Als dit beter in één of andere topicje staat , roep dan even , dan herzet ik het wel ..
Ik ben stilletjesaan aan het upgraden van stereo naar multichannel (6.1) nu had ik mijn oog al laten vallen op volgende dingen :
( dingen die ik nog moet hebben dus )
Centerspeakers ( voor én achter ) :
- Eltax Evolution
linkje
- JBL TLX-103
linkje
Receiver :
- Marantz SR-4300 ( geen ervaringen meer van nodig , die keuze staat al vast )
En een nieuwe cd-speler
- Marantz CD-53
linkje ( again :) )
Voor de rest ben ik goed gesteld zoals het nu is ..
Aja , en nog een vraagje .. mijn fronts zijn Celestion 9's hé , maar nu zit ik met een klein probleem , dat zijn géén zuilen , maar ook geen bookshelf speakers .. is een ambetante kruising tussen beiden .. nu heb ik een paar mooie ijzeren stands hier staan .. zou ik nu best mijn Celestion's ofwel de hoogte in zette , of op de grond late staan ?
En nog een rappe opmerking .. Hoe komt het eigenlijk dat ik zo héééél weinig tweakers zie die Celestion speakers hebben .. ?
Ik ben stilletjesaan aan het upgraden van stereo naar multichannel (6.1) nu had ik mijn oog al laten vallen op volgende dingen :
( dingen die ik nog moet hebben dus )
Centerspeakers ( voor én achter ) :
- Eltax Evolution
linkje
- JBL TLX-103
linkje
Receiver :
- Marantz SR-4300 ( geen ervaringen meer van nodig , die keuze staat al vast )
En een nieuwe cd-speler
- Marantz CD-53
linkje ( again :) )
Voor de rest ben ik goed gesteld zoals het nu is ..
Aja , en nog een vraagje .. mijn fronts zijn Celestion 9's hé , maar nu zit ik met een klein probleem , dat zijn géén zuilen , maar ook geen bookshelf speakers .. is een ambetante kruising tussen beiden .. nu heb ik een paar mooie ijzeren stands hier staan .. zou ik nu best mijn Celestion's ofwel de hoogte in zette , of op de grond late staan ?
En nog een rappe opmerking .. Hoe komt het eigenlijk dat ik zo héééél weinig tweakers zie die Celestion speakers hebben .. ?
[ Voor 19% gewijzigd door TomSwinnen op 24-01-2003 00:48 ]
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.