Ik heb een handige class gevonden die het maken van formulieren wat makkelijker zou moeten maken.
Nu werkt deze class niet en krijg ik superveel errors in de trand van:
Nu heb ik geen toegang tot de php.ini file.
Mijn vraag is: Is het mogelijk deze waarde te wijzigen in het script of via htaccess?
In mijn .htaccess file heb ik deze regel staan:
Dat werkt dus niet, ik merk iig geen verschil bij het draaien van het script. Ook heb ik in het php bestandje de volgende regel te zetten:
Maar dat werkt ook niet
Iemand een idee wat ik fout doe? Of is het niet mogelijk deze instelling te wijzigen (hehalve in de ini file dan)
Nu werkt deze class niet en krijg ik superveel errors in de trand van:
De methode van & snap ik niet helemaal. Maar ik dacht dat het misschien handig was om de allow_call_time_pass_reference die in de php ini opgegeven staat te wijzigen.Warning: Call-time pass-by-reference has been deprecated - argument passed by value; If you would like to pass it by reference, modify the declaration of [runtime function name](). If you would like to enable call-time pass-by-reference, you can set allow_call_time_pass_reference to true in your INI file. However, future versions may not support this any longer.
Nu heb ik geen toegang tot de php.ini file.
Mijn vraag is: Is het mogelijk deze waarde te wijzigen in het script of via htaccess?
In mijn .htaccess file heb ik deze regel staan:
code:
1
| php_value allow_call_time_pass_reference 1 |
Dat werkt dus niet, ik merk iig geen verschil bij het draaien van het script. Ook heb ik in het php bestandje de volgende regel te zetten:
PHP:
1
2
3
| <?php ini_set("allow_call_time_pass_reference", 1); ?> |
Maar dat werkt ook niet
Iemand een idee wat ik fout doe? Of is het niet mogelijk deze instelling te wijzigen (hehalve in de ini file dan)
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen