[Flash] Hoe ander lettertype in dynamic text field

Pagina: 1
Acties:

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Topicstarter
Ik heb een dynamic text field, mulitline geselecteerd zodat ik een scrollbar in kan voegen. Ik heb daarin een lap tekst getypt met een titel erin die een andere grootte heeft dan de hoofdtekst. Ook heb ik deze titel bold en schuin gezet. Zodra ik 'test movie' doe, zie ik de gehele tekst compleet hetzelfde; flash pakt dus het lettertype en lettergrootte van het eerste woord wat bovenaan staat, maar dat wil ik niet.

Doe ik iets fout, of is het niet mogelijk? Wie o wie weet het antwoord?

Alvast bedankt.

E-Developing

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

De titel buiten het tekstveld zetten is je enige optie denk ik zo .. top of my head :)

|{ brrr }] |

Verwijderd

HTML tags gebruiken? Je kan "enable HTML" aanzetten en daarmee je text opmaken ... een apart veld lijkt me niet de bedoeling, dan scrollt je kop niet mee!

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 17:19 ]

Verwijderd

ik zal er na kijken voor je

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
okay, en dít soort replies is dus niet gewenst :)

Probeer behulpzaam te zijn, maar het moet niet in een grote slowchat verzanden. Dus geen dingen van 'ik ga ff naar de plee, zal zo ff kijken' of 'ik weet het niet' oid. Reageer alleen met dingen die inhoudelijk van belang zijn.

Lees anders ook als je even tijd hebt de FAQ eens door :)

Verwijderd

Batsies schreef op 23 januari 2003 @ 16:48:
Ik heb een dynamic text field, mulitline geselecteerd zodat ik een scrollbar in kan voegen. Ik heb daarin een lap tekst getypt met een titel erin die een andere grootte heeft dan de hoofdtekst. Ook heb ik deze titel bold en schuin gezet. Zodra ik 'test movie' doe, zie ik de gehele tekst compleet hetzelfde; flash pakt dus het lettertype en lettergrootte van het eerste woord wat bovenaan staat, maar dat wil ik niet.

Doe ik iets fout, of is het niet mogelijk? Wie o wie weet het antwoord?

Alvast bedankt.
Ik dacht dat flash MX hier een speciale functie voor had ? (kan me vergissen hoor, zo niet misschien weet iemand anders de functie nog? ).Nyway , misschien dat je hem idd( de titel) even buiten het dynamische tekst veld zet dat moet scrollen

Verwijderd

Leest niemand mijn post? Gebruik HTML tags !

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 15:56

tie-rep

nu met ir. !

Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 19:28:
Leest niemand mijn post? Gebruik HTML tags !
idd, dat is de enige methode!

beperkte tags, maar voor opmaak meestal wel voldoende...
http://www.macromedia.com...ts/documents/htmltext.htm

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 09:56

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

zoek eens op textField(object)

ik meende dat textField.font werkte

Stoer; Marduq

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Topicstarter
Ik ga het even bekijken met de replys die ik heb on tvangen, sorry voor de "late" reactie, geen internet gisterenavond, maar alvast bedankt, ik ga het even bekijken.

E-Developing

Verwijderd

textfield.font werkt niet omdat de topicstarter verschillende opmaak elementen in 1 veld wil hebben. Met textfield.font zet je het complete textfield ...

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 09:56

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

true, maar ik geloof dat html font tags het ook niet doen eigenlijk, misschien eens proberen hier :-/

Stoer; Marduq

Pagina: 1