[PHP] 4.3.0

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Dat is de laatst geupdate versie van CVS.

Vind hier meer info over de status van PHP 4.3.0

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 08:24

PowerSp00n

There is no spoon

Ehm het lijkt mij onwaarschijnlijk dat ze iets van de CVS met zo'n filename online zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja want ze zijn dus al bij 4.4.0 in de cvs (http://snaps.php.net)

Stable (4.3.x-dev) Latest CVS (4.4.x-dev)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Als het de stable version was van 4.3.0 stond het op de website, en als je kijtk bij snaps dan zie je dat 4.3.x-dev nog steeds ontwikekld wordt dus kan het goed ene buiold van vannacht zijn die ook nog als RC4 de lucth in gaat.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

PHP 4.3.0RC4 Released
[20-Dec-2002] Despite our best efforts, it was necessary to make one more release candidate, hence PHP 4.3.0RC4. This one mainly corrects the CGI vs CLI SAPI naming and fixes a couple of bugs. It is supposed to have a short testing cycle, after which the final version will be put out, hopefully before the end of the year.

Systeem | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 11:31
brakkie schreef op 27 december 2002 @ 12:12:
PHP 4.3.0RC4 Released
[20-Dec-2002] Despite our best efforts, it was necessary to make one more release candidate, hence PHP 4.3.0RC4. This one mainly corrects the CGI vs CLI SAPI naming and fixes a couple of bugs. It is supposed to have a short testing cycle, after which the final version will be put out, hopefully before the end of the year.
PHP 4.3.0 Released!
[27-Dec-2002] The PHP developers are pleased to announce the immediate availability of PHP 4.3.0, the latest and greatest version of this extremely popular and widely used scripting language.
:P

Het is dus de officiele release, je was er alleen wel heel snel bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Nice :)
Jammer dat onze nieuwe server net een week online is, anders hadden we 4.3.0 erop kunnen zetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 12:33

Bjorker

Cadillacs rule!

Wow inderdaad, je was er heel snel bij. _/-\o_
Ondertussen draait mijn servertje ook op de final release (onder xp). So far so good, zal eens wat gaan testen vanavond.

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:11
tja, kreeg ineens een inval vanochtend, hij zal deze week uitkomen, denk zal eens de getallen veranderen bij de download :P

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 15:41

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Ondertussen staat op t.net de release ook:

meuk: PHP 4.3.0

:)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steije
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:19
Streams :9

Ben wel heel erg blij met deze release, die streams ga ik zeker vaak gebruiken.

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook net geïnstalleerd, alles werkt nog perfect hier. Heb alleen wat moeten knoeien met call-by-reference functie-aanroepen. Op sommige plaatsen deed ik nog:
PHP:
1
2
3
4
5
6
function f($a)
{

}

f(&$mijnVar);

ipv.:

PHP:
1
2
3
4
5
6
function f(&$a)
{

}

f($mijnVar);

... en dat mag dus niet meer in de nieuwe versie.

Is PEAR nu "eindelijk" (dus dat je hem niet meer afzonderlijk moet gaan downloaden/compilen/configgen) included in deze nieuwe PHP versie? Want ik heb moeilijkheden om PEAR aan de praat te krijgen onder windows (het is me nog niet gelukt tot op heden). Iemand tips? Wie gebruikt er hier PEAR trouwens? Wat zijn je bevindingen? Vertraagt het je scripts niet te erg? Wat gebruik je van PEAR.
Vooral het uniforme DB architectuur + caching lijkt me handig. Voorwaarde is wel dat de overhead (qua efficiëntie) niet te groot wordt.

Streams zie ik wel zitten :Y)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 00:06 ]

Pagina: 1