Sinds een tijdje is het zo dat er veel draadjes gestart worden als in 'Wie heeft er ervaringen met mobiel X ?'
Leuk natuurlijk, maar dit valt uit te breiden
Toen is dus het idee ontstaan om een soort review-sticky te plaatsen hier in I&T.
Hiermee bedoel ik hetvolgende:
* Sticky voor een maand of langer/korter (
)
* Review van een (Nieuwe, net uitgebrachte
) mobiel
* Gemaakt voor & door users
* Aparte discussiedraad over de review/de mobiel.
Nu is mijn vraag natuurlijk of jullie zoiets wat lijkt ?
Nog niets staat vast, alles is nog mogelijk. Alle ideen zijn welkom
Zouden er voldoende telefoons beschikbaar zijn om elke maand een verse review te kunnen plaatsen ? Of mischien moet hij niet elke maand vernieuwt worden, maar bijvoorbeeld maar 1x per 2 maanden...of mischien elke 2 weken wel....
Een andere mogelijkheid is natuurlijk ook om niet alleen 'nieuwe', net uitgebrachte modellen te testen, maar wat de wat 'standaard' telefoons ook te doen. Of zou daar geen interesse in zijn
En natuurlijk het belangrijkste: Zijn er mensen die geintereseerd zijn om zulk een review eventueel te schrijven?
Helaas is dubbelF down vandaag, een poll zit er dus niet in. Zodra ze weer up zijn zal ik deze alsnog invoegen
Alvast bedankt voor jullie reacties !
Leuk natuurlijk, maar dit valt uit te breiden
Toen is dus het idee ontstaan om een soort review-sticky te plaatsen hier in I&T.
Hiermee bedoel ik hetvolgende:
* Sticky voor een maand of langer/korter (
* Review van een (Nieuwe, net uitgebrachte
* Gemaakt voor & door users
* Aparte discussiedraad over de review/de mobiel.
Nu is mijn vraag natuurlijk of jullie zoiets wat lijkt ?
Nog niets staat vast, alles is nog mogelijk. Alle ideen zijn welkom
Zouden er voldoende telefoons beschikbaar zijn om elke maand een verse review te kunnen plaatsen ? Of mischien moet hij niet elke maand vernieuwt worden, maar bijvoorbeeld maar 1x per 2 maanden...of mischien elke 2 weken wel....
Een andere mogelijkheid is natuurlijk ook om niet alleen 'nieuwe', net uitgebrachte modellen te testen, maar wat de wat 'standaard' telefoons ook te doen. Of zou daar geen interesse in zijn
En natuurlijk het belangrijkste: Zijn er mensen die geintereseerd zijn om zulk een review eventueel te schrijven?
Helaas is dubbelF down vandaag, een poll zit er dus niet in. Zodra ze weer up zijn zal ik deze alsnog invoegen
Alvast bedankt voor jullie reacties !