[TFT] Wil een TFT kopen, heb er een gevonden maar..

Pagina: 1
Acties:

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 16:09
Ik was op zoek naar een TFT monitor, ik heb er een gevonden.
Het is de 17" Lite-On TFT 170A.
Dit is een budget monitor, alhoewel hij erg goed is. Hij kost iets van 580,-

Maar als ik naar de specs kijk, daar word ik niet zo heel veel wijzer van.
Ik heb gezocht op de GoT search, google en natuurlijk in de FAQ.

De FAQ heeft me wel weat antwoorden opgeleverd, maar niet voldoende voordat ik mijn laatste geld ga spenderen.

De specs staan op: http://www.liteontc.com/sp-170a.html

Maar om even de dingen eruit te vissen wat ik niet helemaal begrijp, en dus weet of het goed is:
Pixel Pitch: 0.264 x 0.264 mm
Dit zal wel een stomme vraag zijn, maar ik zie bij de meeste 0.26 staan (dus zonder 4) maakt het deze moni nou slechter of beter?

Contrast Ratio: 250:1(min.), 400:1(typ.)
Ik weet wat het is, en 300:1 is mooi (volgens de FAQ) maar min. betekend minimaal :? en wat betekend dat typ. :?

Display Colors: 16.7M colors (8 bits)
Is dat eigenlijk genoeg?

Brightness: 250 cd/m ²
Hier staat niks over in. Wat het is begrijp ik wel. Maar de waarde zeggen em weinig. is 250 goed? of kan het beter? is hoog beter of laag beter?

Response Time: Tr: 15ms Tf: 25ms
Gemiddeld is 20 hiervan. Maar of dat ik goed tel weet ik niet. 20 is iig zeker wel goed. Mwara wat is Tr en Tf?

Interface: Analog RGB
Analoog/digitaal. Maar wat is beter?

Net Weight: 6.3 Kg
Is dit veel (dit is dus met 2 speakertjes ingebouwd)

Safety & EMI UL, CSA, TUV-GS, FCC-B, CE, TCO'99
Euh, meer info?

Hij zal er zo uitzien als ik 'm koop:
Afbeeldingslocatie: http://www.computer-land.nl/pics/prodinfo/liteon17.jpg

En hij staat op kieskeurig, er is 3x gereageerd en 3x positief:
http://www.kieskeurig.nl/...6BD40077C4FC?opendocument

edit:

Ervaringen mogen natuurlijk ook gedeeld worden, of eventueel nog idee'n voor andere moni's

[ Voor 10% gewijzigd door Bender op 23-01-2003 11:09 ]

Verwijderd

volgens mij is het wel een goede als ik zo de spex's zie

• Bender
Specs:
LCD Display
Display Type17"TFT LCD
Pixel Pitch0.264 x 0.264 mm
Display Area (HxW)404 x 322 mm
Contrast Ratio250:1(min.),   400:1(typ.)
Viewing Angle115 degree(V.),  140 degree(H.)
Operational Features
Display Colors16.7M colors (8 bits)
ResolutionSXGA (1280 x 1024) @ 75Hz (Analog 75Hz)
Brightness[/font250 cd/m ²
Response TimeTr: 15ms   Tf: 25ms
InterfaceAnalog RGB
Input Connector
Multimedia (Optional)
Two Internal Speakers2 Watt output x 2
One Sub-WooferN/A
MicrophoneN/A
User Controls
Front Panel ControlsPower On/Off,  Select Up/Down,  Adjust Value +/-
OSD Controls

Contrast,  Brightness,  H-Position,  V-Position,
Phase (Pixel Adjust),  Recall Defaults,  Audio Adjust,  Clock,
5 Languages,
 Color Balance,  OSD Position,  Input Select,
Information, YUV Adjustment
Physical Specification
Dimension (HxWxD)433.9 x 434.2 x 220 mm (w/ Audio)
Net Weight6.3 Kg (w/ Audio)
Power
Power Consumption48W (Typ.)
Regulation
Safety & EMIUL, CSA, TUV-GS, FCC-B, CE, TCO'99

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Budget? 580 euro? Ehm de AG Neovo F-17 17" TFT is bij Office Centre 399 eur (ex btw dat wel). Volgens mij heeft die Neovo bovendien betere specs? Check ff de site.
Als je toch echt de Lite-on neemt (iedereen z'n eigen keus ;) ) dan is 0.264 niet slecht, gewoon wat meer detail in die specs. min. en typ. is minimal en typical. 16,7 miljoen is genoeg, want dat is SVGA of zelfs XGA :).

Over Brightness, hoog is beter, maar 250 is al ok. In nederlands heet het geloofik lichtopbrengst. Response is goed voor een TFT. Alles < 30ms is goed bij een TFT.

Interface: Analoog oftwel VGA. Geen DVI stekker. Betekent dat het signaal van digitaal (je vidkaart) naar analoog (je vgakabel) naar digitaal (je scherm gaat). DVI is echt beter, maar op budget monitors kom je zo'n aansluiting nog weinig tegen. DVI staat btw voor Digital Visual Interface.

Gewicht is niet veel, m'n pa heeft een 17" (de hierboven genoemde F-17 :P) en die's 5,6 kilo zonder speakers.

edit: wow power consumption 48 watt typical?? Da's best veel voor een TFT, zelfs een 17-incher. Die van me pa zit op 30-35 watt typical :?

edit2: Met een search een leuk artikel gevonden over analoog/digitaal:
Tom's Digital Interfaces guide
Dit is een leuk stukje over het aansluiten van een TFTscherm op een analoge aansluiting (vga dus). Quoteje: "....A digital signal, which is inherently generated in the graphics board, is converted into an analog signal for transmission, only to be converted back into a digital signal again inside the display...."

Je beeld wordt dus altijd slechter met VGA ipv DVI.

[ Voor 35% gewijzigd door Remy op 23-01-2003 11:14 ]

LinkedIn
Instagram

• Dionysus007281
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-07 17:03

Dionysus007281

Spank my monkey!

Ehm de AG Neovo F-17 17" TFT is bij Office Centre 399 eur
Ik heb dit geval wel es in actie gezien. Ongelofelijk onscherp beeld. Echt een waardeloos ding.

Dual Opteron 248 Nu met Asus X800XT PE @ X850XT PE Server.

• Remy

Remy

Dionysus007281 schreef op 23 January 2003 @ 11:12:
[...]

Ik heb dit geval wel es in actie gezien. Ongelofelijk onscherp beeld. Echt een waardeloos ding.
Goh, mijn pa heeft em al maand of 2 nu, en is er zeer tevreden mee. Kwestie van instellen lijkt me :).

LinkedIn
Instagram

• Bender
Ze hebben ''m dus bij de computerland,
en ik was dus even gaan kijken..
Ik had dus gekeken naar de Lite-On van hierboven, en een (ik dacht) Iilyama met prijs 900,-
Als ik op 3cm afstand ging kijken dan lijkt eht alsof de Lite-On een sort raster erover heen heeft liggen, maar dat heb ik n met m'n philips brilliance (CRT) nog erger :)
Maar bij die philips erger ik me er soms wel een beetje aan (alhoewel die dode pixel in het midden van me moni is nog erger :( ), dat zie ik gewoon. Mer je dat bij een TFT anders?

Verwijderd

Triloxigen schreef op 23 januari 2003 @ 11:20:
Ik had dus gekeken naar de Lite-On van hierboven, en een (ik dacht) Iilyama met prijs 900,-
Als ik op 3cm afstand ging kijken dan lijkt eht alsof de Lite-On een sort raster erover heen heeft liggen, maar dat heb ik n met m'n philips brilliance (CRT) nog erger :)
Maar bij die philips erger ik me er soms wel een beetje aan (alhoewel die dode pixel in het midden van me moni is nog erger :( ), dat zie ik gewoon. Mer je dat bij een TFT anders?
Bij een CRT kan je onmogelijk een dooie pixel hebben.

• Bender
Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 11:24:
[...]

Toch is er een pixel in het midden van m'n scherm die altijd zwart is :(

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:21

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 11:24:
[...]

Had ik ook hoor :)

Ik zoek trouwens f pagina over die Lite-On, laatst gezien, hoop dat ik 't nog kan vinden.

Ah eerst ff wat info nog:

Tr: 15ms Tf: 25ms
Rise & Fall dus.

In totaal response time van 40ms, lijkt me beter moeten kunnen.

16.7M colors

Dat is normaal.
Krijgt niet meer :)

Contrast Ratio 250:1(min.), 400:1(typ.)

Min is minumum, dus wat je minimaal kan instellen, zijn ook vrij normale specs.

Brightness 250 cd/m ²

Mwah is redelijk, maar ietsje hoger is toch wel gewenst denk ik, vooral als na een aantal jaren de sterkte van je backlight iets gaat afnemen is het handig als je hem wat hoger kan zetten.

Ik zou trouwens eerst gaan kijken voordat je koopt of iig reviews lezen.
Als je een TFT koopt moet je niet te veel bezuinigen.

En er zijn schermen met goede specs, maar gewoon klote door beeld door slechte backlights ofzo.
Ken het scherm verder niet, maar volgens mij krijg je voor dezelfde prijs nu een iets ouder model Samsung (171B heb ik zelf, maar wordt niet meer gemaakt, maar vast nog te krijgen) met betere specs.

[ Voor 64% gewijzigd door Klippy op 23-01-2003 11:33 ]

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Dat is dan een vlekje of een stukje raster wat verbogen of kapot is. Wellicht zelfs een fout in je beeldkanon, maar bij CRT is er geen sprake van pixels.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:46

E-Vix

Nu met sneeuw!

Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 11:24:
[...]

Kan dus wel. Af en toe komt het wel eens voor dat er een stofje in je beeldbuis zit, of dat gewoon de fluoriserende laag aan de binnenkant iets beschadigd is. Dan heb je het zelfde effect als een dode pixel. Mijn pa zijn 17" Eizo heeft het ook.
Dit is overigens doorgaans te 'repareren' door je brightnes en je contrast op magimaal te zetten, en dan 30 minuten ofzo een volledig wit beeld aan te zetten. Dan brand het nog wel eens weg.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Triloxigen schreef op 23 januari 2003 @ 11:20:
Gewoon kopen wat JIJ mooi vindt lijkt me het meest voor de hand liggend.

Al zet ik hier het merk van MIJN keuze en een andere Tweaker weer het merk van ZIJN keuze neer, smaken verschillen nu eenmaal.

En specificaties vergelijken lijkt me niet echt moeilijk.

ARME AOW’er

Verwijderd

E-Vix schreef op 23 January 2003 @ 11:33:
[...]

Kan dus wel. Af en toe komt het wel eens voor dat er een stofje in je beeldbuis zit, of dat gewoon de fluoriserende laag aan de binnenkant iets beschadigd is. Dan heb je het zelfde effect als een dode pixel. Mijn pa zijn 17" Eizo heeft het ook.
Dit is overigens doorgaans te 'repareren' door je brightnes en je contrast op magimaal te zetten, en dan 30 minuten ofzo een volledig wit beeld aan te zetten. Dan brand het nog wel eens weg.
Ja maar er is GEEN sprake van een dooie pixel alleen een soortgelijk effect.
CRT technologie werkt heel anders dan een LCD.

• Bender
Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 11:36:
[...]

Ja maar er is GEEN sprake van een dooie pixel alleen een soortgelijk effect.
CRT technologie werkt heel anders dan een LCD.
Kan die discussie beter niet in een nieuw topic verder gehouden worden? :)
GuardianAngel schreef op 23 January 2003 @ 11:34:
[...]

Gewoon kopen wat JIJ mooi vindt lijkt me het meest voor de hand liggend.

Al zet ik hier het merk van MIJN keuze en een andere Tweaker weer het merk van ZIJN keuze neer, smaken verschillen nu eenmaal.

En specificaties vergelijken lijkt me niet echt moeilijk.
ja, kan wel dat ik het NU mooi vind, maar maybe is het op lange termijn minder mooi, of zelfs storend.
Dat kun je niet zien aan de moni die in een winkel staat.

Verder vergelijk ik ook, maar dabn moet ik wel weten wat alles is, en of hoger beter is (of juist lager beter).

En smaken verschillen wel, maar als de meeste zeggen dat het een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende monitor is, dan ga ik wel even nadenken of het wel verstandig is.

[ Voor 17% gewijzigd door Bender op 23-01-2003 11:39 ]

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Triloxigen schreef op 23 januari 2003 @ 11:38:
[...]
ja, kan wel dat ik het NU mooi vind, maar maybe is het op lange termijn minder mooi, of zelfs storend.
Dat kun je niet zien aan de moni die in een winkel staat.
En wie bepaalt dat?
Misschien vind je je vriendin over een jaar niet meer zo mooi maar ik haar wel :)
Verder vergelijk ik ook, maar dabn moet ik wel weten wat alles is, en of hoger beter is (of juist lager beter).
Is een kwestie van zoeken en nakijken welke waarde "beter" is.
En smaken verschillen wel, maar als de meeste zeggen dat het een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende monitor is, dan ga ik wel even nadenken of het wel verstandig is.
Een duurzaamheidstest zal er wel niet zijn van de betreffende monitor. Over de betrouwbaarheid valt daarom weinig te zeggen.

Ik overweeg hem ook en ga daarom maar eens een uurtje staren naar dit scherm -en andere- in een shop.

[ Voor 8% gewijzigd door Guardian Angel op 23-01-2003 11:49 ]

ARME AOW’er

• Bender
GuardianAngel schreef op 23 January 2003 @ 11:48:
Is een kwestie van zoeken en nakijken welke waarde "beter" is.
Waarvoor denk je dat dit topic oa is ;)

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Nadenken is toch niet zo moeilijk?

Pixelgrootte van 26 of 26,4? 26 is beter.

De contrast ratio is de verhouding tussen de minimale en de maximale waarde van de helderheid van het flat panel display. Voor een gemiddeld flat panel display bedraagt deze verhouding 250:1.

Belangrijk om weten is ook dat op een flat panel display de zwarte kleur moeilijk te creëren is, waarvan de oorzaak te zoeken is in het feit dat de vloeibare kristallen het licht nooit volledig kunnen blokkeren, en daardoor altijd een zekere, zij het een minieme lichtbundel doorschemert.

Hoe groter de verhouding tussen de uiterste waarden van helderheid, des te beter de zwarte kleur kan worden benaderd, en des te beter de algemene kwaliteit van de beeldvorming op het flat panel display.

Aantal kleuren

Waar bij een klassieke CRT-monitor de intensiteit en helderheid van een pixel bepaald wordt door 3 individuele elektronenstralen (1 straal per basiskleur), worden bij flat panel displays alle subpixels afzonderlijk en digitaal aangestuurd. De mogelijkheden zijn dan ook veel uitgebreider; belangrijk is daarbij het aantal bits waarmee de subpixels worden aangesproken.

Voorbeeld:
een monitor die zijn subpixels aanstuurt met 6 bits, kan 26 of 64 mogelijke contrastniveaus aan. Vermits elke pixel opgebouwd is uit 3 subpixels, beschikt men over een palet van 262.144 kleuren. Dezelfde berekening kan worden gemaakt voor een flat panel display op basis van 8 bits. Daar zijn er 28 of 256 mogelijke helderheidswaarden per subpixel, waarmee 16.777.216 kleuren worden geproduceerd.

De fabrikant en de verkoper zullen echter niet het aantal bits per subpixel aanhalen, maar zullen eerder verwijzen naar de bitdiepte; dit is eenvoudig te berekenen door het aantal bits met het aantal pixels te vermenigvuldigen. Een scherm van 16 miljoen kleuren (8 bits per subpixel) op basis van 3 subpixels beschikt dan ook over een bitdiepte van 3 x 8 = 24 bits wat in de verkoopbranche net iets meer aanspreekt dan 8 bits.

En ipv dat ik zelf dus copy/paste doe, kijk hier of pak een minuutje Google. Ik vond alle antwoorden.

ARME AOW’er

Verwijderd

Ik zou zo zeggen: dat TFT scherm is bagger. 40ms is echt te weinig; minstens wel 25ms of je wil alleen gaan werken met Word erop ofzo :?
Ik zou zeker niet besparen op een TFT scherm, ik zou als ik jou was voor dat bedrag eerder een goede 15'' TFT nemen of een uitmuntend goede CRT.
Als je een 17''TFT wil kopen zou ik het echt van een goed merk nemen. Ik zat zelf eerst te kijken naar een SONY 17'' TFT, met 25ms, maar ik was erg ontevreden. De randen van lichte objecten warenm gewoon niet scherp.

• Remy

Remy

Degene die ik op het oog heb, en hopelijk over niet al te lange tijd ga kopen :P is een Samsung 191T 19". Voordat er gezegd wordt weeeeer een TFT scherm, ik bedoel meer dat Samsung in het algemeen een goeie naam heeft. Ik weet niet of Samsun marktleider is in TFTs, maar het zal niet veel schelen.

Ook de NEC en Philips TFTs zijn zeer goed. Heb in Sydney tijdens mijn opleiding bv. met een Philips Brilliance 181?? gewerkt, en die had echt superstrak beeld. Kijk naar de 15" of 17" versies van die merken als 18-19 buiten je budget ligt.

LinkedIn
Instagram

• Bender
Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 12:09:
Ik zou zo zeggen: dat TFT scherm is bagger. 40ms is echt te weinig; minstens wel 25ms of je wil alleen gaan werken met Word erop ofzo :?
Ik zou zeker niet besparen op een TFT scherm, ik zou als ik jou was voor dat bedrag eerder een goede 15'' TFT nemen of een uitmuntend goede CRT.
Als je een 17''TFT wil kopen zou ik het echt van een goed merk nemen. Ik zat zelf eerst te kijken naar een SONY 17'' TFT, met 25ms, maar ik was erg ontevreden. De randen van lichte objecten warenm gewoon niet scherp.
waar haal je die 40ms vandaan?
komt eerder uit op 25ms hoor :9

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 12:09:
Welk type sony was dat?

Ik heb hier een S71 staan en die is haarscherp.

Maar idd, de respons time is errug belangrijk bij TFT tjes.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
rise en fall optellen.... sim-pel

code:
1
15 + 25 = 40

Ga voor die Hitachi, model weet ik ff niet - die kost 585 Eur bij tftwinkel - die heeft een rise&fall van 12/4 = 16ms

Edit: CML174SXW van Hitachi

[ Voor 9% gewijzigd door SileX op 23-01-2003 12:40 ]

• Bender
SileX schreef op 23 January 2003 @ 12:39:
rise en fall optellen.... sim-pel

code:
1
15 + 25 = 40

Ga voor die Hitachi, model weet ik ff niet - die kost 585 Eur bij tftwinkel - die heeft een rise&fall van 12/4 = 16ms

Edit: CML174SXW van Hitachi
Ik ga iig even kijken ernaar,
bedankt :p

Conclusie iig tot nu toe: ik koop NIET de lite-on. Te weinig kleurtjes, te langzame rise/fall etcetc
(en daarom opende ik dus dit topic, om te weten of het wel verstandig zou zijn :D)

PS, voor als iemand de URI wilt weten voor de specs:
http://www.hitachidigital...6&drilldown=2&urlnumber=0

262K, ik neme aan dat ze gewoon 262.000 bedoelen?

[ Voor 16% gewijzigd door Bender op 23-01-2003 15:09 ]

• SileX
  • Niet online
yup ! klopt als een bus

• Bender
Nu heb ik alleen liever wel een zwarte omdat we gaan verhuizen, krijg ik nieuwe kamer.
Deze wil ik wat stijlvoller hebben :/

• SileX
  • Niet online
zwarte zijn moeilijk verkrijgbaar op dit moment...

Persoonlijk vind ik een zwarte niet staan in mijn pc-kamer, omdat ik ook witte muren heb...

Ik wacht nog even een paar weekjes, en dan is die Hitachi ook van mij (in het wit)

• Jochem Knoops
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-07 17:54
Ik heb me een tijdje geleden ook verdiept in lcd-schermen en daarop heb ik enkele eisen egsteld voor emzelf en uiteindelijk een monityor uitgezocht en gekocht.

Mijn eisen waren,
responsetijd 25ms of minder (totaal dus)
grote kijkhoek zowel H als V
contrast en helderheid hoog.
Daarnaast een dvi aansluiting
Na lang zoeken ben ik bij samsnung uitgekomen.
Het is geworden de 191T
19"
170 graden kijkhoek (zowel H als V)
contrast 500:1
helderheid 250 cd / m2
Waarom ik nu perse deze wilde was dat hij een hele erg dunne rand heeft.
Mijn budget had ik gestel;d op 1000 - 1200 euro. liefst dichter bij de 1000 dan 1200 natuurlijk)
nou succes met je keuze (ohja in nov was de 191T nog 1070 euro incl)

Verwijderd

Mijn advies(maar wie ben ik): Koop nu gewoon een super goed scherm en ga niet bezuinigen op een TFT scherm. Hoe goed je pc ook is op een 14"CRT ziet het er niet uit. Waarom zou je dan 50 euro besparen en een B-merk nemen met risico op dode pixels, slechter beeld en minder snelheid, als je met Hitachi een super scherm hebt, met hoge kwaliteit, enorme garantie. Je kijkt er gewoon elke dag op, dus neem gewoon een goede.

Ik zag trouwens dat die actie van TFTwinkel tot 27 januari duurt, waarschijnlijk vanwege die zwarte schermen.

Verwijderd

alexandervisser schreef op 23 januari 2003 @ 12:36:
[...]

Welk type sony was dat?

Ik heb hier een S71 staan en die is haarscherp.

Maar idd, de respons time is errug belangrijk bij TFT tjes.
jah heb naar de S71 gekeken, maar het was ind e winkel echt een slechte kwaliteit, de randen waren van lichte beelden gewoon nie scherp genoeg. Misschien lag het ook aan de winkel, maar als die nie mooi genoeg is dan koop ik hem ook niet

• pruiter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-07 12:09
Ik weet van de S51 dat die extreem gevoelig is voor het aangeboden signaal. Als je die op zo'n VGA-splitbox aansloot (en we gebruikten toch vrij goede) dan zag hij er niet uit, wazig met onscherpe randen (zoals beschreven), maar stond hij direct op de PC dan was het beeld perfect. Kijk in de winkel dus even naar de manier waarop het staat aangesloten. Het vreemde was dat andere schermen (Philips, Samsung, Adi, Hercules) nergens last van hadden als ze op die box aangesloten waren.

Verwijderd

pruiter schreef op 24 januari 2003 @ 21:03:
Ik weet van de S51 dat die extreem gevoelig is voor het aangeboden signaal. Als je die op zo'n VGA-splitbox aansloot (en we gebruikten toch vrij goede) dan zag hij er niet uit, wazig met onscherpe randen (zoals beschreven), maar stond hij direct op de PC dan was het beeld perfect. Kijk in de winkel dus even naar de manier waarop het staat aangesloten. Het vreemde was dat andere schermen (Philips, Samsung, Adi, Hercules) nergens last van hadden als ze op die box aangesloten waren.
Precies dat zou best eens waar kunnen zijn wat ej zegt, Hij was gesplit dat weet ik zeker. Maar gesplit met Philips en die waren ook nie echt Super.
Ik denk ook dat eht aan eht signaal kan hebben gelegen. Allen daardoor zag em avder van de koop af, lijkt me logisch. Hij vond het een onscherp beeld, ik zei nog kan het worden getest rechtstreeks op ene pc, maarjah daar begonnen ze niet aan. (gezeur)

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06 21:19
Triloxigen schreef op 23 januari 2003 @ 16:02:
Nu heb ik alleen liever wel een zwarte omdat we gaan verhuizen, krijg ik nieuwe kamer.
Deze wil ik wat stijlvoller hebben :/
Wat dacht je van de Ilyama AS 4314UT?
http://www.hardwareinfo.net//reviews.php?id=292&page=8

En ja, deze is ook in het zwart verkrijgbaar.

dit is een betere review:
http://www6.tomshardware.com/display/20021211/lcd-03.html

[ Voor 11% gewijzigd door Mohy op 24-01-2003 23:52 ]

Si vis pacem, para bellum

Pagina: 1