Ik heb vandaag een nieuwe cpu koeler geinstalleerd op mijn amd 1.4ghz athlon thunderbird, ik start mijn pc weer op, nix aan et handje. Alles werkt prima ik run wat benchmarks do diskcleanup allemaal prima nix mis mee. ik start een keer op nieuw op en bam! blijft ie de hele tijd hangen in het win loading screen, safe mode doet ie wel goed, win me ook gewoon nix mis mee maar ik heb nu al geformateerd en winme opnieuw geinstalled geen probs, toen winxp er weer over en weer blijft ie in dat scherm hange. in de bios is geen teken what so ever dat de fan verkeerd zit, temperatuur is prima dus wat kan het in godshemelsnaam zijn?
Sluiting, als in kortsluiting? nee dacht het niet nee... bovendien dan zou winme, dabian linux, winxp safe mode en alle setups van die programmas toch ook niet werken...
Heb je een mobo met een raid controller ?? installeer die drivers dan opnieuw. Heeft bij mij voor veel problemen gezorgt
Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD
Verwijderd
Welkom bij de club, ik heb dezelfde problemen met een nieuwe pc zie het volgende topic: [rml][ winXP] blijft hangen in bootscherm*[/rml]
Als het goed is testen ze hem vandaag met nieuwe software en kan ik hem morgen ophalen, al dan niet gerepareerd
Als het goed is testen ze hem vandaag met nieuwe software en kan ik hem morgen ophalen, al dan niet gerepareerd
Bij mij krijg ik zon foutmelding niet te zien, hij freezed gewoon tijdens de logo-test (dus waar je dat blauwe balkje in dat zwarte scherm met winxp logo ziet laden) ook na de fresh install van winxp start ie niet op, als ik dan safe mode run (dus is 1e keer dat ie opstart na herinstall) dan krijg je die melding "Your pc did not pass the windows xp logo test blablabla" ik inmiddels van een vriend gehoord dat het misschien aan het ram geheugen ligt, hij had het zelfde probleem....
Verwijderd
Als je wat verder in het topic kijkt zie je dat dat wat jij bedoeld een ander probleem was. Mijn pc blijft ook hangen in het bootscherm van xp, je ziet dan nog heel vaag het xp bootscherm, je moet echt goed kijken.Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 12:57:
Bij mij krijg ik zon foutmelding niet te zien, hij freezed gewoon tijdens de logo-test (dus waar je dat blauwe balkje in dat zwarte scherm met winxp logo ziet laden) ook na de fresh install van winxp start ie niet op, als ik dan safe mode run (dus is 1e keer dat ie opstart na herinstall) dan krijg je die melding "Your pc did not pass the windows xp logo test blablabla" ik inmiddels van een vriend gehoord dat het misschien aan het ram geheugen ligt, hij had het zelfde probleem....
Verwijderd
Nou ik heb dus mijn pc opgehaald, niks gevonden bij de winkel. Het probleem is er echter nog wel.
Ik heb hem helemaal gestript, dus geen dvd, burner, modem en geluidskaart meer.
ik ga nu in plaats van xp er 98 op zetten kijken wat dit doet.
Ik ga er ff ander geheugen in prikken kijken wat er gebeurd
Ik heb er ander geheugen in gehad en geen resultaat
Nu toch maar eens proberen wan windows 98 doet
Ik heb hem helemaal gestript, dus geen dvd, burner, modem en geluidskaart meer.
ik ga nu in plaats van xp er 98 op zetten kijken wat dit doet.
Ik ga er ff ander geheugen in prikken kijken wat er gebeurd
Ik heb er ander geheugen in gehad en geen resultaat
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 16:08 ]
Is er al een oplossing voor dit probleem? Want ik heb het ook af en toe (geen idee wat ervoor zorgt dat het ophoudt) en vandaag is weer zo'n dag.. Net nu ik morgen een extreem belangrijke deadline heb.... :(
Pagina: 1