Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zoals jullie misschien al opgemerkt hebben staat er na een maand een andere sticky bovenaan de IT topic index. Het gaat hier om een review van een telefoon, en wel de Siemens M50.

Mocht je snel naar de review toe willen, of je kunt hem écht niet vinden (wat me erg sterk lijkt :P) hij staat hier: Review Siemens M50

Ik heb deze review geschreven naar aanleiding van dit topic.

Mochten er vragen, opmerkingen of wat dan ook zijn naar aanleiding van deze review kun je dit hier kwijt. Iedere vorm van (onderbouwde) kritiek is welkom :)

Ook voor andere dingen over deze telefoon, zoals vragen die niet beantwoord worden in de review, kun je hier ook kwijt. De bedoeling is dat dit een algemeen topic wordt over de Siemens m50.

[ Voor 14% gewijzigd door J0YR1D3R op 23-01-2003 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Mooie review, complimenten! Lekker vlot geschreven ook enzo!

[edit]
En als ie net zo hard gaat als het T68i review dan kun je over een maand zo'n 1250 bezoekers op de klok hebben 8)

[ Voor 52% gewijzigd door Korakal op 23-01-2003 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Korakal schreef op 23 January 2003 @ 22:57:
Mooie review, complimenten! Lekker vlot geschreven ook enzo!

[edit]
En als ie net zo hard gaat als het T68i review dan kun je over een maand zo'n 1250 bezoekers op de klok hebben 8)
Thnx :) Ik hoop ook dat er veel mensen zijn die hem lezen en dat deze mensen er dan ook wat aan hebben, daarvoor schrijf je hem natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Hier ook mijn complimenten. :Y)

Leuk dat je ook nog het stuk pakte over de mp3 speler, want dat is opzich ook wel iets leuks weer wat je aan de telefoon kan aansluiten.
offtopic:
Korakal, das niet eerlijk hoor, de T68i review heb een maand als sticky gestaan en de 6610 maar 2 weken. :P (toch wel over de 900 views *D)

[ Voor 6% gewijzigd door Attilla op 31-08-2003 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke review om te lezen. Goed geschreven hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 10:47
idd een leuke en goed leesbare review. Jammer dat je GPRS niet kon testen.

offtopic:
Heb net zelf de nokia 7650 besteld dit ondanks mijn twijfel of ik nou niet beter de T68i kon nemen.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 09:50

No13

/me was here

Ik heb de MT50 van siemens, in wezen dezelfde phone alleen met simlock voor T-Mobile

Ik ben er ook erg tevreden over hoewel ik het jammer vindt dat java games alleen gedownload kunnen worden en niet via de data-kabel verzonden kunnen worden...

Gelukkig heeft siemens nu gegevens online staan voor je java profiel zodat je in ieder geval de mogelijkheid hebt om te downloaden (toen ik dit toestel in september kocht waren er (Bijna?) geen aanbieders die java ondersteunde)

Ondertussen heb ik er QSM (jabber messenger) en wat kleine spelletjes op staan :D
228 kb mem is eigenlijk te weinig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

[Airwolf] schreef op 24 januari 2003 @ 15:17:
offtopic:
Korakal, das niet eerlijk hoor, de T68i review heb een maand als sticky gestaan en de 6610 maar 2 weken. :P (toch wel over de 900 views *D)
offtopic:
mja, de reviews worden dus ook wel zonder sticky gevonden :) Voor 't vergelijk was de mijne natuurlijk wel wat in het voordeel, maar ik bedoelde eigenlijk dat ie gewoon weer op een lekker aantal bezoekers kan rekenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
WorkForce schreef op 24 January 2003 @ 15:24:
idd een leuke en goed leesbare review. Jammer dat je GPRS niet kon testen.

offtopic:
Heb net zelf de nokia 7650 besteld dit ondanks mijn twijfel of ik nou niet beter de T68i kon nemen.
Mjah, inderdaad jammer, maarja heb maar een simpel hi-prepay gevalletje :P Als je echt wilt weten of het lekker werkt kun je altijd nog een andere (evt. engelstalige) review lezen of andere m50 gebruikers vragen :) Daarvoor is dit topic ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GPRS werkt prima i.c.m. ban soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 15:24:
Leuke review om te lezen. Goed geschreven hoor!!
Mee eens! Simpel maar duidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb de MT50 met Vodafone. Ik heb er al veeel mee zitten kloten (meerdere keren bijna vermoord) en heb nu alles voor elkaar. Software versie 1701 met T9 taalpak 2 (NL dus) Java via de datakabel heb ik ook, en ik heb het developpers menu. Al deze functies zijn wel handig, software versie 17 is best goed alleen is dat eendje lelijk :/ racewagen was mooier. Wel jammer dat games van de SL45 niet helemaal in beeld zijn, het mist onderin een stukje.
Er zit wel een gigantische bug in, namelijk: Maak een afspraak, vul een naam in en bij de tijd van het alarm vul je heel veel nullen in. Nu sla je hem op, in het overzichtje zie je dan niet , zoals normaal, de datum staan, maar de tekst die je ingevult hebt. Druk je nu op lezen dan valt de telefoon ineens uit.
Ook zit er een testmenu oid in, druk op *#06# info info en dan op 1,2,3 of 4, je ziet dan het beeldscherm knipperen.
Al met al een geweldige telefoon voor die prijs. Al vind ik de kapjes van de M50 te hoekig, die van de MT50 zijn mooier.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
@GiSaE

Ik heb zelf nog software versie 09 en heb er eigenlijk helemaal geen problemen mee. Die bug van die afspraak kan ik niet vinden, ik kan namelijk alleen een datum opgeven wanneer die afspraak is. Dat van dat testmenu had ik ook al gevonden, maar wat het nut ervan is en wat je met die codes moet die er staan :?

Verder vind ik het design eigenlijk wel oke zo, hij is maybe iets meer hoekig zoals je al zegt, maarja ieder ze eigen smaak :)

Heb zelf ook een datakabel maar heb daar nog niet zo veel mee gedaan, moet me nog verdiepen in die java games enzo. Heb alleen maar s35 explorer en daar kan je niet zo heel veel mee. Dat komt allemaal nog wel, is niet de hoofdfunctie van een telefoontoestel natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op 25 januari 2003 @ 21:48:
Die bug van die afspraak kan ik niet vinden, ik kan namelijk alleen een datum opgeven wanneer die afspraak is
Die datum moet je dus invullen met 000000 enz. De telefoon maakt er dan zelf iets anders van, en als je het opslaat is de datum weg. Ga je het dan lezen valt ie uit.
De datum veranderd de telefoon naar 01.01.1997 tijd 00:00 En die bug heb jij ook want in versie 9 zat ie al. In 14 trouwens ook.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
GiSaE schreef op 26 January 2003 @ 13:05:
[...]

Die datum moet je dus invullen met 000000 enz. De telefoon maakt er dan zelf iets anders van, en als je het opslaat is de datum weg. Ga je het dan lezen valt ie uit.
De datum veranderd de telefoon naar 01.01.1997 tijd 00:00 En die bug heb jij ook want in versie 9 zat ie al. In 14 trouwens ook.
Moet je dan voor memo, bijeenkomst of voor oproep kiezen ? Ik krijg hem echt niet voor elkaar, wat ik ook doe en wat ik ook invul, zelfs als ik alles leeg laat doet ie het nog goed bij mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net gekapt met m;n vodaphone 60 abbo, heb m'n m50. Mocht iemand hem willen hebben, ik heb er totaal geen nut voor. Tegen een heel zacht prijsje uiteraard.

Ik heb net ff wat pics geschoten van die m50. in deze dir staan er meer, mag je evt wel rippen vermeld dan wel ff credits aub

Helaas wel paar kleine beschadigingetjes
Afbeeldingslocatie: http://spiritus.xcl-clan.com/special/Sales/7.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2003 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 14:50:
Ik ben net gekapt met m;n vodaphone 60 abbo, heb m'n m50. Mocht iemand hem willen hebben, ik heb er totaal geen nut voor. Tegen een heel zacht prijsje uiteraard.

Ik heb net ff wat pics geschoten van die m50. in deze dir staan er meer, mag je evt wel rippen vermeld dan wel ff credits aub

Helaas wel paar kleine beschadigingetjes
[afbeelding]
Hoe krijg je het voor elkaar om bij het display die "lak" eraf te krijgen? En je hebt hem cker een keer goed laten vallen dat je frontje niet goed meer past...

Heb je verder nog wat toe te voegen op de review of heb je zelf nog dingen die je opvielen die ik niet vermeld heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op 26 January 2003 @ 13:31:
[...]

Moet je dan voor memo, bijeenkomst of voor oproep kiezen ? Ik krijg hem echt niet voor elkaar, wat ik ook doe en wat ik ook invul, zelfs als ik alles leeg laat doet ie het nog goed bij mij :?
Menu -> maak contact -> organiser -> afspraken -> nieuwe invoer -> type alarm: memo -> beschrijving: blaat -> herhaling: eenmalig -> datum: 00-00-0000 (wordt 01-01-1997) -> starttijd: 00:00
Als je het nu nog niet lukt geeft ik het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
GiSaE schreef op 27 January 2003 @ 18:17:
[...]

Menu -> maak contact -> organiser -> afspraken -> nieuwe invoer -> type alarm: memo -> beschrijving: blaat -> herhaling: eenmalig -> datum: 00-00-0000 (wordt 01-01-1997) -> starttijd: 00:00
Als je het nu nog niet lukt geeft ik het op.
Tis gelukt hoor :P Ik had niet gezien dat je ook nog een starttijd op moest geven, als je die niet op 00:00 zet gebeurd er helemaal nix, naja, het toestel geeft gewoon de goede afspraak weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

GiSaE schreef op 25 januari 2003 @ 20:28:
Software versie 1701 met T9 taalpak 2 (NL dus) Java via de datakabel heb ik ook, en ik heb het developpers menu. Al deze functies zijn wel handig, software versie 17 is best goed alleen is dat eendje lelijk :/ racewagen was mooier.
Kun je mij ook vertellen hoe ik dat voor elkaar krijg? Java over het kabeltje.....
Ik heb de M50 met versie 1701.
Vraag me eigenlijk wel af, wat is er verbeterd / toegevoegd in welke software versie??
B)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Coach4All schreef op 01 February 2003 @ 11:39:
[...]

Kun je mij ook vertellen hoe ik dat voor elkaar krijg? Java over het kabeltje.....
Ik heb de M50 met versie 1701.
Vraag me eigenlijk wel af, wat is er verbeterd / toegevoegd in welke software versie??
B)
* J0YR1D3R vraagt zich dat ook wel af eigenlijk... Heb een aantal kleine programma's gevonden en die wil ik wl is uittesten eigenlijk, rekenmachine enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er toevallig ook iemand, die eventueel het toestel wegdoet, die het kabeltje heeft waarmee je ringtones etc. naar je telefoon kunt downloaden?

zou het erg bruikbaar vinden :)

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 19:50:
Is er toevallig ook iemand, die eventueel het toestel wegdoet, die het kabeltje heeft waarmee je ringtones etc. naar je telefoon kunt downloaden?

zou het erg bruikbaar vinden :)
Ik heb een datakabel, ik heb een Siemens M50 maar ik doe ze geen van beide nog weg :) Voor zover ik weet, kun je met een nórmale, niet geflashte m50, geen spellen overzetten via je telefoon, Ringtones weet ik niet eigenlijk, daar kijk ik zo wel even naar voor je :)

• Gisae
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op 27 February 2003 @ 12:20:
[...]

Ik heb een datakabel, ik heb een Siemens M50 maar ik doe ze geen van beide nog weg :) Voor zover ik weet, kun je met een nórmale, niet geflashte m50, geen spellen overzetten via je telefoon, Ringtones weet ik niet eigenlijk, daar kijk ik zo wel even naar voor je :)
Ringtones kan je met een niet geflashte m50 er wel op zetten. S25@once is wel goed, moet je wel mibi's hebben die je er op kan zetten.

Pagina: 1