iemand een oplossing hiervoor?

Verwijderd

denk dat je de op de verkeerde manier verbinding maakt.
T-mobile heeft 2 manieren, 1 daarvan is dat je op heel internet kan en een wap variant.
je moet perse die internet variant hebben... Daarvoor moet je volgens mij een minimaal active abbonement hebben voor gprs...

• breaky73
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 05:43
ibizadesire schreef op 29 maart 2004 @ 11:13:
[...]

Dat progje heb ik hier ook geïnstalleerd. Probleem is dat ik een DNS error krijg :-(
surfen via doris gaat perfect als ik op IP surf, of lokaal blijf. Lijkt mij dus ook het probleem aangezien Agile aanlogt op messenger.hotmail.com
Heb nochtans de naam van mijn toegangspunt de naam van de pc gegeven.

Iemand een oplossing hiervoor?
Bij mij werkt het perfect. Maar ik moet wel via GPRS inbellen. Wat is je provider?

• ibizadesire
Via gprs loopt ie goed, maar ik via bluetooth niet. Dus via BT maak ik een seriele verbinding met de pc om dan deze zijn breedbandverbinding te gebruiken. Ik word gek van die trage gprs.
Surfen lukt op IP. Als ik nu nog dns ondersteuning had was ik helemaal klaar :P

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11 22:55
Ik heb TIPICME nu ook op mijn Nokia 6230 maar ik ondervind toch veel foutjes hoor. Ik krijg vaak een In/Out error of hij blijft hangen bij 80% connected.......

En het is heel irritant dat als mijn MSN uiteindelijk connect dat ik eerst mijn hele contactlist toestemming moet gaan geven op mijn naam op te nemen in hun lijst. "No" indrukken gaat dan nog wel snel, maar om 100+ mensen te accepten dan ben je 15 minuten verder volgens mij.

ExTaxi

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11 22:55
Ik gebruik nu UMSG, dat werkt veel beter dan TipicME....alleen is maar 30 dagen gratis helaas.
Pagina: 1 2 Laatste