Toon posts:

Welke 19 inch is suitable?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga tussen dit en 2 weken een nieuwe monitor kopen maar ik ben er nog niet volledig uit
misschien kunnen jullie me helpen
ik moet absoluut zeker een platte beeldbuis hebben
ik ben er me absoluut van bewust dat de monitor het belangrijkste is aan mijn comp (samen met ram en graf card)
in tegenstelling tot alle compspullen moet deze monitor toch minstensn 5-6 jaa rmeegaan

veel plaats heb ik niet maar ik kan de opstelling wel wijzigen zodat een 19inch hier (net) kan staan

ik veronderstel dat de iiyama vmp 454 wel één van de beste is maar voor die prijs (450 euro) kan ik me bijna een 17 inch tft kopen

dan heb je aan de andere kant van het spectrum bvb een aoc klr met platte beeldbuis voor 270 euro

zijn er nog interessante alternatieven er tussen?

btw vooraleer ik deze site ontdekte dacht ik dat ik "wat" van computers kende maar nu begin ik daar serieus aan te twijfelen
greetz vanuit Belgenland

Verwijderd

ik kan je alleen vertellen dat de iiyama vmp 454 een erg fijne monitor is...

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 16:52

jep

Ik heb een Philips 109p4. Heb ik gekozen omdat dit de aller ondiepste 19" ter wereld is, aldus philips. Het beeld is erg mooi, en het scherm is 100% plat en ziet er netjes uit.

Was toen de beste keus, ik denk nu nog steeds!

Verwijderd

Topicstarter
misschien weer een stoemme vraag
maar ik ben nu toch bezig...

die 4 usb poorten die op die monitor staant (iiyama 454) hebben die hetzelfde effect als de usb's die op het mb zitten?
ik veronderstel van wel :-)
met 6 front usb's en 4 rear usb's zal ik wel ff meekunnen denk ik zo

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 01:18:
ik kan je alleen vertellen dat de iiyama vmp 454 een erg fijne monitor is...
ik heb hem zelf ook maar er zitten wel kleine bugs in!!
Als je scrolled met internetexplorer zie je links in je beeld dat hij verspringt en ook zie je in het beeld dat hij sommige frames op de achtergrond doortrekt. De hoekjes van het scherm zijn ook niet totaal recht te krijgen. Het zijn kleine punten waar ik me niet aan irriteer maar voor sommige mensen kan dit een belangrijk punt zijn. B)

Voor de rest ben ik erg tevreden met deze monitor. Helder, strak en de pickup and return garagantie is erg fijn.

hij is zeker zijn geld waard. Voor de boxjes op de voet hoef je het trouwens niet te doen. Een woord, BAGGER. Maar ja daar doe je het ook niet voor neem ik aan.

Beeldbuis is trouwens ook goed plat :)

Verwijderd

Topicstarter
diene viewsonic p95f of p90f schijnen ook wel goed te zijn

• CTVirus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-07 12:28

CTVirus

Dexterslab FAN

Counterforce wat voor een videokaart heb je, ligt dat echt aan je monitor?

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 12:52
[eigenlijk overbodig]
Mag ik de reden weten waarom je tegen een bol scherm ben. Ik heb zelf een redelijke vlakke 20" oude IBM (triniton beeldbuis) en een iiyama ls902ut 19" 'bol'. Maar mij persoonlijk maakt dat bolle nix uit en ik zou liever 2x250 euro betalen voor bollen dan 1x 450 voor een platte. Weet je zeker dat je 200 euro wilt betalen om plat te gaan.
[/eigenlijk overbodig] (maar wil het toch graag weten (moet je veel tekenen of zo?)
Ik zou zeggen ga eens naar de MyCom, want daar hebben ze veel schermen staan. Daar kun je mooi vergelijken tussen Iiyama LG en Philips. Veel succes ermee.

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 08:28
ik heb goede ervaringen met lg (betrouwbaar spul)

neem in ieder geval geen noname en kijk naar de dotpitch en de refeshrate

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:37
Als Philips freak zou ik zeggen, ga voor een Philips. Ze hebben hele mooie platte en korte monitoren. Die passen overal.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Baf
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-08 13:07

Baf

slopen. alles kapot maken.

Een prachtige monitor is de LG 915FT Plus. Een dikke 300 euro, maar mooier bestaat er in die klasse niet.

Verwijderd

Ik heb thuis een IIyama Vision Master Pro 454 en het is een heel fijn ding. zeker de ingebouwde monitorswitch is fijn. Ohwja, mocht je geen ruimte of geen zin hebben in van die lompe luidsprekers op je bureau, de interne speakers geven een redelijk geluid maar zijn totaal niet voor games of mp3 geschikt.

In tegenstelling tot de monitor van CounterStrike heeft mijn IIyama (en alle 60 IIyama's bij mij op het werk) geen last van die 'bugs'.

Op het werk heb ik een IIyama Vision Master Pro 510 (21") maar qua beeldkwaliteit is de 454 duidelijk beter.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 08:16 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Welkom op GoT flapus!

Het antwoord op je vraag kan niemand je geven. Het blijft een persoonlijke mening die je zelf moet vormen.

Meer over het onderwerp "wat voor beeldscherm" vind je hier

[ Voor 9% gewijzigd door Guardian Angel op 23-01-2003 08:24 ]

ARME AOW’er

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:49
^^ De post van GuardianAngel zegt eigenlijk alles al..

Dit soort dingen kun je het best zelf uitzoeken..
Een simpele tip: Ga gewoon eens bij een winkel verschillende monitoren bekijken.. Dat zegt veel meer dan de mening van anderen..

succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.